Pievieno rakstu! Seko Draugiem Seko Facebook Seko Twitter
 
31
1073

Šī noteikti nav propoganda un es nekādā veidā nepopolarizēju marihuānas lietošanu! Man ir neitrāla nostāja šajā jautājumā, lai notiek kā notiek,šis ir vienkāršs raksts,lai informētu sabiedrību! PATĪKAMU LASĪŠANU!
Aptaujā tika aptaujāti 10'000 cilvēku,kas ir lietojuši marihuānu vismaz vienu reizi ,kas ir pietiekami liels skaitli, lai iegūtu priekšstatu par rakstā minēto.

97 no aptaujātajiem atzīstka... Autors: Pasaules iedzīvotājs Vai Marihuāna ir tik slikta,kā mums stāsta?
1.

97% no aptaujātajiem atzīst,ka nevienu citu narkotisku vielu pēc marihuānas lietošanas lietojuši nav. 5% pirms marihuānas lietošanas bijuši atkarīgi no kādām citām,smagākām narkotikām.

Marihuāna dziedē vairāk... Autors: Pasaules iedzīvotājs Vai Marihuāna ir tik slikta,kā mums stāsta?
2.

Marihuāna dziedē vairāk slimību ,kā izraisa. Patiesībā,marihuāna neizraisa nevienu slimību. Protams,ja lēnākus refleksus lietošanas laikā neuzskata par slimību.

25 No aptaujātajiem ganju... Autors: Pasaules iedzīvotājs Vai Marihuāna ir tik slikta,kā mums stāsta?
3.

25% No aptaujātajiem ganju lieto biežāk kā reizi gadā,bet 13% zālīti uzpīpē biežāk,kā reizi 3 mēnešos.

Marihuānas legalizācija... Autors: Pasaules iedzīvotājs Vai Marihuāna ir tik slikta,kā mums stāsta?
4.

Marihuānas legalizācija lēnām sāk notikt vairākos Amerikas štatos un citās,neatkarīgās valstīs. 98% no cilvēkiem,kas piedalījušies šajā aptaujā,atbalsta marihuānas legalizāciju. ( Interesanti,kāpēc ne tie 2% ?)

Scaroneit beigsies aptaujas... Autors: Pasaules iedzīvotājs Vai Marihuāna ir tik slikta,kā mums stāsta?
5.

Šeit beigsies aptaujas daļa.
Ir zinātniski pierādīts,ka tieši Jamaikā un Nīderlandē iekšējais kopprodukts uz iedzīvotāju pieaug milzīgos tempos,abas šīs ne pārāk lielās valstiņas ierindojas top 20 .

Pastāv iespēja ka Latvijā... Autors: Pasaules iedzīvotājs Vai Marihuāna ir tik slikta,kā mums stāsta?
6.

Pastāv iespēja ,ka Latvijā dekriminalizēs marihuānu, lai to varētu audzēt,glabāt mazos daudzumos un lietot pats,bet ne pārdot. Šāds likumprojekts pagaidām vāc balsis,iesniegšanai saeimā.

Igaunijā marihuāna ir... Autors: Pasaules iedzīvotājs Vai Marihuāna ir tik slikta,kā mums stāsta?
7.

Igaunijā marihuāna ir dekriminalizēta un katrs piektais to atzīst,ka ir pamēģinājis.  katrs 2 ( pārsteidzoši augsts procents.) no marihuānu mēģinājušajiem atzīst,ka marihuānas ietekmes laikā jutušies laimīgi. Nekādas blakusparādības arī neesot piedzīvotas.

Arī Latvijas klimatiskajos... Autors: Pasaules iedzīvotājs Vai Marihuāna ir tik slikta,kā mums stāsta?
8.

Arī Latvijas klimatiskajos apstākļos ir iespējams audzēt dažādas marihuānas sugas.

Lielākā daļa cilvēkukas... Autors: Pasaules iedzīvotājs Vai Marihuāna ir tik slikta,kā mums stāsta?
9.

Lielākā daļa cilvēku,kas atbalsta marihuānu neapzinās sekas. Vienreizēja vai reta tās izmantošana redzamas sekas nerada,bet ja to lieto biežāk kā reizi mēnesī,var rasties blakusparādības. Protams,blakusparādības ir DAUDZ mazākas,kā smēķējot parastās cigaretes.

Daudzi profesionāli... Autors: Pasaules iedzīvotājs Vai Marihuāna ir tik slikta,kā mums stāsta?
10.

Daudzi profesionāli sportisti apgalvo,ka tieši savos ziedu laikos lietojuši marihuānu,lai uzlabotu savu sniegumu.

31
1073

Citi šī autora raksti:

Lasi vēl labākos rakstus:

komentāri [110]

Niks: vai ienāc ar
Kārtot komentārus: populārākie | jaunākie | vecākie
Rādīt bildes
SnowWhiteApple avatars
Medaļa MaģistrantsMedaļa TīģerisMedaļa Plaiboja ola
  SnowWhiteApple 21.12.13 23:34
 
54
16

Pilnībā PAR !!!

 

Legalizējam Latvijā lai tie ''legālie'' sintētiskie sūdi beidzot pazustu no zemes ko Mīlam.

Legalizējot marihuānu mēs pilnībā iznīcināsim legālo narkotigu tirugu Latvijā , samazināsim alko patēriņu jauniešu vidu , izpalīdzēsim arī daudziem atmest cigaretes , palīdzēsim atīstīt Latvijas ekonomiku , dosim jaunas darbavietas , palīdzēsim pensionāriem kontrolēt sāpes bez medikamentiem , samazināsim ar auto notrieko cilvēku skaitu rēbumā , samazināsim to Latviešu naidu un aprobežotību pret visu jauno , atīstīsim iq līmeni sabiedrībā , palīdzēsim vēža slimniekiem tikt galā ar pašu vēzi , ar ķīmijas terapijas sekām , palīdzēsim bērnu triekas bērniem atkopties , palīdzēsim depresīvajiem atkal saredzēt krāsas dzīvei , palīdzēsim narkomāniem vieglāk nokāpts / atkopties no smagām atkarībām , palīdzēsim glaukomas pacientiem , palīdzēsim pensionāriem ar ostioporozi , palīdzēsim autiskiem bērniem vieglāk kontrolēt ķermeni , palīdzēsim epilepsijas slimniek , lai viņiem vairs Nekad nebūtu jaunas lēkmes , palīdzēsim slimiem berniem , jauniešiem un pensionāriem. Palīdzēsim arī tiem kas ir pret marihuānu saprast kāda svētība ir šis augs.

Arizon avatars
Medaļa Gada admins 2012Medaļa AuklīteMedaļa Gada spoks 2014
  Arizon 21.12.13 22:14
 
29
1

Nu tad saņem 20 ziemassvētku dāvanas no manis

Muskuļdesa avatars
Medaļa Dienas domaMedaļa Dienas domaMedaļa Dienas doma
  Muskuļdesa 22.12.13 01:48
 
27
4

2. Marihuāna izraisa slimības gan, teiksim, pēc ilgas un biežas lietošanas cilvēku var ķert paranojas, kā arī šizofrēnija var piemesties, lai gan par to vēl strīdas. Kā arī atcerēsimies veco labo ķīmiju un padomāsim, kādas gāzes izdalās degšanas procesā (nu tās gāzes, ko pīpmanis ievelk plaušās, nu tās - dziednieciskās, phe). Marihuāna arī padara cilvēku flegmaināku, ne tikai uzreiz pēc kāsīša. Arī atmiņa sāk klibot (short-term vai long-term, jau aizmirsu, bet nu whatever).

5. Nemaz nezināju, ka Nīderlandei IKP tagad baigi aug.. Eiropai tagad vispār ar to IKP pieaugumu ir kā ir. Bez tam, Nīderlandē marihuāna tā līdz galam legāla nav.

9. Blakusparādības, pīpējot vairākas reizes mēnesī? Tad paskaidro, kādas blakusparādības ir cilvēkam, kas 2x mēnesī tusiņos izpīpē 1 cigareti? Vai 2x ēnesī izdzer vīna glāzi? Vēl aizvien liekas, ka marihuānai ir DAUDZ mazākas blakus parādības? Es labāk iedzeru pa reto glāzi vīna, vismaz ar galvu būs labi pēc gadiem. :)

10. Nosauc vēl 20 sportistus, neskaitot šo kārno cilvēku. Un pamato, kā zini, ka tieši marihuāna iedeva spēkus dabūt kaudzi medaļu.

 

Varbūt arī es nobalsotu PAR dekriminalizāciju, why not, taču tikai tāpēc, ka nav godīgi, ka viena kaitīgā viela ir legāla, bet otra kaitīgā - nē. Neskaitot stiprās narkotikas.

spoku dienas doma

uupinaatoors avatars
Medaļa Admins iesakaMedaļa Dienas domaMedaļa Sertificēts spoks
  uupinaatoors 22.12.13 02:32
 
15
0

atbildot uz Muskuļdesa komentāru "Taisnību sakot, palūdz jebkura marihuānista pla... " Protams, ka būs problēmas ar plaušām, un ir risks iegūt vēzi smēķējot Marihuānu, degšanas procesā izdalās kancerogēnas vielas dedzinot jebkuru substanci, kuri būs apzinīgi izmantos "vaporizer" (laikam tvaicētājs :D latviski), tik pat labi vari gatavot cepumus un nēsāt sev līdzi, noņammāt divus un izbaudīt pavisam citādāku high ... anyway, dekriminalizācija ir nepieciešama ne jau tāpēc, ka tur tie trakie rastamāņi grib dabūt vieglāku pieeju Marihuāna, nepilngadīgajam iegūt savā īpašumā zāli ir tik pat viegli cik tabakas izstrādājumus, bet atšķirībā no veikala, kaktu dīleris ir ieinteresēts uzsēdināt tevi uz smagajām narkotikām... dekriminalizācija samazinās iespēju tikt pie smagajām narkotikām. UN TAGAD UZDOD SEV JAUTĀJUMU, "Vai tad Marihuānas ierakstīšana smago/bīstamo narkotiku sarakstā samazināja tās lietotāju skaitu, vai tikai sačakarēta dzīvi tiem kuri tika pieķerti un iebāzti aiz restēm?" Kur starp citu tiek izmantota Tava nodokļu nauda, lai šos "bīstamos noziedzniekus" uzturētu :D :D epic!

spoku dienas doma

Raziels avatars
Medaļa Twittera čomsMedaļa Twittera čomsMedaļa Twittera čoms
  Raziels 22.12.13 11:52
 
13
2

Gluži praktiski zinu par tiem cilvēciņiem, ar kuriem savulaik mācījos kopā R1Ģ, un kuri toreiz blēņojās ar zāli- pēc 15 gadiem no šiem cilvēkiem, kuri bija diezgan gudri uz sakarīgi, nekas jēdzīgs nav iznācis. Kaut gan toreiz likās, ka tur būs oi oi. Cilvēki talantīgi, bet veiksmes stāsta nav nevienam no viņiem. Vjadzēja būt. Vismaz diviem noteikti. 

Kaut gan katram no tiem, kas kaut ko lieto, ir savas problēmas, kāpēc viņi tiecas uz kaut kādu ķīmisku laimi, un īstenībā cūka dubļus vienmēr atradīs- vai nu nodzersies, jeb nonarkosies,  īstenībā tas ir pilnīgi vienalga. Riebjas raksti par šo tēmu, jo, ja cilvēks sāk risināt problēmas ķīmiski, viņš pārtrauc meklēt dabisku risinājumu. Un murgoties pa sapņu pasauli nevienā veidā nav labs risinājums. Ja ķīmiskā atkarība neeksistē, tad psiholoģiskā noteikti eksistē. 

xRazor avatars
Medaļa BērndārznieksMedaļa SpoksMedaļa Teamwork
  xRazor 22.12.13 01:12
 
14
6

Tātad:

Marijuana smoke contains 50% to 70% more cancer-causing substances than tobacco smoke.A single cannabis joint could cause as much damage to the lungs as up to five regular cigarettes smoked one after another. long-term effects of marijuana, which indicate changes in the brain similar to those caused by long-term abuse of other major drugs. Marijuana changes the structure of sperm cells, deforming them. 

http://www.drugfreeworld.org/drugfacts/marijuana/the-harmful-effects.html 

Kam man tagad ticēt? Jo mazāk draņķu, jo labāk. Lai paliek nelegāla.

mix41 avatars
Medaļa Dienas domaMedaļa Dienas joksMedaļa Dienas doma
  mix41 19.09.15 12:46
 
7
0

atbildot uz Champion22 komentāru " Zaale tak smird peec meesliem " Nevajag pīpēt mēslus - vajag pīpēt zāli 

Raziels avatars
Medaļa Twittera čomsMedaļa Twittera čomsMedaļa Twittera čoms
  Raziels 24.12.13 00:24
 
8
1

atbildot uz lecopers komentāru "Ja neuzveidojas tieši narkotiskā atkarība?? ko ... "

Ta manis pēc jūs visi, zāles aktīvisti, varat iet un ieskrieties. Zini, tas, kā jūs kā mušas te dūcat un riņķojat ap savām zāles problēmām, un piečakarējaties pat babuļiem, kuri  "graudos" fano par saviem mazdārziņiem, ir slimi un liecina par šo- psiholoģisko- atkarību. Jūs jau sākat konkurēt ar Jehovas lieciniekiem. 

Vienam jūsējam ir visi raksti "spokos" vienīgi par šo tēmu- ja tā nav ieciklēta domāšana, tad es nezinu, kāda ir! 

Raziels avatars
Medaļa Twittera čomsMedaļa Twittera čomsMedaļa Twittera čoms
  Raziels 23.12.13 23:42
 
6
0

atbildot uz lecopers komentāru "Tātad nebūtu 15 gados uzpīpējuši būtu zinātniek... " Nu- tur negāja runa par uzpīpēšanu, tur bija pīpēšana. Un, ja neizveidojas  tieši narkotiskā atkarība, tad psiholoģiskā var izveidoties. 

xRazor avatars
Medaļa BērndārznieksMedaļa SpoksMedaļa Teamwork
  xRazor 22.12.13 02:05
 
6
0

atbildot uz garaizs komentāru "negribu but rupjs,bet sim tavam nosauktajam fak... " Piekrītu, zinātniska pamatojuma nav. BET, vai šim rakstam ir zinātnisks pamatojums? Neviens man neieskaidros, ka psihotropa viela būtu jālegalizē. Kāpēc? Mums jau nepietiek mazo 13 gadīgo alkoholiķu un nariku centrālajā stacijā? Vienalga cik veselīga vai neveselīga, sabiedrību tā herņa degradē. 

garaizs avatars
Medaļa JubilārsMedaļa KlaunsMedaļa Dienas doma
  garaizs 22.12.13 13:08
 
6
1

atbildot uz xRazor komentāru "Par faktu rakstu pataisa zinātnisksi avots, kur... " citiem ari no banaaniem veraas ciet.

xRazor avatars
Medaļa BērndārznieksMedaļa SpoksMedaļa Teamwork
  xRazor 22.12.13 03:01
 
5
0

atbildot uz garaizs komentāru "Raksts tomer balstas uz realiem faktiem.  ... " Par faktu rakstu pataisa zinātnisksi avots, kurš balstās uz pētījumu. Es neko tādu neredzu. "Vienu atkarību nenomainītu uz citu" - Kā būt ja es teiktu "Kāpēc gan neatmest atkarību?". Man nevajag nedz zaļo, nedz arī alkānu lai būtu forši. Man pietiek ar draugiem, ar kuriem var parunāt, parēkt utt. Vienkārši, lai justos labi. Atklāti sakot, manā dzīvē tas neko nemaina, dekriminalizēt vai nē. Ne es lietoju, ne mani tas kasa. Bet, ja man liktu balsot, balsotu pret. Pie tam, neieskaidrosi, ka visiem zāles lietotājiem effekts ir tkai pozitīvs. Tas ir atkarīgs no cilvēka psihes. Tici man, ir arī tādi, kuriem no zāles verās.

Raziels avatars
Medaļa Twittera čomsMedaļa Twittera čomsMedaļa Twittera čoms
  Raziels 01.01.14 21:58
 
6
1

atbildot uz Administrācija komentāru " Pirms gada - Jā! Gandrīz ar abām r... " Palasot  medicīniskus pētījumus par šo tēmu, ir pilnīgi skaidrs, ka tas ir nopietni. Diemžēl daudz ko šai pasaulē nosaka populisti. Īstenībā palasot "marihuānas aktīvistu" rakstus spokos jau ir redzamas novirzes domāšanā. 

Fosilija
Spoku fosilijas ikonaFosilija 19.09.15 20:16
 
4
0

Kad izdzirdēju, ka par spīti visai parakstu vākšanai, pieteikums noraidīts, biju šokā. Pati nepīpēju un manu ikdienu tas nekādi neietekmē, taču fakts tāds, ka tas ir pilnīgs absurds - pedofīlam piespriež sabiedrisko darbu, kamēr kādam pie kura atrod pāris gramus marihuānas, var nākties sēdēt aiz restēm. Absolūti greizā valstī dzīvojam!

Ben4iks avatars
Medaļa Troll killerMedaļa BotsMedaļa Troll killer
  Ben4iks 22.12.13 00:01
 
5
1

Zāli nekurīju, esmu mēģinājis, bet laikam pārcentos nedaudz... Neesmu pret to visu, kamēr iet runa tikai par marihuānu.

Bet visus tos sūdus, kurus meistaro laboratorijās, nekad mūžā.. es ceru, ka tik tālu visas legalizēšanas nenonāks, un ka nākamā paaudze nebūs hipiji. Tas novestu pasauli atpakaļ viduslaikos.

Lai nu kā, raksts bija interesants!

uupinaatoors avatars
Medaļa Admins iesakaMedaļa Dienas domaMedaļa Sertificēts spoks
  uupinaatoors 22.12.13 03:07
 
5
1

atbildot uz Muskuļdesa komentāru "Pilnībā piekrītu. " Un lielākais teiciens nāk, kad apzinies, ko īsti visvarenā valdība ( domāts glabāli) ir aizlieguši. Marihuānas otra puse - vīrišķais augs, no tā var iegūt - biodegviela, etanols, polietilēns, papīrs, tekstilizstrādājumi, cepameļļa, medikamenti, ēdiens, Henrijs Fords demonstrēja, kā kaņepes un cietas gumijas sakausējums veiksmīgi iztur kuvalda sitienus uz viena no viņa Ford agrīnajiem modeļiem, bet pirms ražošanas likums stājās spēkā par Marihuānas kriminializāciju, star citu Mercedes un dažas citas populāras autobūves firmas izmanto šo tehnoloģiju uz durvju apdares paneļiem, jo avārijas rezultātā plastmasa var atlūzt ar asām šķautnēm,  kuras var ievainot pasažierus, kur savukārt kaņepes un cietās gumijas materiāls ir lēts ražošanas ziņā un drošāks par plastmasu. Un piemēram 1ha kaņepes saražo tik daudz papīra, cik 4.1ha koka, var tikt audzēts praktiski visur, ievākts 2reiz gadā, un nepieciešams mazāk resursu un ķimikāliju, lai ražotu papīru. :/

Manā skatījumā tikai viens izskaidrojums Marihuānas kriminālajam statusam - THIS SHIT IS ABOUT MONEY 

Degtyarev avatars
Medaļa ŽurnālistsMedaļa Sponsora favorītsMedaļa Jubilārs
  Degtyarev 26.12.13 23:38
 
4
0

atbildot uz SnowWhiteApple komentāru "Ja tu esi ''gandrīz ģēnijs'' tad tev būtu jau s... " Daudz labumu? Saki, ka sadegošas dažādas frakcija nes labumu :) Izbaudi šo ''labumu'' ar pilnu krūti, es tomēr izvēlēšos dzīvot bez kūpošiem priekšmetiem un narkotiskām vielām

Saskāries ar dzīvi? -Apglabā savus vecākus un tad turpini diskusiju

Aprobežots-izvirzies 1.5 gadu laikā augstāk nekā citi 6 un 7 gadu laikā, tikai tāpēc, ka pielieto smadzenes un atrisini tehniskas problēmas

Izdari šīs lietas un tad noliec citus

Runājot par smiešanos- Cilvēkiem nāk smiekli par klaunu, jo viņš ir savādāks, savukārt klaunam nāk smiekli par cilvēkiem...jo viņi ir vienādi

super mario14 avatars
Medaļa Admins iesakaMedaļa Redaktors iesakaMedaļa Maska
  super mario14 19.09.15 14:05
 
3
0
atbildot uz laura259@speles komentāru " Marihuāna dziedē vairāk slimību ,kā izraisa. P... "Marihuānas eļļa tiek lietota lai ārstētu vēzi. Uzskatu ka zāle ir labāka par antidepresantiem.

Siluets avatars
Medaļa RecidīvistsMedaļa Dienas joksMedaļa Dienas joks
  Siluets 22.12.13 00:50
 
5
2

atbildot uz Degtyarev komentāru " Esmu pilnīgi un galīgi PRET! Jebku... " Tad tu kko neritīgu pīpēji. Ir dažādi veidi- ir tāda, kas liek būt miegainam, citas atkal aktīvam.

Vienreiz pirms zinātnes eksāmena uzpīpēju, un noliku, jo visu izfilozofēju. Bet pirms tam visos zinātnes eksāmenos izkritu.

Nespried pēc sevis, katrs ir atšķirīgs.

DeathIsComing avatars
Medaļa Dienas domaMedaļa Sponsora favorītsMedaļa Dienas joks
  DeathIsComing 07.02.15 07:57
 
3
0
atbildot uz CilvēksX komentāru " Lasot rakstu un citu atstātos komentārus, neno... "Atceries Tu kontrolē atkarības,nevis viņas tevi!

« 1  2  3  4  5 »