Cik man saprotams- RVR(sadarbībā ar LDZ/PV) ir kārtējais "krievu biznesa" lobijs. Uzņēmums faktiski eksistē uz papīra un veic marginālu funkcionēšanu, labojot "LV banānu republikai" vecos vagonu sastāvus. Ganjau tie "kosmētiskie" remonti makā tikpat cik citur jauni vagoni...
Visdrīzāk jau uzņēmumam kredītu jūra, dāsnas subsīdijas no valsts utt... Tikai tas viss ganjau tiek ofšorots uz saimnieku kontiem, nevis investēts jaunās ražošanas līnijās un jaunā, konkurētspējīgā produkcijā...
Cik ir dzirdēts un redzēts, viss LV dzelzceļa bizness, īpaši kravas/tranzīts (pasažieri nenesot peļņu, PV vispār ir juridiski atšķelts nost , ir zem "krievijas tupeles".
"Uģevļatsa ņeprihoģitsa"...