Vlogeris un YouTube video veidotājs Uldis Ozols, kurš plašākai auditorijai ir zināms kā UldonsTV, popularitāti ieguva 2015.gadā, kad sāka veidot video ar īpaši šajā portālā aprunāto YouTube kanālu FunFaceTV. Tomēr, šoreiz šis YouTuberis ir plašāk izcēlies ar ko citu. Jāatzīst, nedaudz pat apsveicami tas ir, bet tajā pašā laikā, kad šo tēmu izkrata pilnībā, atliek domāt, ko viņš tajā brīdī domāja.
Uldis nesen atvēra savu apģērbu līniju kopā ar kādu uzlīmju kompāniju. Dziļāk neiesaistīsimies diskusijās - īsāk sakot, nav vērts veidot reklāmu kompānijai, jo arī slikta reklāma jeb anti-reklāma ir reklāma un popularitāte nāk un reitingi aug un tas ir tas, ko kompānijām ir nepieciešams. Tomēr, nav tā, ka Uldis ir atvēris normālu un parastu apģērbu līniju. Viņš tajā pārdod prezervatīvus uz kuriem ir viņa seja un viņš tos atzīst par saviem produktiem.
Daudzi jau zem video izteikuši prezervatīvu rezultātus un smējušies par Uldi. Viens joko, ka prezervatīvi ir neizturīgi, cits saka Uldim paldies un, ka viņu var apsveikt - pateicoties Ulda prezervatīviem viņam būšot bērns. Bet jokus metot pie malas, vēlreiz gribas vaicāt, ko Uldis domāja brīdī, kad domāja, ka prezervatīvi ar viņa logo un seju būs izdevušies. Būtu gan interesanti uzzināt, cik tādi maksā un cik daudz cilvēki iztērēja naudu, lai tos nopirktu.
Uldis popularitāti turpināja audzēt pērnajā gadā, kad naudu sāka pelnīt ar to, ka mazi bērni viņam YouTube tiešraides laikā ziedoja viņam naudu. Pēc tam LVJarāns (cits vlogeris) izdeva dziesmu, kurā viņu aprunāja. Uldis sagatavoja atbildi, kas bija ne tik laba, tomēr abi YouTuberi ieguva ļoti daudz skatījumus un līdz ar to arī naudu. Ulda diss ir skatīts jau vairāk kā 258 tūkstošus reižu, bet Roberta jeb Jarāna, jau 280 tūkstošus reižu. Abi disi ir zem raksta. Tāpat kā video, kur Uldis stāsta par saviem prezervatīviem...
Noskaties video un izsaki domas komentāros... Ko par to domā Tu?!?