Nu jau gandrīz gadu atpakaļ ienāca doma galvā ,ka vajadzīga 7 vietīga mašīna un arī augstāka,lai man maziņam (2.04m) vieglāk iekāpt izkāpt.Tā nu pētīju sludīnājumus,kas man pa kabatai,kamēr uzdūros Mazda 5 dīzelītim.Iznāca samainīt pret esošo Mazda6 un braucu laimīgs mājās.Bet pēc nedēļas sākās.Ekskursijā kalnos (atrodos UK) atnākot atpakaļ no apskates objekta uz autostāvvietu mašīna bija nepiedarbināma.Tika vilkts mājās,šo braucienu atcerēšos mūžam,pa līkumainiem kalnu celiņiem ,tumsā un uz striķa.Nākamjā dienā izbakstījos gar motoru,bet nekādu kopsaucēju neatradu,griež kā tecila bet nelec.It kā degviela uz railu padodas,bet nekā.Nācu pie secinājuma,ka laikam kautkas ar elektroniku,tad tika pieņemts vilkt uz servi,kur mazdas speciālists strādā.Auksts un ziema,pašam rokas negribējās smērēt un garaža ar nav kur strādāt,velkam prom.Tur "speciālists" ņēmās vairākas nedēļas kamēr pienāca pavasaris(pa to laiku uzķīlēju mocīti braucamu,lai nepalieku kājiniekos).Esot šie piegrāvuši motoru ar starta gāzes palīdzību,bet normālā veidā-nekā(teicu ka šos nedrīkst ar starta gāzi čakarēt,bet speciālists jau gudrāks).Notestēja elektroniku-ok,notestēja sprauslas uz stenda-ok,ķeroties kāt sūknim atrada ka zobene pārlekusi pa 4 zobiem dēļ nofeilojuša hidrauliskā spriegotāja.Nomainīja zobeni,arī sūkni ko biju jau sagādājis(vispār jau nevajadzēja bet šis ir no auto ar mazāku noskrējienu),Aizdzinu mājās,bet motors citreiz lec uz pirmo citreiz uz 5-7 piegājienu.Vairs pie "speciālista' nevedu ,aizbraucu uz dīzeļcentru diagnostiku uztaisīt.Tur atrada,ka kompresija minimālo 24psi vietā ir 14-19.Skaidrs -vārsti pačakarēti.Zvanījos pa servisiem,cik kur prasa par galvas vai vārstu maiņu.Cenas no 1000£ un uz augšu,tad nospļāvos un ķēros klāt pats.
Sorry par garo ievadu,tālāk skatamies bildes.