Brīvības gatve, 60tajā gadā tiek celta māja. Personīgi pats esmu pabijis šajā mājā, vēl diezgan nesen.
Devītā tramvaja galapunkts, Sarkandaugavas ielā, kopā ar skolniecēm.
Brīvības gatve, 60tajā gadā tiek celta māja. Personīgi pats esmu pabijis šajā mājā, vēl diezgan nesen.
Devītā tramvaja galapunkts, Sarkandaugavas ielā, kopā ar skolniecēm.
Mūsdienu Origo - Stacijas laukums, pavasarī, 66. gadā.
Tilts pār pilsētas kanālu, Kronvalda parkā, 61. gada aprīlī.
Un šeit, šis titls redzams, no sāna, tikai tā paša gada novembrī.
1963. gadā, Jurijs Gagarins atlidojis Rīgā.
Krišjāņa Barona iela, 1964. gadā. Fonā redzami vēl vecie tramvaji.
Kāda jauka pāra pastaiga, lietus laikā, pa mūsdienās dēvēto "Esplenādi"
Akmens tilta nobrauktuve, 1961. gadā.
69. gada beigas. Plūdi Rīgā - Daugavā. Ūdens līmenis ir pacēlies, līz ar ko, attiecīgi pontonu tilts, arī.
2. Attēls, par ko jau citur esmu minējis ir nepareizi datēts. Šo ēku nojaukšana notika vēlāk, 1971 - 1973, gadam. 7. Attēls nav orģināls foto bet gan montēts un retušēts mākslas foto, izmantots uz viena no žurnāla ''Zvaigzne'' numura vākiem un šķiet arī kādām atklātnēm.
Par devīto bildi. Aspazijas bulvāra nosaukums tika atjaunots tāds pats kā bija pirms okupācijas. Nevis pārdēvēts. Pārdēvēja okupanti, kad deva Padomju bulvāra nosaukumu.
17. bildē redzamie tramvaji toreiz bija ļoti jauni, un ražoti tepat Rīgā, RVR. Attēlā redzamajam tramvaja vagonam toreiz bija tikai divi gadi.