Es ceru, ka pārmaiņas notiek uz labāko pusi. Kādreiz kokaīnu saturošu vīnu uzskatīja par tonizējošo dzērienu, ko tā arī reklamēja, bet tad atklājās, ka kokaīns ir atkarību izraisoša narkotika viela un "tonizējošie" dzērieni palika pagātnē. Taču tas nebija nemaz tik sen, tikai 19. gs. beigās. Tāpat kā bērni tika izmantoti reklāmās, kurās bez sirdsapziņas pārmetumiem tiem lika reklamēt alkoholu, cigaretes un ieročus. Protams, nevar aizmirst par ziepju reklāmām, kurās pat nēģeri tiek nomazgāti balti. Kaut kā toreiz tas likās pieņemami. Nevienam tas nešķita aizvainojoši. Mūsdienas ir politkorektas. Cik gadiem būs jāpaiet, lai tagadējās reklāmas kļūtu par tik pat briesmīgām kā zemāk redzamās? Jo neskatoties uz ārējām pārmaiņām mūsu pārliecība, ka tas, ko mēs daram, ir pilnīgi pareizi, nemainās. Nezinu kā ir ar lietu pareizumu, bet zinu, ka ar šādu attieksmi var ātri vien sadarīt muļķīnas, par kurām vēlāk ir kauns. Taču, ja vadošie eksperti iesaka...
Interesanti+