Pievieno rakstu! Seko Draugiem Seko Facebook Seko Twitter
 
5
595

Vai tev ir gadījies, ka, ieejot veikalā, aizmirsti, kāpēc vispār atnāci, un ļaujies impulsīvas iepirkšanās kārei? Beigās, izejot no veikala, saproti, ka aizmirsti pašu svarīgāko, toties iegādājies kaudzi nevajadzīgu mantu un iztērēji daudz naudas. Pazīstama situācija? Visticamāk, tu uzķēries uz šiem mārketinga trikiem!

Izmēru samazināšanaTas ļauj... Autors: Ciema Sensejs 10 mārketinga triki, uz kuriem uzķeries arī tu! Tā pazūd mūsu nauda...
1. Izmēru samazināšana Tas ļauj veikaliem saglabāt peļņu un necelt cenas, taču ietaupīt uz ražošanas un izejvielu rēķina. Rezultātā viņi ir ieguvēji!
Produktu ārējais... Autors: Ciema Sensejs 10 mārketinga triki, uz kuriem uzķeries arī tu! Tā pazūd mūsu nauda...
2. Produktu ārējais izskats Reklāmās, lai akcentētu produktu svaigumu, "ēdiena dizaineri" izmanto veselu virkni triku! Viens no tiem - uz, piemēram, burgera salātlapiņas uzsmidzināt ūdeni. Izskatās kārdinoši svaigi un garšīgi!
Antireklāmas lozungiKatrs... Autors: Ciema Sensejs 10 mārketinga triki, uz kuriem uzķeries arī tu! Tā pazūd mūsu nauda...
3. Antireklāmas lozungi Katrs, kam bijusi darīšana ar maziem bērniem, zina - viskārdinošākais ir tas, kas aizliegts! Tā strādā arī pieaugušo smadzenes. Piemēram, šī firma reklāmā izmanto lozungu "Nepērc šo jaku", aicinot pircējus aizdomāties par iepirkšanās un ražošanas ietekmi uz vidi. Protams, tas ir veikls reklāmas triks, kas spēlē uz cilvēku psiholoģiju. Firmas ieņēmumi palielinājās par 40%!
Paaugstinātas cenasUz šī āķa... Autors: Ciema Sensejs 10 mārketinga triki, uz kuriem uzķeries arī tu! Tā pazūd mūsu nauda...
4. Paaugstinātas cenas Uz šī āķa uzķeras teju visi. Sākumā tiek norādītas preces ar augstāku cenu, pēc tam - ar zemāku. Turklāt precei ar zemāku cenu ir vislielākais uzcenojums. To lieliski var novērot, piemēram, restorānu ēdienkartēs.
Šeit pārdevēji norāda... Autors: Ciema Sensejs 10 mārketinga triki, uz kuriem uzķeries arī tu! Tā pazūd mūsu nauda...
5. Šeit pārdevēji norāda vienādus ikmēneša maksājumus par dažādu cenu automašīnām. Protams, ka pircējs nodomās - ja jau mēneša maksa tāda pati, kāpēc pirkt lētāku auto?
Cenu ēsmaLēti un dārgi ir... Autors: Ciema Sensejs 10 mārketinga triki, uz kuriem uzķeries arī tu! Tā pazūd mūsu nauda...
6. Cenu ēsma "Lēti" un "dārgi" ir realtīvi jēdzieni. Viss atkarīgs no tā, ar ko salīdzina! Ja blakus dārgam produktam atradīsies vēl dārgāks, pircējs pirmo par tik dārgu vairs neuzskatīs!
Melīgas akcijasŠo triku būs... Autors: Ciema Sensejs 10 mārketinga triki, uz kuriem uzķeries arī tu! Tā pazūd mūsu nauda...
7. Melīgas akcijas Šo triku būs ievērojuši daudzi, tomēr mēs vienalga uz tā uzķeramies! Ideja vienkārša - pirms atlaidēm nereti "vecā" cena tiek mākslīgi paaugstināta. Kurš gan atceras, cik prece maksāja pirms tam!?
Gruena efektsArhitekts... Autors: Ciema Sensejs 10 mārketinga triki, uz kuriem uzķeries arī tu! Tā pazūd mūsu nauda...
8. Gruena efekts Arhitekts Viktors Gruens bija pirmais, kas izstrādāja slēgta lielveikala plānu. Līdzīgi kā spēļu zālēs, lielveikalos nav logu un pulksteņu, cilvēki nonāk tādā kā transa stāvoklī un zaudē spēju loģiski domāt. Rezultātā mēs pērkam to, ko mums nemaz nevajag un iztērējam vairāk naudas.
Lieli ratiņiPircējs iztērēs... Autors: Ciema Sensejs 10 mārketinga triki, uz kuriem uzķeries arī tu! Tā pazūd mūsu nauda...
9. Lieli ratiņi Pircējs iztērēs par 40% vairāk naudas, ja ņems ratiņus, nevis iepirkumu grozu. Iemesls vienkāršs - rati ir milzīgi, un tev šķiet, ka tur nekā daudz nav iekšā! Vēl viens knifs - ikdienā nepieciešamākās lietas, piemēram, piens un maize, parasti atrodas lielveikala tālākajā galā. Rezultātā tu esi spiests iziet cauri visam veikalam, pa ceļam "uzķeroties" uz daudziem citiem mārketinga āķiem...
AntropomorfismsAntropomorfisms jeb cilvēka īpašību piedēvēšana priekšmetiem vai dzīvniekiem mārketingā strādā lieliski Tas rada uzticēšanos zīmolam un simpātijas pret produkt... Autors: Ciema Sensejs 10 mārketinga triki, uz kuriem uzķeries arī tu! Tā pazūd mūsu nauda...
10. Antropomorfisms Antropomorfisms jeb cilvēka īpašību piedēvēšana priekšmetiem vai dzīvniekiem mārketingā strādā lieliski! Tas rada uzticēšanos zīmolam un simpātijas pret produktu.
5
595

Citi šī autora raksti:

Lasi vēl labākos rakstus:

komentāri [56]

Niks: vai ienāc ar
Kārtot komentārus: populārākie | jaunākie | vecākie
Rādīt bildes
gelandewagen avatars
Medaļa Vilkaču klana biedrsMedaļa Vilkaču klana biedrsMedaļa Vilkaču klana biedrs
  gelandewagen 08.02.17 22:15
 
77
1

9.uz normāliem večiem nestrādā, jo man ir vienalga, kur piens vai maize atrodas, un kas ir pa ceļam, jo ja es eju pēc šmigas, tad man vienalga, kādi sūdi mētājas paceļam. 

Un vēl kas - ir zinātniski pierādīts, ka vēl neviens mārketinga speciālists nav atradis zāles pret vīrieti, kam ir sastādīts iepirkuma saraksts., jo vai nu tiek iepirkts pēc saraksta, vai nu arī par visu naudu šmiga un tad trīs dienas nerādās mājās.

abolzinis avatars
Medaļa Patīk komentārsMedaļa Dienas domaMedaļa Dienas joks
  abolzinis 08.02.17 22:27
 
39
0

Mani sūtīt lielveikalā pēc pirkumiem ir ļoti izdevīgi. Es izjožu tam cauri gaismas ātrumā, paķerot TIKAI to ko esmu paredzējis nopirkt pirms ienāku tajā bodē. Man ir pilnīgi pie kājas, ko viņi tur saliek tajos plauktos, es redzu tikai to, ko esmu paredzējis nopirkt. Ja nepamanu, tad dažreiz samazinu skrējiena ātrumu līdz skaņas ātrumam, ja arī tad nepamanu, tad vairs nemeklēju - tātad nevajag.

3FckingUnicorns avatars
Medaļa Redaktors iesakaMedaļa TrumpeMedaļa Redaktors iesaka
  3FckingUnicorns 08.02.17 21:51
 
29
0

Nezinu, vai 8. strādā pulksteņu veikalā , bet kopumā labs raksts!

teufelin avatars
Medaļa Admins iesakaMedaļa Dienas domaMedaļa Trumpe
  teufelin 09.02.17 02:55
 
29
0

Vēl viens variants, ko tu esi aizmirsis pieminēt, ir - pastāvīgi mainīt preču izvietojumu veikalā, lai tev nāktos drasēt cauri visam veikalam, meklējot to, ko tu gribi nopirkt. Autors - vietējā "ASDA".

PNPAPN@speles avatars
Medaļa Dienas joksMedaļa Dienas domaMedaļa Dienas joks
  PNPAPN@speles 09.02.17 07:43
 
29
0

Ta nu tas ir,veikala uzdevums - atvieglot tavu maku.Der atcereties ari vel vienu triku.Prece kam driz beigsies deriguma terminsh tiek nolikta priekshpuse.Vienmer verts pabazt roku talak(dziljak)un tur bus daudz ,,svaigaka,, prece,deriguma terminji var ieverojami atshkirties.Ne tikai partikas produktiem .  

angelumX avatars
Medaļa Dienas joksMedaļa Dienas domaMedaļa Tahikardija
  angelumX 10.02.17 09:06  
 
22
0
Par preču izvietojumu tiešām taisnība, man tuvākajos veikalos pirmās nepieciešamības preces vai pirktākās preces atrodas pašā tālākajā galā. Lai nopirktu maizi ir jādodas cauri pilnīgi visam veikalam. Tas pats ar akcijas precēm, gan jau visi pamanijuši, ka pārsvarā akcijas un atlaides ir tām precēm ko neviens nepērk.

Syder avatars
Medaļa Nedēļas redaktorsMedaļa Gada RAKSTS 2017Medaļa Nedēļas redaktors
  Syder 08.02.17 22:28
 
21
0

Un es brīnos kur paliek mana nauda...  

SoundMan avatars
Medaļa DoktorantsMedaļa Dienas joksMedaļa Rainis
  SoundMan 10.02.17 08:36  
 
18
0
Biznesa pamatos mums šo visu stāstija un rādija. Bet + anyway

Ciema Sensejs avatars
Medaļa UberziņaMedaļa TīģerisMedaļa Dienas joks
  Ciema Sensejs 08.02.17 21:55  
 
16
0
atbildot uz 3FckingUnicorns komentāru " Nezinu, vai 8. strādā pulksteņu veikalā... "Pulksteņu veikalā nav rati

Tēvocis Sems avatars
Medaļa PolittehnologsMedaļa Garīgais līderisMedaļa Superautors
  Tēvocis Sems 09.02.17 07:10
 
15
0

  Ir aitas,būs cirpēji.

Snuuupijs avatars
Medaļa Sertificēts spoksMedaļa SviestmaizeMedaļa Spoks
  Snuuupijs 09.02.17 03:22  
 
12
0

Godīgi man tik stulbais nesanāk būt. 1 ja salīdzina preces jāskatās nevis atlaide bet piemēram cena/ kg nereti akcijas prece ir dārgāka. Jāsastāda saraksts ejot uz veikalu, tā neko lieku nenopirkst utml.   

jade avatars
Medaļa Priecīgus Līgo!Medaļa Dienas domaMedaļa Patīk raksts
  jade 12.02.17 23:07
 
11
0

mūs visu laiku kāds čakarē, lābāk pat nenojaust kādā veidā un ar ko, ja nu kādam neiztur nervi

Viens Zeks avatars
Medaļa UberziņaMedaļa HumoristsMedaļa Sviestmaize
  Viens Zeks 09.02.17 10:19  
 
8
0
Vēl divi nav uzrakstīti - " ģimenes paka", un prece ar mazāku svaru. ģimenes paka ir lielisks veids, kā pircējam iesmērēt vairāk produkta. Bet otrais - viena paka ur 1kg, un tā maksā 1 eiro. Otra paka ir 900 g, bet maksā 0,95 eiro...

Raziels avatars
Medaļa Twittera čomsMedaļa Twittera čomsMedaļa Twittera čoms
  Raziels 08.04.17 01:09
 
8
0

Uz mani nestrādā. Iepriekš paskatos datorā, kur un uz ko ir akcijas, cenu skatos nevis, cik maksā iepakojums, bet - cik kilograms. un ratus izmantoju, lai nevajadzētu ņemt iepirkumu maisiņu - pārkrauju visu kastēs, kuras ir ieliktas mašīnas bagāžniekā. Piedevām papētu "Ievas Virtuvē", kuri augļi pašreiz ražotājvalstīs ir sezonas aktualitāte.

Nu un reizēm ir plānoti neplānotais - kad ir atlicināta naudiņa šādiem tādiem pirkumiem delikatešu veikalos. Tur gan šo to nopērku vienkārši pēc iedvesmas.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             

veiksmīGais avatars
Medaļa Dienas joksMedaļa Gada raksts 2012Medaļa Dienas joks
  veiksmīGais 08.02.17 23:17
 
7
0

Hmm... nez kā ir ar aliņiem bundžiņās? Parastā bundžiņā ir 0.5l, bet 1 pintē bundžiņas ir 0.556l, vai kautkā tā, un abas maksā vienu cenu... nez tas arī ir kāds mārketinga triks?     

Lauma Balode avatars
Medaļa CūceneMedaļa Vilkaču klana biedrsMedaļa Vampīru klana biedrs
  Lauma Balode 09.02.17 17:59
 
7
0

lūdzu otro daļu

 

pirdiena nosleepums avatars
Medaļa Sertificēts spoksMedaļa Nolaidies manā bāzeMedaļa Frenkijs
  pirdiena nosleepums 10.02.17 02:50  
 
7
0
Par tiem plauktiem, jā. Atceros kad stradāju veikalā.

paceplitis avatars
Medaļa Admins iesakaMedaļa Dienas domaMedaļa Admins iesaka
  paceplitis 07.04.17 20:36
 
7
0

čakarētāji ir visur...

 

psychopsilocybin avatars
Medaļa Dienas domaMedaļa Dienas domaMedaļa Trumpe
  psychopsilocybin 07.04.17 22:48
 
7
0

Reklāmas gudras un var redzēt kāpēc strādā, bet es laikam esmu kapitālisma ļaunākais murgs. Pārtieku gandrīz tikai no augļiem, graudiem, dārzeņiem un tējām. Pie tā visa arī nepīpēju un nedzeru. Traukus, grīdu, veļu, zobus mazgāju ar sodu un dušā izmatoju tikai vienu ziepju gabalu. Piedevām visur pārvietojos ar kājām vai riteni  Bet tik traki arī nav. To kas paliek pāri, tērēju uz visādām ierīcēm un elektroniku vai vienkārši ik pa laikam paņemu kaut ko stulbu jo bija interesants.

dzelz dzeks avatars
Medaļa Patīk rakstsMedaļa SensācijaMedaļa Redaktors iesaka
  dzelz dzeks 09.02.17 06:50  
 
7
0
labs
« 1  2  3 »