local-stats-pixel fb-conv-api

Šausmīgā reklāma4

356 1

Esam pieraduši pie reklāmas un cenšamies to ignorēt, jo reklāmas mērķis ir uzbāzties ar lietam, kas mums īsti nav vajadzīgas. Reklāma pati par sevi var būt ļoti atraktīva, biedējoša vai bezkaunīga. Lielākoties reklāma ievēros dažus nerakstītus noteikumus - patērētāju neapvainot un nebiedēt.

Vienu un to pasu produktu var reklamēt dažādi. Uzvarošais pozitīvais marketings izstāstīs par trauku mazgāšanas līdzekli tikai patīkamo - virtuve kļūs plaša un žilbinoša, laikapstākļi paliks labāki, un bērni kārtīgi ēdīs. No otras puses, var tirgot ar bailēm un reklāmā pastāstīt par to, kas notiks ar tiem, kas trauku mazgājamo līdzekli nenopirks, vai ari nopirks pie konkurentiem. Piemēram, celulīts uz elkoņiem vai cūku - putnu gripa.

Negatīvās reklāmas tradīcija ir radusies tur par, kur arī pats mārketings - aiz okeāna. "Ja Jūs nenopirksiet mūsu žurnālu, mēs nošausim suni no žurnāla vāciņa." - jā, tas arī ir aizokeāna. Kur jau ilgi pirms mums pārstāja brīnīties par to, kas mums liekas nepieņemams.

356 1 4 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv

Komentāri 4

0/2000

Ja Tu nenopirksi šo...tad notiks briesmu lietas! Pareizi sapratu?

6 0 atbildēt

Kaut kas kā: " Ja tu nepārsūtīsi šo vēstuli 10000000 saviem draugiem tu mirsi un būsi viss kas cits, kas nav labs."  emotion

6 0 atbildēt