Foto: Pexels
Vidējā cena par vienu ierakstu - 200 līdz 250 eiro, norāda Vorkule. «Bet tas ir tāpat kā ar «vidējo temperatūru slimnīcā» - desmit cilvēkiem ir 36,6 grādi, 15 cilvēkiem – 40 grādi, rezultātā vidēji mums visiem ir 38 grādi, kaut gan reāli šādas temperatūras nav nevienam. Ir jāskatās katrs gadījums atsevišķi.»
Sabiedrisko attiecību aģentūras «Golin Riga» influenceru projektu vadītājs Deniss Ševeļovs norāda, ka samaksa par vienu ierakstu influencera kontā var sasniegt pat 700 eiro. Šis skaitlis tuvojas vidējai mēnešalgai «uz rokas» Latvijā 2018.gada 2.ceturksnī. Kāpēc uzņēmumi gatavi ieguldīt influenceros tik daudz līdzekļu un vai tiešām sociālie tīkli var ikvienu padarīt stāvus bagātu?
Atbildot uz jautājumu, vai ikviens var kļūt bagāts sociālajos tīklos, - nē. Lai arī aģentūru nosauktās summas varētu šķist vilinošas, līdz to pelnīšanai jāiet tāls ceļš. Latvijas lielākie influenceri savus sekotāju tūkstošus savākuši vairāku gadu laikā, iesākumā par to nesaņemot nekādu atlīdzību. Konta uzturēšana ir regulāri veicams uzdevums, kurā tiek ieguldītas daudzas stundas. Ja influencera personība nespēj iekustināt sabiedrību, tad lieli panākumi nav gaidāmi - ar vai bez pirktiem sekotājiem.
Pilno rakstu lasi TVNET (spied šeit).