local-stats-pixel fb-conv-api

Programmēšanas rīks Pitōns [Kopturs]4

29 0

1. Programēšanas rīka pitōns uzstādīšana
2. Rīkošanās ar datni, kurā veido programmu
3. Paraugs, kā darboties veidojot programmu
4. Īss ieskats, kāpēc programmēšanas rīks pitōns varētu būt pārāks par citiem programmēšanas rīkiem
a darbības ar zīmju rindu
b vienkārša datņu apstrāde
c programmas ciklu īss pieraksts
5. Zīmju rindas
a kā noteikt, kas iekļaujams zīmju rindā
b veids, kā zīmju rindā iekļaut specializētās zīmes
c noformēšanas iespējas, tajā iekļaujot citas zīmju rindas
d zīmju rindas apakškomandas capitalize, lower, title un upper
f zīmju rindas apakškomandas expandtabs, center un join
g zīmju rindas apakškomandas ljust, rjust un swapcase
h zīmju rindas apakškomandas lstrip, rstrip un strip
i zīmju rindas apakškomanda replace
j zīmju rindas apakškomanda count un komanda len
6. Zīmes
a komandas ord un chr
b latviešu valodā izmantojamās zīmes ā
c latviešu valodā izmantojamās zīmes č
d latviešu valodā izmantojamās zīmes ģ
e latviešu valodas burti ar papildinājumu
f divu informācijas vienību garas zīmes
g trīs informācijas vienību garas zīmes
h četras informācijas vienību garas zīmes
7. Matemātiskas izteiksmes
a (skaitļu) vai numuru pieraksts programmēšanas rīkā pitōns
b numuru izmantošana programmēšanas rīkā pitōns
c skaitļi ar decimāldaļu
d gari numuri
e pieņemta patiesība un pieņemtas patiesības noliegums
f skaitļu apakškomanda un maģiskās apakškomandas
g skaitļu maģiskās apakškomandas
h numuru maģiskās apakškomandas
8. Cikli
a ciklu veidi
b nosacījuma piepildīšanās veida cikls
c elementa skaita cikls pirmā daļa
d elementa skaita cikls otrā daļa
e elementa skaita cikls trešā daļa
f nosacījuma realizēšanās cikls
9. Saraksti
a sarakstu veidi
b grupas saraksta izveide
c grupas saraksta apakškomandas
d gurpas saraksta maģiskās apakškomandas
e rindas saraksata izveide
f kopas saraksta izveide
g kopas saraksta apakškomandas
h kopas saraksta maģiskās apakškomandas
10. Masīvs
a masīva izveide
b masīva apakškomandas
c masīva maģiskās apakškomandas
d divdimensiju masīvs
e drīsdimensiju masīvs
f četrdimensiju masīvs
11. Datnes
a datņu apstrādes pamatveidi
b datņu apstrādes veidi ar papildinājumiem
c datnes elementa apakškomanda seek un tell
d datnes elementa citas apakškomandas
e uz rindiņas apzīmējuma balstītās apakškomandas
f maģiskās apakškomandas un aprakstošie apzīmētāji
12. Bloki
a savu komandu izveide daļa pirmā
b savu komandu izveide ar mainīgajiem
c savu komandu izveide ar mainīgajiem, kuriem ir noklusēta vērtība
d savu komandu izveide ar iekškomandām
e savas komandas ar nenosacītu mainīgo skaitu
f savas komandas izveidošana kā noformēšanas komandu
g sava elementa izveide
h elementa pakārtošana virselementam
i pakārtotā elementa papildināšana no virselementa

mēģini, vērtē, komentē emotion

29 0 4 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv

Komentāri 4

0/2000

Šitais varētu būt noderīgs raksts, žēl, ka maz plusu. Tiem, kas mācās šis labi noderētu.

2 0 atbildēt

Tik daudz informācijas, tik maz plusu...

0 0 atbildēt