local-stats-pixel fb-conv-api

E-komercijas Nākotne0

6 0

Šis raksts izveidos jums priekšstatu par tendencēm, kas definēs tiešsaites iepirkšanās (ekomercija) nākotni: sociālie mediji, personalizācija un abonomenti.

Sociālā komercija: Beidzot mēs virzamies kaut kut

Sociālie mediji un iepirkšanās internetā vienmēr ir licies kā dabiski partneri, kuri papildina viens otru. Kur nu vēl labāk kā sakombinēt abas platformas, kurās cilvēki pavada daudz laika izpaužoties un izsakot savu viedokli, skatoties bildes un meklējot rekomendācijas un ieteikumus priekš iepirkšanās.

Tas nav nekkas brīnumaini jauns, kas radiens par vienu vakaru. 'Pirkt' pogas sociālajos medijos jau ir kādu laiku, un parādoties bija ļoti populāras, bet nespēj turēt līdzi izaugsmei ar kādu attīstās specializētās iepirkšanās platformas

2018 gads parādija, kad sociālā komercija sāk uzņemt apgriezienus, sevišķi 18-34 gadu vecumu grupā. Tā vietā, lai veiktu pirkumus sociālās platformās, cilvēki uzzina un iepazīst rekord daudzumu produktus un bieži atrod vietnes kur to iegādāties.

Interneta aptaujā, kurā piedalijās 1000 cilvēkim 78% 18-34 gadu veci cilvēki apstiprināja, kad ir iepazinuši jaunus produktus Facebookā pēdējos 3 mēnešu laikā, ko arī vēlējušies nopirkt. Piecdesmit deviņi procenti aptaujāto atzina, kad iepazinuši jaunus prduktus Instagramā un Pinterestā, demonstrējot cik ietekmējoša ir vizuālais aspekts sociālajos medijos.

Vēl pārsteidzošāk 55% aptaujāto iegādājās produktu internetā, pēc tam kad par to uzzināja sociālajos medijos. 11% iegādājās uzzreiz un 44% vēlāk.

Viens no galvenajiem faktoriem kāpēc šie skaitļi turpinās pieeugt ir tas kad cilvēka, sevišķi jaunākā paaudze pavada arvien vairāk laika sociālajos medijos.

Saskaņā ar Global Web Index, 2012 gadā vidējais dienišķais sociālajos medijos pavadītais laiks pieaudzis no 90 minūtēm uz 150 minūtēm 2018 gadā.

Vairāk laika sociālajos medijos nozīmē vairāk iespēju atklāt produktus, tai pat laikā tas nozīmē sociālie medijis iegūst vairāk informāciju, ko apstrādā veidojot personalizētu saturu un reklāmas. Personalizācija palīdz ekomercijai un produktu pārdošanai, padarot reklāmas daudz efektīvākas, kas uztver lietotāju vēlmes.

Kā augšējā tabula parāda, Facebook ir produktu iepazīšanas līderis, tāpēc nav pārsteigums, kad arī palielinās Facebook mārketinga izmantošana.

Personalizācija un rekomendācijas: Ekomercijas attīstības pamats

Ar interneta parādīšanos, populāri kļuva interneta veikali ar lielu izvēli, veikali kuros jebkurš var kļūt par pārdevēju. Starptautiskas weblapas, kuras darbojas bez reobežām valdīja līdz 2010 gadam, kad datu informācija sāka kontrolēt tirgus tendences.

Datu iedvesmotas reklāmas un rekomendācijas piedāvā produktus 24/7 cauru gadu un to aizsāka Facebooks. Piedāvājot personalizētu stilu un reklāmas tekstus.

Personalizētas reklāmas pamatā ir datu iegūšana par lietotājiem un potenciālajiem pircējiem, jo mūsdienas web lapas ievāc datus par lietotājiem un viņu uzvedību ekomercijas vietnēs. Cilvēki it atvērti un gatavi dalīties ar savām darbībām sociālajos medijos.

Abonomentu pakalpojumu evolūcija

Personalizētas reklāmas ir viens no iemesliem kādēļ pakalpojumu un servisu abonomēšana kļūst arvien populārāka.

Digitālie produkti kā Netflix un Spotify ir galvenie un populārakie izklaides pakalpojumi ko cilvēki abonē

5 galveās īpašības, kāpēc abonomēšana kļūst populārāka:

pieeja izvēlne cena pieredze personalizācija

Cilvēku pieredze un sajūtas izmantojot pakalpojumu ir galvenais faktors.

Datu izmantošana

Ja cilvēki apzinās, kā dati tiek izmantoti, viņi ar tiem labprāt dalās. Interneta vietnes arvien ērtāk un efektīvāk informē lietotājus par datu drošību un to izmantošanu personalizētos pakalpojumos.Tāpēc, ekomercija būtu konkurētspējīga nākotnē nepieciešams efektīvi informēt lietotājus par datu izmantošanu.

6 0 0 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv

Komentāri 0

0/2000