Reklāmas skatāmies mēs visi. Gribam mēs to vai nē. Bet vai tu esi kādreiz ievērojis kaut ko pilnīgi neloģisku šajās reklāmās? Nē? Nu tad lasi tālāk.
Neloģiskās reklāmas.8
219
15
Bērna mazgāšana. Šajā reklāmā ļoti tiek spēlēts uz to, lai parādītu, ka vīrietis spēj būt gādīgs, ka spēj rūpēties par bērnu. Jāparāda tāds mīļums, kuram sievietes nevarētu pretoties. Ieraugot tādu reklāmu, taču katra sieviete pirks to šampūnu, ziepes, dušas želeju vai jebkuru citu lietu, ko nu viņi tu mēģina reklamēt. Ievērojāt pozu, kādā vīrietis tur bērnu? Izskatās mīļi un gādīgi, vai ne? Bet tagad iedomājies, ka viņš šādā pozā tiešām mazgā bērnu. Tas jau būtu brutāli. Bet cilvēkus jau tas neinteresē, galvenais, ka izskatās mīļi, un lielākā daļa tāpat šo loģikas trūkumu nepamana.
Veļas pulvera reklāma. Skaista istaba, viss labiekārtots. Ārā spīd saulīte, viss ir nenormāli smuki un forši. Ekrānā parādās pieklājīgi ģērbts cilvēks un dodas uz rozā cūciņveida krājkasītes pusi. Visa atlikusī nauda salikta krājkasītē, nevis glabājas bankas kontā vai kaut vai makā, bet tieši ļoti atklātā vietā, piemēram, uz galda uzliktā krājkasītē. Viņš sasit krājkasīti, paņem kapeikas un iet uz veikalu pirkt veļas pulveri. Skatoties reklāmu, jau to tā īsti nepiefiksē, bet, ja tev būtu palikuši tikai tie santīmi, kas ir krājkasītē, tu par viņiem skrietu pirkt veļas pulveri? Nu nē taču.
Dušu reklāmas. Ja ir reklāma, kur attēlota sieviete dušā, tad vienmēr viņa mazgā krūtis. Un neko citu, tikai krūtis. Varētu padomāt, ka krūtis ir netīrākā ķermeņa daļa un ka, piemēram, dibens vai paduses nekad nav jāmazgā. Ja katra sieviete tiešām tā berztu krūtis, kad iet dušā, tad ātri vien līdz ribām aizberztos, bet visādi citādi izskatītos kā purva atnākusi. Fakts, ka jāmazgā būtu viss ķermenis, bet tas taču neizskatās tik ļoti seksīgi. Šādās reklāmās parasti reklamē dušas želejas vai ziepes. Un laikam jau sanāk labi noreklamēt, jo neko jaunu viņi izdomājuši nav. Attiecībā uz šo man prātā ienāca viens video, ko nesen redzēju - http://www.spoki.lv/video/Nemamies-dusa/410789