Reklāmas aģentūra «Ogilvy» un bezalkoholisko dzērienu ražotājs «Schweppes» izveidoja sociālo reklāmu, kas parāda, cik reizes vīrieši «netīšām» pieskaras sievietes ķermenim naktsklubos.
Reklāmas aģentūra «Ogilvy» un bezalkoholisko dzērienu ražotājs «Schweppes» izveidoja sociālo reklāmu, kas parāda, cik reizes vīrieši «netīšām» pieskaras sievietes ķermenim naktsklubos.
Trīs sievietes devās uz klubu «gudrajās» kleitās. Kleitās bija iestrādāti īpaši sensori, kas nosūta informāciju, kurai ķermeņa daļai kāds ir pieskāries. Cik tad reizes vīrieši pieskārās sievietēm bez viņu atļaujas?
Reāli viņa tika ar rokām izvarota, nez vai Latvijā arī tā kāds uzbāžās? Neesmu nekad bijis klubos..
aiziet uz klubu un cerēt, ka kāds nepieskarsies. da labi! un par eksperimenta vietu izvēlēties klubu. DA LABI!
Un? Tāpēc jau tās apspīlētās mini kleitas uz klubiem tiek vilktas lai parādītu cik pieejama dāma ir.
Daudzas sievietes jau izmanto tādus, kas sākumā mēģina ar cieņu pieiet. Diemžēl dabā tā ir iekārtots, ka sievietei ir jāpakļaujās vīrietim. - Ar to domāju, ka ja vīrietis ir drošs, un nekaunīgs, sākumā sievietes tēlo ka viņām tas nepatīk, jo negrib justies "lētas m###s", kaut gan īstenībā viņām tas patīk, ka ir spēcīgs un pašpārliecināts vīrietis, kas spēs aizstāvēt un dominēt.
Laikam klubos nolasās tēviņi, kuri domā, ka var uzreiz grābstīties ap katru meiteni. Nemaz tik vulgāri viņas nebija ģērbušās.