Pievieno rakstu! Seko Draugiem Seko Facebook Seko Twitter
 
34
50
Tribine.lv rīcībā ir nonākusi vēstule, ko saņēmušas Latvijas ietekmīgākās mediju aģentūras, kurā izmeklējošās žurnālistikas raidījuma „Nekā personīgi” veidotāji piedāvā caur viņu producentu kompāniju veidot...hmmm...netiešo reklāmu.


RED Dot Media ir uzņēmums, kura valdes sastāvā atrodams gan žurnālists Jānis Krēvics, gan bijusī „De Facto” režisore Arta Ģiga, kas, ja atceramies, kopā ar bariņu citu LTV žurnālistu, tostarp skaisto Ilzi Jaunalksni, sacēla ažiotāžu par LTV ziņu dienesta pērkamību. Toreiz raidījuma „De fakto” veidotāji medijos pauda viedokli, ka LTV ziņu dienests tiekot apzināti vājināts un viņiem neļaujot godīgi strādāt un atmaskot ļaundarus.

Pēc tam šie žurnālisti izveidoja raidījumu „Nekā personīga” un paceltu galvu savus labos darbus darīt devās TV3 paspārnē. Kā zināms, „Nekā personīga” šogad jau paspējis atklāt Andrējevas aizraušanos ar azartspēlēm, pastāstīt par nepelnīti lielām algām valsts uzņēmumos un citas ne mazāk skandalozas lietas. Varētu šķist, ka Latvijas vienīgie godīgie un gudrie žurnālisti apvienojušies un strādā sabiedrības labā, bez žēlastības perot visus, kas apzog Latviju un dara mums pāri, nepakļaujoties nekādam spiedienam un pērkamībai.


Tādēļ tik jocīgi ir lasīt SIA „Red Dot Media” vēstuli, kurā tiek piedāvāti dažādi pakalpojumi, tostarp:
- uzņēmuma un/vai individuālās personas tēla un atpazīstamības veidošana, veicināšana masu medijos un sabiedrībā un
- netradicionālie reklāmas veidi (netiešā reklāma).


Turklāt, vēstulē īpaši tiek uzsvērti raidījuma „Nekā personīga” sasniegumi, kas jau otro gadu esot viens no Latvijā skatītākajiem un populārākajiem raidījumiem. Gandrīz ciniski izklausās piedāvājums "izstrādāt dažāda līmeņa un apjoma reklāmas kampaņas un veikt visus darbus, kas nepieciešami reklāmu radīšanā, producēšanā, filmēšanā un montāžā. Atšķirībā no daudzām citām kompānijām, kas piedāvā šos pakalpojumus, „RED DOT MEDIA” ar tās darbinieku ilgos gados TV biznesā uzkrāto pieredzi visus nepieciešamos darbus spēj paveikt pašu spēkiem". Tā teikt - mēs izdomāsim, uztaisīsim un vēl parūpēsimies par izplatīšanu.


No vienas puses – cilvēki ir apvienojušies un domā, kā attīstīt savu biznesu, pie tam - "Nekā personīga" šajā gadījumā ir stādīts vienkārši kā labais piemērs profesionāļu darbam, no otras puses man kā mazajam cilvēkam rodas jautājums:

Kā cilvēki, kas nesen veidoja raidījumu "De fakto" zem saukļa „Mūs nevar nopirkt. Un nevar abonēt.” , bet šobrīd producē izmeklējošās žurnālistikas žanra raidījumu „Nekā personīga”, var piedāvāt netiešās reklāmas un personas tēla atpazīstamības veidošanu un veicināšanu masu medijos un sabiedrībā?

Visvairāk es brīnos par pašiem SIA „Red Dot Media” veidotājiem un šīs vēstules sastādītājiem – vai tiešām viņiem analītiskās žurnālistikas pieredze sakāpusi galvā tik ļoti, ka faktu sasaistīšana un elementāru secinājumu izdarīšana liekas iespējama tikai viņiem vien?

Jūsu uzmanībai nopublicēju visu vēstuli:







2008. gada 21.oktobris
Rīgā


„RED DOT MEDIA” ir kompānija, kas piedāvā izstrādāt dažāda līmeņa un apjoma reklāmas kampaņas un veikt visus darbus, kas nepieciešami reklāmu radīšanā, producēšanā, filmēšanā un montāžā. Atšķirībā no daudzām citām kompānijām, kas piedāvā šos pakalpojumus, „RED DOT MEDIA” ar tās darbinieku ilgos gados TV biznesā uzkrāto pieredzi visus nepieciešamos darbus spēj paveikt pašu spēkiem, izmantojot savas plaša spektra modernās tehniskās iespējas.
Tas, pirmkārt - atvieglo sadarbību starp klientu un reklāmas veidotāju, jo ļauj izvairīties no liekiem pārpratumiem un nodrošina iespēju daudz ātrāk nonākt pie visus apmierinoša rezultāta.
Otrkārt - tas ļauj klientam justies droši, ka, noslēdzot līgumu ar „RED DOT MEDIA par kampaņas radīšanu vai reklāmas filmēšanu, neparādīsies papildus „neparedzēti” izdevumi.
Producentu kompānija reklāmas aģentūrām varētu būt labs sadarbības partneris, jo komandā ir arī profesionāli video operatori, kuri savu prasmi pierādījuši, strādājot visdažādākā profila un žanra TV raidījumos. Viņi ir lielisks papildinājums „RED DOT MEDIA” komandai, pateicoties savai pieredzei dokumentālo filmu un reklāmas, TV raidījumu („Vakara Intervija”, „Degpunkts” u.c) filmēšanā.
Šobrīd līdzās citiem projektiem komanda TV3 kanālā veido analītisku žurnālistikas raidījumu „Nekā Personīga”, kas jau otro gadu ir viens no skatītākajiem un populārākajiem televīziju raidījumiem Latvijā.
Producenti, režisori, žurnālisti un operatori, kuri ilgus gadus strādājuši pie dažādu projektu veidošanas un realizācijas, kļuvuši par visaugstākā līmeņa profesionāļiem.

Jūsu „RED DOT MEDIA”

Kontaktpersonas: Ingrīda Āboliņa mob.tālrunis: +37128699331
Tālrunis/Fakss: +37167188440
E-mail: reddotm@gmail.com





Producentu grupas komanda, tās darba pieredze, darbinieku veidotie un realizētie projekti.


Producente un režisore Arta Ģiga

Šobrīd veido raidījumu Nekā Personīga. Viņa TV jomas profesionāļu vidū tiek uzskatīta par vienu no labākajām šīs jomas speciālistēm. Arta Ģiga strādājot Latvijas Televīzijā, producējusi liela mēroga raidījumus sākot ar Latvijas „Eirovīziju”, beidzot ar neskaitāmām tiešraidēm (vēlēšanu raidījumi „Latvija izvēlas”, LTV ziņu raidījumi un raidījumu imidžreklāmas) un izveidojusi vairākus jaunus produktus, piemēram, TV raidījumu „DeFacto”, kas ilgu laiku bija viens no populārākajiem TV raidījumiem. Papildus pieredze veidojot un producējot šādus projektus – dokumentālās filmas par Latvijas politiskajām partijām pirmsvēlēšanu laikā „100 krēsli” un 100 krēsli-2”, 7., 8. un 9.Saeimas vēlēšanu nakts tiešraides, „Rīgai 800“ tiešraide, Eiroreferenduma tiešraide, NATO sammits un Dž. Buša viesošanās tiešraides u.c. Raidījumu sērijas „Aculiecinieks” izveidošana, producēšana un izgatavošana. Šobrīd galvenā redaktore kompānijā „Red Dot Media”, kas veido TV3 raidījumu “Nekā Personīga”, kā arī strādā pie dokumentālās filmas par latviešiem Kubā.

Režisors Juris Kursietis

Jauns un talantīgs režisors, kurš ir absolvējis pasaules līmeņa kinorežisoru augstskolu Northern Media School Šēfildā Anglijā, piedalījies vairāku mākslas filmu veidošanā un izstrādājis vairākas reklāmas kampaņas (piemēram, Hansabankas kampaņa „Tava alga - laimīgāka” un žurnāla „Patiesā dzīve” TV imidžreklāmas).



Producente un žurnāliste Odita Krenberga

Visprofesionālākā un zinošākā Latvijas politisko procesu TV žurnāliste un komentētāja. Veidojusi ļoti daudzas raidījumu sērijas “Aculiecinieks LTV” filmas. Papildus pieredze veidojot un producējot šādus projektus – dokumentālās filmas par Latvijas politiskajām partijām pirmsvēlēšanu laikā „100 krēsli” un 100 krēsli-2”, 7., 8. un 9.Saeimas vēlēšanu nakts tiešraides. Šobrīd žurnāliste TV producentu grupā SIA „RED DOT MEDIA“, kas veido TV3 raidījumu Nekā Personīga, kā arī strādā pie dokumentālās filmas par Kubas latviešiem.


Žurnālists Jānis Krēvics

Četrus gadus strādājis Latvijas Radio par ziņu dienesta tiešraižu raidījumu un interviju vadītāju. Latvijas Televīzijā veidojis un vadījis raidījumus „100.pants”, „De facto” un Panorāma. Papildus pieredze – dokumentālās filmas par Latvijas politiskajām partijām pirmsvēlēšanu laikā “100 krēsli-2”, sociālās reklāmas „Politpols”, 8. un 9. Saeimas vēlēšanu nakts tiešraides. Raidījumu sērija „Aculiecinieks”. Šobrīd žurnālists un raidījuma vadītājs kompānijā „RED DOT MEDIA”, kas veido TV3 raidījumu “Nekā Personīga”.

Žurnāliste Ilze Jaunalksne

Raidījuma Panorāma žurnāliste, raidījumu „100.pants” un „De facto” vadītāja un žurnāliste. Zināmākie darbi - digitālās TV afēras pētniecība, Jūrmalgeita.




Žurnāliste Dace Stirāne

Viena no Latvijas profesionālākajām žurnālistēm un komentētājām. Strādājusi kā producente un žurnāliste gan LNT ziņu raidījumos, gan LTV raidījumos Panorāma un De Facto. 2004.gadā atzīta par labāko LTV ziņu dienesta žurnālisti kolēģu vidū. Vairāku raidījumu sērijas „Aculiecinieks LTV“ veidotāja. Pašlaik žurnāliste strādā SIA „RED DOT MEDIA“, kas veido TV3 raidījumu Nekā Personīga.


Žurnālists Ansis Pūpols

Atmaskojošāko sižetu autors. Strādājis kā žurnālists LNT ziņu raidījumos, Degpunktā, Tautas Balss, kā arī LTV raidījumos Panorāma un De Facto. Žurnālista atraktīvie sižeti neatstās vienaldzīgu nevienu. Pašlaik žurnālists strādā SIA „RED DOT MEDIA“, kas veido TV3 raidījumu Nekā Personīga.


Operators - Haralds Vecvagars

Viens no profesionālākajiem un spējīgākajiem operatoriem Latvijā, piedalījies arī daudzu filmu un reklāmas video veidošanā, piemēram, “Vakara intervija ar Arvo Pertu” (Labākais operators NRTP gada balva) , “Svet belovo morja” (GosKino pasūtījums, Labākā operatora balva kino festivāls Salehardijā un filma nominēta uz Gospremija Lavrov, kā viena no 3 labākajām), režisora Askolda Saulīša filma “Parāds Afganistānai” un citas. Pēdējais no jaunās paaudzes operatoriem, kurš ir
beidzis VGIK Maskavā.

Operators – Juris Aperāns

Augstas profesionalitātes operators. Komandas cilvēks. Strādājis LNT ziņu raidījumos un Degpunktā. Pašlaik ir TV3 raidījuma Nekā Personīga studijas un sižetu operators.

Operators - Uldis Ķikāns

Jauns, centīgs operators. Savu operatora karjeru sācis, strādājot raidījumā Nekā Personīga, un ātrā laikā ar darbu pierādījis spēju mācīties un māku reaģēt ekstremālās situācijās.






Producentu grupas darbības virzieni


1

· Analītisku ziņu raidījumu veidošana.
· Ziņu sižetu sagatavošana.
· Izklaidējoši - izglītojošu TV raidījumu veidošana.
· Dokumentālo filmu veidošana.
· Lielu TV šovu un TV tiešraižu producēšana.
· Ziņu un video klipu ražošana interneta portāliem.
· Labdarības akciju organizēšana un sociālo reklāmu veidošana.
· Reklāmas projektu izstrāde un realizācija.
· Visa veida video un audio reklāmu un reklāmfilmu izgatavošana.
· Mēdiju, kreatīvo, mārketinga komunikāciju un PR pakalpojumu sniegšana utt.






Projektu grupas patreizējie un nākotnes projekti.



· Populārā analītiskās žurnālistikas raidījuma „Nekā Personīga” producēšana un veidošana.
· Vairāku aktuālu, plašai skatītāju auditorijai interesējošu dokumentālo filmu producēšana un veidošana.
· Labdarības akciju organizēšana.
· Jauna „karsto” notikumu formāta izstrāde.
· Jauna autorraidījuma sagatavošana.

P.S. Šo projektu detalizētāku izklāstu interesentiem atsūtīsim atsevišķā piedāvājumā.


Producentu grupas iespējamie pakalpojumi



Mēdiju pakalpojumi:

· Reklāmas plānošana un izvietošana.
· Netradicionālie reklāmas veidi (netiešā reklāma).
· Dažādu projektu sponsorēšanas piedāvājumi.

Kreatīvie pakalpojumi:
· Video reklāmas klipu izgatavošana (no idejas līdz realizācijai).
· Video reklāmas klipu adaptācija.
· Statiskās reklāmas un sludinājumu izgatavošana.
· Informatīvo un komercsižetu izgatavošana.
· Reklāmfilmu veidošana.
· Audio reklāmas izgatavošana.
· Vides reklāmas ideju izstrāde.

Mārketinga komunikāciju un PR pakalpojumi:
· Konferenču, semināru, prezentāciju u.c. veida pasākumu organizēšana.
· Uzņēmuma un/vai individuālās personas tēla un atpazīstamības veidošana, veicināšana masu medijos un sabiedrībā.
· Sabiedrisko attiecību konsultācijas un sabiedrisko attiecību projektu realizācija.
· Reklāmas projektu un mārketinga aktivitāšu izstrāde un realizācija.






Producentu grupas tehniskās iespējas


„RED DOT MEDIA” strādā ar profesionālu TV video tehniku - videokameras ar moderniem datu nesējiem XDCAM formātā, uz kurām šobrīd tikai plāno pāriet Latvijas Televīzija. Producentu grupas rīcībā ir dažāda veida gaismas tehnika, skaņu ierakstošā aparatūra un pēdējās paaudzes moderna digitālā montāža (FINAL CUT 6.0.4. PRO), kas ļauj realizēt pašas neprātīgākās režisora idejas.
Producentu grupai ir savas un pieejamas arī citas audio un video ierakstu studijas. Visas šīs iespējas ļauj nodrošināt klientam kompleksu pakalpojumu klāstu, izmantojot producentu grupas rīcībā esošo vienu no modernākajiem video montāžas, video grafikas, audio un datorgrafikas kompleksiem ar licencētu programmu nodrošinājumu.


PAPILDINĀTS

Jānis Krēvics un Arta Ģiga ir nosūtijuši " atsaukuma" vēstuli. Ticēt vai neticēt šādiem iekšējiem pārpratumiem un nesaskaņām nu jau paliek katra paša ziņā:)

Godātie kolēģi!

Lūdzu neņemt vērā iepriekš saņemtos sadarbības piedāvājumus, ko parakstījusi Ingrīda Āboliņa.
Red Dot Media nesniedz PR pakalpojumus un nekad nav plānojusi to darīt. Raidījuma Nekā personīga žurnālistiem ar to nav nekāda sakara. Par visām ar RDM un NP saistītajām lietām atbild tikai Arta Ģiga un Jānis Krēvics. Nevienam citam nav tiesību mūsu vārdā izteikt kādus sadarbības piedāvājumus.
Paldies par sapratni.




Arta Ģiga
Jānis Krēvics


 Autors: marina@tribine Vai "Nekā personīga" taisa pasūtījuma sižetus? papildināts
34
50

Citi šī autora raksti:

Lasi vēl labākos rakstus:

komentāri [18]

Niks: vai ienāc ar
Kārtot komentārus: populārākie | jaunākie | vecākie
Rādīt bildes
ABAB@tribine avatars
  ABAB@tribine 22.10.08 17:45
 
0
0
laikam visdegradeejoshaakais ir "netradicionaalaa reklaama" - netieshaa reklaama, bet savaadaak "business as ususal"

stiklakalna antiņš@trib avatars
  stiklakalna antiņš@trib 26.10.08 09:32
 
0
0
Nesaprotu , par ko te var ņemties! LTV1 regulāri sagatavo jaunus žurnālistus praktiskai dzīvei ciniskajā žurnālista darbā. Brīvā profesija žurnālists, jurists- advokāts, tiesnesis un citi brīvie it kā ir saistīti ar ētikas kritērijiem, bet tos izvērtēt paliek uz paša sirdsapziņas. Plašāk ņemot ,visi esam reizē pircēji un pārdevēji.Panākumus izšķir attiecības , cik labi attiecībās-saistībās viens vai otrs spēj novērtēt savas un otra , arī pircēja-pārdevēja pozīcijas. Kur likties Jaunalksnei ar savu komandu lielajā tirgū , kuru piepildījusi LTV1 ar profesionāliem žurnālistiem? Nav kur , un tā ir visu kopēja nelaime un laime konkurencei, tāpēc jāspecializējas, ko Jaunalksne arī mēģina darīt. Un šis marinas raksts , arī vells nevar zināt- tik ilgi stāv uz pasniegšanu un vērtēšanu- kā tirgus izpētes , apmaksāts( marinai) produkts.Ne jau tā ir lielākā nelaime, ka specializēsies. Bet žurnālistu pašapmierinātība. Nostrādā žurnālists , rok jaunas nebijušas tēmas, riskē galugalā uz trauslā juridiskā- tiesiskā ledutiņa ar savu atbildību- var saukt uz tiesu par morālo kaitējumu, un Krimināllikuma ietvaros likmes augstas!Kā jau minēju- rok žurnālists melnu muguru, tieši kā dara pašlaik de Facto žurnāliste, Ilze Nagla, patiesi viņu cienu , bet arī viņa ar laiku ieraudzīs , kā Jaunalksne un citi, ka vari melnu muti un muguru rakt un rakt, un lauciņš rokamais paliek pārredzams, vari jau sākt tēmās atkārtoties un tā bez gala- nekas nemainās.Un tad saproti, ka dari bezjēdzīgi smagu darbu , ka amatpersonu bezdarbība, stulbums, aprobežotība, neizglītotība nekad nebeigsies, lai kā apelētu pie veselā saprāta un likuma gan burta, gan gara.Un šajā vietā, gribot negribot , sākas žurnālista patiesā pērkamība.Un žurnālista darbs kļūst par profesiju.
klementine@tribine avatars
Medaļa Admins iesaka
  klementine@tribine 25.10.08 10:50
 
0
0
Grūti visā šai jezgā redzēt cauri - dikti jau nu viss saduļķots - bet man šis atgadījums ar 2 vēstulēm aizvien vairāk izskatās pēc Bendika tipa provokācijas...

Susurs@tribine avatars
Medaļa Admins iesaka
  Susurs@tribine 23.10.08 14:25
 
0
0
kanonizēt - apšaudīt ar lielgabalu? :D :D :D

marina@tribine avatars
  marina@tribine 23.10.08 12:56
 
0
0
es domāju, ka žurnālista ētika, tāpat kā politiķu ētika, nav tas pats, kas sēņošana un medības vienlaicīgi. un es domāju, ka tāpat arī domā RED DOT cilvēki - citādāk viņi nebūtu rakstījuši atsaukumu

marina@tribine avatars
  marina@tribine 23.10.08 12:22
 
0
0
kamon - tev šķiet, ka viņi par naudu taisīs netiešo reklāmu kādam cilvēkam, bet gadījumā, ja Nekā personīga rokās nonāks viņu atmaskojošs materiāls, nekavēsies to publicēt. Iedomāsimies situāciju - Pliners samaksā, Jānis Krēvics vaiga sviedro plāno viņam netiešo reklāmu, bet tad Krēvica rokās nonāk audioieraksts, kur Pliners stāsta, cik ļoti viņš gribētu LV atjaunot PSRS un izvest visus ar lopu vagoniem vēlreiz. Vai Jānis K. šādā situācijā nenonāktu izvēles priekšā? Domā, ka viņš no rīta strādā pie Plinera PR celšanas kampaņas, bet pēcpudienā ķeras pie jaunā sižeta, kas stāsta par Plinera dziļākajām vēlmēm? Tā jau cilvēks prātā var sajukt :)

daildarzniece@tribine avatars
  daildarzniece@tribine 23.10.08 12:13
 
0
0
Kā vēsta wikipēdija tad Pāvests Benedikts 15 viņu kanonizēja:))
pzrk@tribine avatars
  pzrk@tribine 23.10.08 11:54
 
0
0
Vajadzētu tomēr vairāk izcelt (piemēram, raksta sākumā) to necilo raksta papildinājumu, kurā teikts, ka RED DOT atsauc šos sadarbības piedāvājumus! Varu derēt, ka liela daļa šī raksta lasītāju nemaz nepamanītu tādu "piebildi", kas būtībā maina visu rakstu. Tikmēr raksts ir tāda dzeltenīga žurnālistika.
esuntu@tribine avatars
  esuntu@tribine 23.10.08 11:27
 
0
0
Vai man vienīgajam acīm redzami RED DOT parādās "nekā persONīgā" fonā?
Susurs@tribine avatars
Medaļa Admins iesaka
  Susurs@tribine 23.10.08 11:08
 
0
0
bet jus jau ari zinat, kas ar zannu notika :D

daildarzniece@tribine avatars
  daildarzniece@tribine 23.10.08 10:02
 
0
0
nu tā marina kā Žanna d'Arka! visu cieņu!
panks@tribine avatars
  panks@tribine 23.10.08 09:14
 
0
0
un kā tagad skatītāji varēs zināt kuri Nekā personīga sižeti ir analītiskie un pētnieciskie un kuri - netradicionālā reklāma un tēla veidošana? sviests

ubags@tribine avatars
Medaļa Students
  ubags@tribine 23.10.08 06:50
 
0
0
vaardus "seviski netiklaa veidaa" tu pieliki pati klaat. manaa komentaaraa uzsvars bija uz "laba" :)

ubags@tribine avatars
Medaļa Students
  ubags@tribine 23.10.08 06:48
 
0
0
piekriitu klementiinei - es arii neatradu kur buutu piedavats izvietot reklaamu tieshi raidijuma "neka personiga".

klementine@tribine avatars
Medaļa Admins iesaka
  klementine@tribine 23.10.08 00:22
 
0
0
No raksta un komentāriem jūtams, ka sabiedrībā valda visai strikts priekšstats par reklāmu. Acīmredzot, tas ir vienlīdz netikls rūpals, kā nodarboties ar pedofīliju pelņas nolūkos, vai vismaz ar prostitūciju, apmierinot klientu sevišķi netiklā veidā. Paskatoties, kas notiek pasaulē, redzam maķenīt atšķirīgu ainu. Ikviens kautcik spējīgs kinorežisors saņem un nereti ar prieku pieņem piedāvājumus veidot reklāmas klipus, komponists - uzrakstīt džinglu, rakstnieks vai dzejnieks - sacerēt klipa vai kampaņas ideju, fotogrāfs vai operators - to visu iemūžināt. Tā tapušas lieliskākās pasaules reklāmas, tai skaitā arī strīdīgās - tabakai un alkoholam. Ja šie pazīstamie un talantīgi žurnālisti un mediju speciālisti piedāvātos veidot SLĒPTO REKLĀMU un izvietot to analītiskās žurnālistikas raidījumā, es pirmā aicinātu viņus notriept ar darvu un izvārtīt spalvās. Iespējams, veco acu dēļ šādu piedāvājumu nesaskatīju. Ja kļūdos, labojiet mani!

ubags@tribine avatars
Medaļa Students
  ubags@tribine 22.10.08 18:52
 
0
0
sava zinjaa jau katrs vinju sizets ir kaada cilveeka ieteikts. jautaajums tikai vai par taa realizaaciju ir eetiski njemt naudu no ieteiceeja, vai cita ieintereseetaa, vai nav. ideaala ielasmeita ir taada kura TO dariitu arii par velti :) un vai nosodiisim ielaismeitu ja vinja panjems naudu? :))

ABAB@tribine avatars
  ABAB@tribine 22.10.08 17:46
 
0
0
Pasaulee ir otraadi - privaatie meklee iespeejas, kaa uzpirkt meedijus un nopirkt mediju kompaanijas, Latvijaa meedijos stradaajoshi meklee, kaa paardoties. Meediju prostituucija nav nekas jauns

stiklakalna antiņš@trib avatars
  stiklakalna antiņš@trib 26.10.08 13:20
 
0
0
marinas raksts drīzāk ir slēptās reklāmas un tirgus izpētes krustojums , saņemot kometētāju , aptaujas tiešo darībnieku, nenovērtējamus atzinumus tieši par šo tēmu un konkrēti par Jaunalksnes mērķiem.