local-stats-pixel fb-conv-api

Ugunsgrēks uz borta8

Reiss Air Canada 797 1983. gada 2. jūnijā nebeidzās, kā vairums lidojumu. Lai arī lidmašīnu izdevās nosēdināt uz skrejceļa un lidojumam, it kā, vajadzētu ar to beigties, līdz ar to arī piedzīvojumiem ar ko saskārās apkalpe un pasažieri šajā reisā, tikai tagad pa īstam sākās.

Ugunsgēks uz lidmašīnas ir visbīstamākais, kas var notikt un tas notika šajā reisā.

Pēc šī negadījuma, lai arī nebija iespējams atklāt tā iemeslu, tika veikta inovācija pasažieru lidmašīnās.

Kas tā par inovāciju un kāds bija pats negadījums lasi šajā rakstā.

260 0 8 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv

Komentāri 8

0/2000

zEL CILLVEKUS.  TIESAM ZEL

6 0 atbildēt

drausmīga nāve. bet apkalpes komanda tiešām zelta vērtē par izturību!

6 0 atbildēt

Pēc pasažieru atrašanās vietu plāna http://en.wikipedia.org/wiki/Air_Canada_Flight_797 sanāk, ka izglābās praktiski visi, kuri atradās aizmugurē, taču bojā aizgāja kāreiz vairums priekšpusē bijušo. Daļa no tiem bija centušies tikt uz priekšpuses izeju vai vienkārši dūmos apmaldījās. Daži jau sēžot bija zaudējuši samaņu un nosmaka. Žetons apkalpei - viņi apbalvojumus par varonību bija godam pelnījuši. Kas attiecas uz pašu lidmašinu, tai jau iepiekš bija problēmas ar izrautu bagāžas lūku un aprautiem vadiem zem aizmugures tualetes. Iepējamā aizdegšanās vieta tika noteikta kāreiz tur. Jāsaka, ka MCD lidenēm tajos gados vispār negāja viegli. Nākamajam modelim DC-10 bija vēl interesantāka vēsture - slikti projektētu bagāžas lūkas stiprinājumu dēļ pāris lidmažīnas gaisā palika bez šīs lūkas un viena dēļ tā arī gāja bojā. Lai gan jāatzīst, visi šie gadījumi tomēr kaut ko ir mācījuši. Pēc tiem lidmašīnās tika ieviesta virkne uzlabojumu, lai šādas problēmas neatkārtotos (jaunākajās lidmašīnās tas viss arī tiek ņemts vērā). Mainītas arī remonta un apkopes procedūras. Kopumā, pateicoties šiem nelaimes gadījumiem, tehniskajā ziņā lidot ir kļuvis drošāk. Protams, apkopes procedūru neievērošana apkopes laika saīsināšanai, vienkārši neizdarītas lietas un apkalpes darba grafika pārkāpumi gadās arī šodien, no tā neviens nav pasargāts. Mums labi zināmais Ryanair arī nesen izcēlās ar "optimizētiem" pilotu darba grafika laikiem.

6 0 atbildēt

Visdroshak iet kajam pa tuksnesi, ar udens mucheli mugursoma ...

5 0 atbildēt

Par 23 izglābtajiem (18 pasažieri + 5 apkalpes locekļi) ļoti sarežģītā situācijā. Lidmašīna pēc elektrības pazušanas kļuva gandrīz nevadāma, salonā situācija bija baisa un apkalpe tomēr izdarīja visu iespējamo un neiespējamo, lai saglābtu to, kas gandrīz nebija glābjams un pēc iespējas ātrāk degošo lideni nosēdinātu. Lielākajā daļā līdzīgo gadījumu uzreiz nenodzēsts ugunsgrēks ir beidzies fatāli visiem lidmašīnā esošajiem.

3 0 atbildēt

Skauž štoļi?

Izlasi šito-Izmeklēšanas laikā tika atklāts, ka daļa bojā gājušo vienkārši nevarēja atrast izeju no lidmašīnas.!

4 1 atbildēt

 emotion 

3 0 atbildēt

 emotion 

1 0 atbildēt