Pievieno rakstu! Seko Draugiem Seko Facebook Seko Twitter
 
34
128
« 1  2  3  4 »

Svarīgās lietās steigties nevajag. Tāpēc ilgi gaidīto video no AAE, kas tika uzņemts septembra beigās, mēs parādām tikai tagad, kad visas nianses ir nokārtotas un visi dokumenti ir parakstīti.

Sagatavošanās būvniecībai AAE sākās 2018. gada pavasarī. Sagatavošanās darbi ietvēra kompleksu SkyWay inovatīvā centra projekta izveidošanu, kurā ietilpst trīs testa estakādes, kravas un pasažieru ritošais sastāvs, kā arī otrā līmeņa infrastruktūra - stacijas, depo, pārmijas, intelektuālā drošības, vadības, energonodrošinājuma un sakaru sistēma.

Paralēli notika vairākkārtīgas saskaņošanas un apstiprinājumi vietējās varas iestādēs, pasūtījumi būvniecības un montāžas darbiem, iekārtām un īpašām konstrukcijām ne tikai AAE, bet arī citās valstīs vairākos kontinentos.

SW kompānija būvēs paši savu institūtu, kurā tiks apmācīti jaunie darbinieki speciāli šai tehnoloģijai. Institūts atradīsies līdzās jau esošajam Amerikas Šārdžas universitātei. Zeme tikai piešķirta bezmaksas, kuras vērtība ir mērāma pāris miljardos dolāru.

Projekts ir ļoti apjomīgs un sarežģīts, kurš tika izstrādāts vismaz 6 mēnešus ar pašu spēkiem. Speciāli tiek izgatavoti luksusa SkyWay ritošie sastāvi, kas būs piemēroti tieši AAE tropiskajam klimatam. Jau ir piegādāti metāla elementi trašu būvniecībai. Par lielo SkyWay būvniecību Apvienotajos Arābu Emirātos jaunajā videoklipā pastāstīja ģenerālkonstruktors Anatolijs Junickis, kas ir pievienots pie video.
Būvniecības vieta: skatīt spiežot te...

Būvnieks: skatīt spiežot te...

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Turpinājumā par SW akciju atpirkšanu interesentiem.

EkoTehnoParka būvniecība, tajā izveidoto transporta sistēmu kompleksie testi un vairāku ritošā sastāva paraugu sertificēšana ir apstiprinājusi tehnoloģijas produktivitāti un tās inženiertehnisko risinājumu efektivitāti.

Pašreizējā posmā panāktās vienošanās liecina par lielu pieprasījumu pēc tehnoloģijas. Tās ekoloģiskais un sociālais potenciāls nākamajās desmitgadēs nelokāmi pieaugs, nodrošinot labvēlīgus apstākļus transporta pakalpojumu tirgus eksponenciālai attīstībai.

SkyWay kompāniju grupa ir veikusi izrāvienu transporta nozarē un ir ieguvusi iespēju pāriet uz jaunu attīstības fāzi, kam nepieciešama citāda pieeja finansējumam, tikpat inovatīva, kā pati tehnoloģija. Lai izveidotu globālu "zaļās" enerģijas ražošanas sistēmu un videi draudzīgu transporta un infrastruktūras kompleksu TransNet, kompāniju grupa pieņēma lēmumu izlaist tokenus.

SkyWay tokeni tiks laisti brīvā apgrozībā vienlaicīgi ar savu blokčeina platformu. Tai ir paredzēts kļūt par datu apkopošanas, pārvaldības un aprēķināšanas sistēmas pamatu globālajā enerģētikas un transporta tīklā. Kompleksa TransNet tīkla attīstība nodrošinās tokenu kapitalizāciju, bet to īpašnieki varēs gūt ienākumus no projektiem, kas tiks īstenoti, izmantojot SkyWay stīgu transportu.

Pirmajā tokenu laišanas apgrozībā posmā, SkyWay kā pateicību piedāvā ekskluzīvu iespēju tos iegādāties ar maksimālu atlaidi saviem pirmajiem investoriem, pateicoties kuriem kļuva iespējama tehnoloģijas izvešana pašreizējā posmā.

Priekšrocība, ko iegūs investori, reinvestējot daļas tokenos, ir iespēja gūt peļņu ne tikai kā tehnoloģijas līdzīpašniekiem, bet arī no projektiem, kas tiks īstenoti, izmantojot SkyWay tehnoloģiju, tātad, bez papildus ieguldījumiem palielināt sākotnējās investīcijas rentabilitāti. Turklāt, pēc tokenu laišanas brīvā apgrozībā, tos varēs izdevīgi realizēt brīvajā tirgū, kas ir arī investīciju kapitalizācija daļās.

Iespēja pārdot daļas par naudu tiek nodrošināta pirmajiem 5 000 investoru, kuri pievienojās SkyWay projektam, sākot ar 2013. gadu. Kompāniju grupa izsaka pateicību tiem cilvēkiem, kas atbalstīja tehnoloģiju tās attīstības sākuma posmā, kad nebija ne EkoTehnoParka, ne konstruktoru biroju, ne ražošanas, ne transporta kompleksu. Tad viņiem tika dota atlaide līdz 1: 3500. Tagad ir iespējams saņemt ienākumu no šīs investīcijas, līdz pat 35 reizēm palielinot tehnoloģijā ieguldīto kapitālu.

Lai precizētu rīcības mehānismu, atbildēsim uz dažiem pamatjautājumiem:

Kas ir SkyWay tokeni?

Tas ir mūsdienu investīciju instruments, kas balstās uz blokčeina tehnoloģiju. Izmantojot tokenu pārdošanu, projekts varēs nodrošināt savu finansējumu, bet cilvēki, kuri uzstāsies kā investori, iegādājoties tokenus, varēs papildināt savu investīciju portfeli ar vēl vienu daudzsološu aktīvu. Pastāv vairāki piemēri tam, kā tokeni, kas pārdoti par nieka cenu, piedzīvoja daudzkārtīgu cenas pieaugumu.

Kas var apmainīt daļas uz tokeniem? Un kas var pārdot daļas par naudu?

Iespēja apmainīt daļas uz SkyWay tokeniem tiek piešķirta pirmajiem 50 000 investoru. Savukārt, daļu pārdošana būs pieejama tikai pirmajiem 5 000 SkyWay investoru - jo kompāniju grupa izsaka pateicību šiem cilvēkiem, kuri atbalstīja tehnoloģiju tās attīstības sākuma posmā.

Kāpēc mainīt daļas uz tokeniem?

Tā ir iespēja iegūt jūsu rīcībā jaunu investīciju instrumentu. SkyWay tokeni ar laiku tiks tirgoti brīvā tirgū, un to vērtība augs līdz ar kompānijas panākumiem.

Kādi ir daļu maiņas un pārdošanas ierobežojumi?

Pirmajiem 50 000 investoru būs iespēja apmainīt pret tokeniem 100 000 daļas, vai atteikties no dalības akcijā. Pirmajiem 5 000 investoru papildus būs iespēja pārdot 100 000 daļas par naudu. Ir svarīgi atzīmēt, ka atteikuma piedalīties akcijā gadījumā, investors nevarēs mainīt savu lēmumu.

Cik ilgi turpināsies akcija?

Piedāvājums būs spēkā vienu mēnesi no tā izsludināšanas brīža.

Projekts Apvienotajos Arābu... Autors: astraalis Skyway 56
1.

Projekts Apvienotajos Arābu Emirātos

Projekts Apvienotajos Arābu... Autors: astraalis Skyway 56
2.

Projekts Apvienotajos Arābu Emirātos

Projekts Apvienotajos Arābu... Autors: astraalis Skyway 56
3.

Projekts Apvienotajos Arābu Emirātos

Projekts Apvienotajos Arābu... Autors: astraalis Skyway 56
4.

Projekts Apvienotajos Arābu Emirātos

Projekts Apvienotajos Arābu... Autors: astraalis Skyway 56
5.

Projekts Apvienotajos Arābu Emirātos

Projekts Apvienotajos Arābu... Autors: astraalis Skyway 56
6.

Projekts Apvienotajos Arābu Emirātos

Projekts Apvienotajos Arābu... Autors: astraalis Skyway 56
7.

Projekts Apvienotajos Arābu Emirātos

Projekts Apvienotajos Arābu... Autors: astraalis Skyway 56
8.

Projekts Apvienotajos Arābu Emirātos

Projekts Apvienotajos Arābu... Autors: astraalis Skyway 56
9.

Projekts Apvienotajos Arābu Emirātos

Itāļu sapnis dzimis... Autors: astraalis Skyway 56
10.

Itāļu sapnis, dzimis Baltkrievijā

Nesen mēs stāstījām par iespējām, kādas paver SkyWay tehnoloģija Itālijas attīstībai. Apenīnu pussalā stīgu tehnoloģijas var būt efektīvs veids, kā attīstīt agrotūrismu.

 28. oktobrī itāļu plašsaziņas līdzekļos parādījās raksts ar nosaukumu "Metro Aspromonte projekts atjauno pārvadājumus Itālijas dienvidos", kurā Sebastiano Kapocci izteica cerību, ka šī projekta ietvaros tiks uzbūvēts pirmais SkyWay transporta un infrastruktūras kompleksa komerciāli ekspluatējams nogabals.

Šī ideja tika izteikta kārtējā konferencē "Metro Aspromonte: no tiesībām uz mobilitāti līdz lauku tūrismam iekšējo apgabalu ilgtspējīgai attīstībai ", ko organizēja UniReggio universitāšu konsorcijs kopā ar Kjeti universitātes studentu pilsētiņu. Konferencē eksperti iepazīstināja ar SkyWay projektu un tehnoloģiju, kas, kā atzīmē autors, Sanmarīno Republikā jau ir tehniskās novērtēšanas posmā vietējās pašvaldībās, kuras uzskata, ka stīgu transports ir vērtīgs ieguldījums šīs mazās valstiņas mobilitātes nodrošināšanā.

Īsumā apkopojot Metro Aspromonte projekta būtību un atgādinot par Junicka stīgu transporta īpatnībām, Sebastiano Kapocci secina, ka tas dos iespēju Itālijas dienvidiem iegūt noteiktas priekšrocības, salīdzinājumā ar daudz attīstītāko valsts ziemeļu daļu.

Tālāk no publikācijas kļūst skaidrs, ka Itālijā jau ir sapratuši nemākulīgās transporta pārvaldības katastrofālās sekas reģiona ekonomikā: "Šī iemesla dēļ tādu projektu kā SkyWay var tikai apsveikt, jo īpaši to teritoriju iedzīvotāji, kur izolētas teritorijas ir norma. Runa ir par to vietu atkārtotu atjaunošanu, kuras bieži vien ir aizmirstas, bet tās varētu kļūt par tūrisma tirgus piesaistes centriem."

Auditorija atzinīgi novērtēja projekta prezentāciju, izsakot vēlēšanos to ātrāk īstenot reģionālās ekonomikas labā, kurai ir ko piedāvāt tūrisma nozarei. Kā atzīmē autors, nav iespējams paredzēt, vai tiks īstenots Metro Aspromonte projekts un, ja jā, kādā termiņā: "Ir skaidrs, ka pat tikai tā prezentācija bagātina daudzus sapņus un cerības uz lielu skaitu Kalabrijas iedzīvotāju, kas vēlētos redzēt savu zemi visiem kā piemēru."

Jūs varat izlasīt oriģinālu publikāciju šeit.

 

« 1  2  3  4 »
34
128

Citi šī autora raksti:

Lasi vēl labākos rakstus:

komentāri [1502]

Niks: vai ienāc ar
Kārtot komentārus: populārākie | jaunākie | vecākie
Rādīt bildes
Dark Magician avatars
Medaļa ViktorsMedaļa Gada SPOKS 2017Medaļa Favorīts
  Dark Magician 24.11.18 23:28
 
11
0

atbildot uz astraalis komentāru " Par kuru firmeli Tu tieši runā? Ja par būvnie... "

Es runāju par Sky Way. Un ar partneriem domāju to pašu SW. Doma ir vienkārša - medijiem interesē 2 veidu lietas. Ja kaut ko unikālu dara mega firmas/cilvēki (tevis pieminētais Masks) vai jauniņie tirgū. SW pasaules mērogā, tapat arī Junickis neko nav izdarījuši. Ir bijušas tikai izstādes, poligoni un skandāli. No mediju un pašu SW viedokļa būtu tikai loģiski, šajā situācijā veidot publikācijas p ar to, ka ir oficiāla vienošanās ar AAE par tik lielu projektu, jo a)Tas medijiem uzsit hype - paziņot par jaunu unikālu tehnologiju, superbagātajā AAE, kuru taisīs nevis visiem zināma firma bet attiecīgā biznesa jaunais un b)SW tā būtu mega reklāma. Nav jau jāstāsta nekas slepens. Un runāt ar medijiem nenozīmē publicēties tikai savā lapā vai mistiskos blogos. Ir jaatklāj, kas tik special ir tajā produktā, kā tas piesaistīja tik bagātu akcionāru. Šadu publikāciju trūkums rada aizdomas, ka a)tas ir kārtējais BS, kā bija ar lielāko daļu iepriekšējo projektu b)nekādu līgumu un nekā cita joprojām nav un pasniegtā informācija šeit, Junicka un SW lapās ir izpušķojumi

 

Ar partneriem kā jau teicu domāju SW. Un doma ir tada, ka SW ir AAE partneris šajā projektā - teritorijas modernizēšanā.

Dark Magician avatars
Medaļa ViktorsMedaļa Gada SPOKS 2017Medaļa Favorīts
  Dark Magician 24.11.18 22:38
 
10
0

atbildot uz swists komentāru " Nekas jau NAV vēl uzcelts tajos AAE lai visa... "

Ja tā reāli skatās - maza, līdz šim lielākajā pasaules daļā nezināma firmele uzņēmusies projektu AAE. Pēc loģikas un mediju darbības principa, tur katru soli atspoguļotu lielākie mediji - jo kā tas ar būt? Priekš kam arābiem kaut kādu No Name firmu? BBC vai CNN būtu pilns ar Junicka intervijām, AAE dotu komentārus, kāpēc izvēlās šādu partneri. Interese no mediju uzmanības būtu jau no papīru parakstīšanas brīža.  Ja nekā tāda nav, toties kaut kāds mistisks astraalis zina praktiski visu - tas nevieš uzticību.

Latišs avatars
Medaļa Sponsora favorītsMedaļa SensācijaMedaļa Admins iesaka
  Latišs 30.11.18 19:13  
 
7
0
Tavi raksti jāievieto sadaļā “Likteņstāsti”

Dark Magician avatars
Medaļa ViktorsMedaļa Gada SPOKS 2017Medaļa Favorīts
  Dark Magician 24.11.18 23:31
 
7
0

atbildot uz swists komentāru "atbildot uz swists komentāru " Es TEV vēlreiz s... "

Nerādi tehnoloģiju. Izskaidro ar ko tu esi labāks par to pašu Hyperloop vai jebkuru citu miljardus vērto kompaniju/projektu un kapēc maksātspējīgie arābi izvēlās tevi bez vārda, nevis kompānijas ar zināmu kvalitātes zīmi.

Anonīms
maks 30.11.18 18:06
 
7
0

atbildot uz astraalis komentāru " Tu man jautā tādus jautājumus, it kā es būtu ... "

Prekš kam disku bremzes, ja tās nepielietos!)   Elektrodzinēji elektrību ģenerē  momentā, kad notiek  bremzēšana ar elektro motoru....Trolejbusiem arī nav klasiskā tipa bremzes, jo tādas nav vajadzīgas, jo bremzē ar elektromotoriem, stāvbremze arī ir elektriskā....Kapēc tad Unielektrotransportam vajag disku bremzes, ja tās šādā tehnoloģijā ir pilnīgi liekas un nevajadzīgas)   Likam, oai smukāk izskatās,juņiks piemontējis diska bremzes,vel derētu sarkanus vai dzeltenus hidrauliskos bremžū suportus piemontēt, vispār izskatīsies kā Porshe vai Ferarri!!smi:

Dark Magician avatars
Medaļa ViktorsMedaļa Gada SPOKS 2017Medaļa Favorīts
  Dark Magician 24.11.18 23:29
 
7
0

atbildot uz astraalis komentāru " Nedrīkst! Tu saproti, ka visa informācija tik... "

Paga, informācija noklusēta, bet tu uz vella paraušanu visu publicē? Vai tik tiešām nebūs Lietuvas, Indijas un Itālijas atkārtojums.

swists avatars
Medaļa SpoksSpēja Mana Latvija!
  swists 25.11.18 00:05  
 
6
0
atbildot uz Dark Magician komentāru " Mūsdienās, kad ar datorprogrammatūru palīdzīb... "

Nevaru nepiekrist ka SW šaadas vizualizaacijas ir pilns bet neviena taa arii nav realizeeta dziivee.

swists avatars
Medaļa SpoksSpēja Mana Latvija!
  swists 30.11.18 18:09  
 
6
0
atbildot uz Pliiners komentāru "Ja es rīt nopirkšu SWTokenus, man būs iespējas ... "

Ko Astraali var dirst.Tak nekādi tokenu tajās lapas nav nopērkami un tur neparaadaas izgatavotāju putni kas tas ir jebkuras normālas IO lapas.Taatad Fake.

Dark Magician avatars
Medaļa ViktorsMedaļa Gada SPOKS 2017Medaļa Favorīts
  Dark Magician 25.11.18 00:11
 
6
0

atbildot uz astraalis komentāru " Tas video arī ir datorgrafika, bet Tu man uzd... "

Redzi, tu esi investors. Tātad tu automātiski esi ieinteresēts noreklamēt projektu, likt tam izskatīties labākam, reālākam, kā tas realitātē ir vai izdevīgākam par konkurentu piedāvājumu(šeit runāju par jebkuru SW produktu ne tikai šo AAE produktu). Tevis reklamēto, vismaz tādam cilvēkam kā man, kas neķerās tikai uz reklāmu bet grib redzēt produktu dzīvē vai vismaz uzticamu mediju slejās ne tikai paša ražotāja un blogu dzīlēs, gribas uztvert kā kaut ko līdzīgu kā mūsu likumdošanā daudzos gadījumos ir ar radiniekiem - radinieks nevar būt liecinieks tiesā vai liecinieks kādai līguma notariālai parakstīšanai dažādos apstākļos, jo radinieks var būt ieinteresēts vienas puses interesēs un rīkoties negodprātīgi. Kā investors tu esi SW "radinieks". Tāpēc arī, vismaz no manis (nevaru atbildēt par citiem) ir tik liela neticība, skepse un jautājumi par info trūkumu.

Romeo Bravo avatars
Medaļa Dienas domaMedaļa Dienas domaMedaļa Dienas doma
  Romeo Bravo 06.12.18 21:47
 
6
0

Ej tak ieskrieties vienreiz ar ;siem reklām rakstiem vai sazin vēl kā šo mēslu nosaukt.

Dark Magician avatars
Medaļa ViktorsMedaļa Gada SPOKS 2017Medaļa Favorīts
  Dark Magician 24.11.18 23:59
 
6
0

atbildot uz astraalis komentāru " Paskaties uz šo video, kas ir piedāvājums Mas... "

Mūsdienās, kad ar datorprogrammatūru palīdzību var apsolīt da jeb ko - es vienkāršiem video neuzticos. Sevi noreklamēt var lieliski. Man ticība šim projektam radīsies tad, kad SW un Junicka projekti būs realizēti dzīvē un par tiem runās ne tikai pusslepenībā Sw lapā un blogos bet arī pasaules populārākajos medijos.

KremljaTrollis avatars
Medaļa JubilārsMedaļa 1/13 kūciņasMedaļa Spēlmanis
  KremljaTrollis 24.11.18 22:34  
 
5
0
atbildot uz astraalis komentāru " Tikai nepārdzīvo. Es zinu, ka cilvēkiem nekad... "

Nekas nav izdarīts , tikai tukša pļūtīšana un naudas atmazgāšana un nekas cits

smokeman avatars
Medaļa DoktorantsMedaļa 1/13 kūciņasMedaļa Sertificēts spoks
  smokeman 29.11.18 15:18  
 
5
0
atbildot uz Anonīms komentāru " sen tik  liels stūrgālvīgs zābaks kā ast... "

Cirvis nezin ka ir cirvis, tas tik ceert.

Anonīms
maks. 25.11.18 16:46
 
5
0

atbildot uz Pliiners komentāru " Kad SW pabeigs 15. etapu, tad sekos 16-tais -... "

Tagad būs etaps kad visi resursi jāvelta AAE inovācijas parka būvniecībai.Jo būvniecība AAE jau sākusies, ir tuksnesī stūrakmenis-kapsula-vēstījums nākamām paaudzēm iebetonēts! Karogi pacelti, un atpakaļceļa vairs neeksistē.Visiem jāsaprot, ka projekts AAE būs miljardu vērts ieguldījums un ....bet kad sāks pārdot Unibaiku,nevienam vairs tādi sīkumi var nebūt būtiski!!   

AAE tehnoloģiju inovācijas muzeju, kad sākās pirmie darbi pie nodomu projekta, visā pasaulē par šādu projektu runāja! Tehnoloģiski AAE inovācijas muzejs ir ļoti sarežģīta būve, kad par šādu projektu jau runāja pirms šāds projekts bija vel tikai uz papīra uzzīmēta futūrija!!!   Juņicka gadījumā ir milzīga konspirācija pat par tēmu,ko varbūt domā tur AAE darīt!!    Cik noprotams, tad par pašu transportu,kā jau realizējamu būvniecību vispār nav runas.Pagaidām Juņickis dabūjis zemes pleķīti AAE, kur būvēs analogu Balkrievijas NG parkam!!    Šādi etapus var sazīmēt cik vajag.Āfrikā vel var daudz etapus būvēt inovācijas parkiem, beigu noslēgumā tači Virdžīnu salās arī var uzbūvēt inovācijas parku, kā nekā Virdžīnu salas atrodās musonu-tropu joslā, un Virdžīnu salām nederēs AAE klimatam paredzētie JUņibusi!!!

Latišs avatars
Medaļa Sponsora favorītsMedaļa SensācijaMedaļa Admins iesaka
  Latišs 29.11.18 23:38  
 
5
0
atbildot uz astraalis komentāru " Palasot Tavus tiešām tīneidžera komentārus, m... "

Redz, zem katra tava raksta notiek Streisandes efekts. Kā tik uzpeld projekta piāram nelabvēlīga informācija komentāros, tu mēģini nomainīt tematu, aizvērt muti, uzdot pretjautājumus. Tu esi vainīgs ka par tevi visi rēc un neviens tevi neuztver nopietni. Tai vietā, lai pārliecinātu cilvēkus, ka šis projekts ir droša investīcija, Tu atbaidīt potenciālus investorus. Piaršiks no Tevis nekāds, diemžēl.

Latišs avatars
Medaļa Sponsora favorītsMedaļa SensācijaMedaļa Admins iesaka
  Latišs 04.12.18 21:18  
 
4
0
atbildot uz astraalis komentāru " Parādi, kad es esmu kaut ko tādu teicis? Tas,... "

Tavos 100 un 1 rakstā nerakāšos, bet mēs tak visi zinām par simtiem taviem&junicka neizpildītajiem solījumiem 😊

Anonīms
maks 04.12.18 22:37
 
4
0

atbildot uz astraalis komentāru " Vai Tu zini, cik maksā viens kilometrs tramva... "

Vai Tu zini, cik maksā viens kilometrs tramvaja izbūve? 

Kādi zemes atpirkšanas varianti var būt ceļam pa vidu? no kā viņa būtu jāatpērk. Lielākā zemes teritorija pieder valstij un tās iedzīvotājiem, nevis privātpersonām. Es tagad runāju par ceļu. Tu esi redzējis uz platākiem ceļiem saliņas pa vidu? tieši tur SW perfekti iederās un tādi ceļi ir praktiski visur. Var izveidot lielus transporta mezglus savienojot lielākos pilsētas rajonus.

=================

Kādam ceļam pa vidu???   Ņemsim kā piemēru Brīvības ielu Brīvības ielai uz abām pusēm privātie īpašnieki mainās ik pēc 50-200 metriem.Pa vidu ir Brīvības iela, mkas ir pašvaldības īpašums! Pašvaldības, ja Astraali vel nezini, arī skaitās privātie īpašnieki, nevis VALSTS!      LV valsts IELAS pilsētu teritorijās principā nav!!!!!     Tātad, ja Juņickis kā privātais investors sadomājās pa Brīvības ielas vidu no Berģu tilta, kur apmēram sākas Rīgas pašvaldības teritorija ,izdomā ielai pa vidu ba;stus sabūvēt, viņam būs vai nu jāatpērk zeme visas līnijas garumā un uz abām pusēm 10 metru platumā, vai jānomā tāds zemes daudzums savam businesam.......   Uz Valsts ceļiem pa vidu būvēt stabus....    Uz kurieni, uz Jūrmalu,Ogres,Siguldas virzienā?? Siguldas virzienā uz Vidzemes šosejas pa vidu starp Valsts ceļiem iz privātā teritorija ,Un aiz Sēnītes Valsts ceļš pāriet divās joslās.... Lia uz esošajiem Valsts, vai pašvaldību ceļiem, vai ielām pa vidu sāktu būvēt stabus, tas nozīmē, ka no stabu centriem uz abām pusēm 10 metrus veidosies pilnīgi neizmantojama infrastruktūra.....Ko tu tur uz tās zemes darīsi,  ....ar botāniku nodarbosies,mākslinieciskās instalācijas prezentēsi, vai ko???   

Latišs avatars
Medaļa Sponsora favorītsMedaļa SensācijaMedaļa Admins iesaka
  Latišs 07.12.18 00:48  
 
4
0
atbildot uz astraalis komentāru " Kas tur tajā video tāds ir?  Es Tev var... "

Kaut vai 7 gadus vecs, bet joprojām aktuāls video kā nekad. Un piekrītu. Noteikti, SW nenodarbojas ar biznesu. Tikai. Un vienīgi. Ar scamu. Pierādījās Tik niecīgi un smieklīgi Tu atbildi. Nožēlojami. Sāc liet ūdeni par darbinieku skaitu un vēl ko, lai tik neatbildētu uz video autora neērtajiem jautājumiem. Mums ar tevi viss ir skaidrs. Tu paliec viens ar savu shiteway un visi spoki to redz. Jo Tu nevari atbildēt uz video autora jautājumiem Kauns, “investor”

Anonīms
maks 04.12.18 22:22
 
4
0

atbildot uz astraalis komentāru " Oi, es nemaz netaisos atbildēt uz 100 atbildē... "

4)SW transports NEKAD nestāvēs sastrēgumos un vienmēr būs laikā, tā pat kā metro

=======================

Vienā metro vagonā var 250 pasažierus ietilpināt, bez UPURIEM( izņemot Japānu, kur ir speciāla profesija-vagonos stūmējs!)    )  SW Unibusā teorētiski maksimums ir 32laikam!   Tātad vajag 10 Unibusus, lai aizvietotu vienu metro vagonu.Sastāvā metro ir ne mazāk par 10 vagoniem......

Metro avārijas gadījumā  vai apstāšanās momentā uz ilgu laiku, pasažieri var izkļūt no vagoniem, un savām kājām aiziet puskilometru līdz nākamai pieturai pa tuneli....SW gadījumā ja viens vagons avarē uz troses, tad sekojoši aiz tā visi karājās gaisā un pie katra vagona jānorīko glābēju brigādi ar teleskopiskajām trepēm,..ja iespējams piebraukt !!      Vai arī Unibusos jābūt izrullējamām cirka  šņoru trepēm, lai pasažieris kā akrobāts varētu nokāpt zemē!

Anonīms
maks 30.11.18 23:35
 
4
0

atbildot uz astraalis komentāru " Visi kopīgi nolaikoja, bet aizmirsa, ka disku... "

Ko tu domāji ar SOS gadījumiem!.Ja pazūd elektrība, tad sanāk, ka kāds pasažieris SOS gadījumā no grīdas artvilks iebūvētu rokas bremzes sviru un ar muskuļspēku sāks bremzēt Unibusu kas joņo pēc inerces uz 150Kmh!)    Astraali, vispār disku bremzes vairs neder kā bremzēšanas mehānisms ātrgaitas transportam ja  transportlīdzeklis pārvietojās lielos ātrumos.  Sporta mašīnām ir speciāli bremžu diski un bremžu kluči, kas paredzēti bremzēšanai lielos ātrumos, bet šādi mehānismi paredzēti tikai vienai sacīkstei un pēc tam bremžu diski no bremzēšanas ir līki un kluči nodiluši!!     Ja kas, standaert ielas privātā automašīna ar disku bremzēm, ja ieskriesies līdz maksimmālam ātrumam, teiksim kādi 180-190kmH, un vienu reizi ekstrēmi nobremzēs, tad pēc tam tie bremžu diski ir jāmet laukā, jo visticamāk, ka no paŗkaršanas būs līki un  metīs un kluči ar vienu tādu ekstrēmu bremzēšanu būs pa galam nodeguši!!!      Ko tu domāji ar SOS bremzēšanu...tie Juņicka bremžu diski uzvārīsies un izšķīdīs jau pie 150kmH ja būs ekstrēmi jāsabremzējās!!!    

Elektrotransportam ekstrēmiem gadījumiem,ja nep[ieciešamība sabremzēties ir savādākas drošības sistēmas,nevis kaut kādi  mehāniskie bremžu diski!)   Tu atkal kaut ko murgo, labāk nebūtu vispār neko atbildējis, un izlicies ,ka esi jau aizmirsis tēmu par bremžu diskiem juņitransportam  ,kurus principā nevajadzēs izmantot, bet tā pat tādus skata pēc ir piemontējuši pie motorriteņa!!

« 1  2  3  4  5 »