Līdz 2021. gadam plānots pabeigt šos projektus, radot sakoptāku un mūsdienīgāku Rīgu.
Līdz 2021. gadam plānots pabeigt šos projektus, radot sakoptāku un mūsdienīgāku Rīgu.
Projekts, kas skars Centrālās dzelzceļa stacijas, Centrāltirgus un autoostas, kā arī Torņkalna teritorijas. Šis projekts paredz Eiropas un Baltijas valstu savienošanu. Dzelzceļa transports būs integrēts pilsētas transporta tīklā, atvieglojot arī ikdienas gaitas iedzīvotājiem, kuri dzīvo Pierīgā vai ārpus tās, taču strādā Rīgā.
Mežaparka Lielās estrādes rekonstrukcija
Tiks izveidotas pazemes izstāžu zāles, kā arī personāla telpas. Pazemes plašumos varēs uzņemt līdz 460 cilvēkiem katrā ekspozīciju zālē un 880 cilvēku ātrijā. Paplašināta tiks skatuve un skatītāju lauks (ne mazāk kā 30 000 sēdvietu), kā arī tiks demontētas esošās koru tribīnes un izbūvētas jaunas (uzstāties būs iespējams 11 000 koru dalībniekiem), daudz plašākas, uz estrādes skatuves būs iespējams izvietot 13000 līdz 14000 dalībnieku.
Mūsu tirgus ir pēc teritorijas lielākais Eiropā un nozīmīgs Latvijas kultūras piemineklis. Tirgus tiks modernizēts un, sekojot mūsdienu Eiropas tendencēm, radīts par kultūras vidi – tajā norisināsies gan koncerti un izstādes, gan sporta pasākumi. Galvenā tirgus iela kļūs par aleju ar laternām un kokiem, soliņiem, gastronomijas paviljonā norit kapitālais remonts, kas radīs patīkamāku vidi un iespēju rīkot vērienīgus pasākumus (kamēr tirdzniecība paviljonā vēl nav atsākusies, tur jau noritējuši vairāki pasākumi, piemēram, Ghetto Kings of Air 2017, kā arī kāzas). Daļa pie kanāla kļūs par vecpilsētas ainavu – būs veloceliņš, kuģīšu un laivu piestātne, gājēju pāreja Vecrīgas virzienā. Renovēta tiks arī Centrāltirgus pazemes pilsēta apmēram 2 hektāru platībā. Rūpniecības preču laukums nav populārs tirgotāju vidū, tāpēc tiks pārbūvēts par multimodālu tirdzniecības centu, autostāvvietu un mikroautobusu pieturvietu. Plānots izveidot arī ārvalstu preču kioskus, kuros vienuviet varētu iegādāties, piemēram, gruzīnu, baltkrievu, krievu ražojumus.
Ekspozīcijā paredzēts izveidot kopīgu mājvietu, kurā žirafes, zebras, surikāti, huzārpērtiķi, degunragputni un citi savannas dzīvnieki uzturēsies pēc iespējas dabiskā vidē, ļaujot apmeklētājiem ielūkoties ierastās dzīves ainās.
Nepieciešams radīt patīkamu un skaistu vidi līdzās Nacionālajai bibliotēkai. Tiks sakārtots Daugavas krasts un veikta promenādes pārbūve.
Skanstes teritorijā tiks izveidoti jauni dzīvojamie kvartāli, jaunas ielas, Laikmetīgās mākslas muzejs, konferenču zāles, ofisi un trīs parki.
New Hanza City apkaimē atradīsies laikmetīgās mākslas muzejs. Tajā norisināsies gan izstādes un koncerti, gan arī mājos nozīmīgs laikmetīgās mākslas krājums.
Parks un mākslīgās pilsdrupas ir aizsargājams kultūras piemineklis, kas patlaban atrodas degradētā stāvoklī, tāpēc to ir plānots atjaunot. Tas tiks veidots kā publisks atpūtas parks.
Šī mākslas centra saturu veidos Zuzānu kolekcija, kurā ir vairāk kā 500 darbu, un Mūkusalas Mākslas salons. Kolekcionāri akcentēs mākslas pieejamību plašai publikai, piedāvājot gan pastāvīgas mākslas ekspozīcijas, gan mainīgas izstādes, lekcijas un seminārus, koncertus, kā arī teātra un kino izrādes.
Melnajai Okupācijas muzeja ēkai plānotā gaišā piebūve būs metafora – no tumšās pagātnes nokļūt apskaidrotā nākotnē un gaišā tagadnē. Pagarinājumā atradīsies jauna pastāvīgā ekspozīcija.
par to tirgu - tur pie kanāla ir ieejas noliktavās, citu ieeju kur pievest preces gluži vienkārši nav, uz paviljoniem ved kāpnes un nelieli kravas lifti.. Kurš izmurgojis ka tur nu būs kokiem apstādīta iela? Kur tad smagās mašīnas preci pievedīs? Vai tad lielās saldētavas, un noliktavas pārvērtīs par tūrisma objektiem? Tās bildes tika izstrādātas sakarā ar stacijas pārbūvi - kur kautkāda ārzemju firma, kas iespējams nekad nav bijusi Rīgā, kautko sazīmēja, lai varētu piedalīties konkursā, par stacijas pārbūvi(projektēšanu).. Tāpēc manā skatijumā diezgan utopiska ideja.. Piedevām izejas nedrīkst aizmūrēt, jo tās ir arī drošībai.. Un kādi kuģīši? tur fiziski to nav iespējams izbūvēt, daļēji neaizberot kanālu ...
P.S. tie kas nezina tad zem centrāltirgus ir milzīgas apakšzemes telpas, kur ieeja ir no kanāla puses, tramvajas un iela jau ir virs telpām.. cik zināms atrodās noliktavas, saldētavas, un pat vairāki pārtikas ražošanas cehi..
uz katru paviljonu ir lifts un izeja..
tāpēc jau arī RD opozīcija raujas pie varas par katru cenu, jo šiem objektiem būs ļoti ļoti daudz ES līdzfinansējums, tādejādi kremt, ka netiek pie lielā naudas poda.
man nav pozīcijas, ne opozīcijas, jo neesmu rīdzinieks.
teorētiski viss atbilst eiropas līmenim, jo eiropā visās lielajās pilsētas pie varas ir sociālisti, kas tērē naudu pa labi un pa kreisi, kamēr valdībā parasti ir otrādāk.
atskaitot Franciju, kur sociķi tika pie varas valdībā, un tagad visi maksā līdz pat 70% lielu iedzīvotāju ienākumu nodokli. Tāpēc mani maz uztrauc pašvaldība, vairāk valsts politika, tāpēc sociķus pie valsts varas nedrīkst laist ne pie kādiem apstākļiem.