local-stats-pixel fb-conv-api

Pirmā Formula77

1334 5

F1 fakti skaitļos, tāda ir šī raksta būtība, ne ko pielikt , ne atņemt. Pašas sacensības ir diezgan interesantas pašas par sevi, bet daudzi neaizdomājas cik daudz darba iegūldīts pašos auto un pilotos, jaudas un ātrumi ir vienkārši fantastiski, piemēram pilots brauciena brīdī var izjust paātrinājumu 52 m/s, kas ir gandrīz 5 reizes vairāk, kā brīvais krišanas paātrinājums.

1334 5 77 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv

Komentāri 77

0/2000

Par un ap F1 varētu veselu grāmatu sarakstīt  :)  labs raksts  emotion

64 2 atbildēt

Beidzot norm raksts ar padziļinātu izpēti un kuram vērts veltīt laiku, lai uzzinātu kaut ko jaunuemotion

Cep vēl emotion emotion

23 0 atbildēt

310.408 kilometri - garākā sacensību trase sezonā 

?????????????????????????

varbūt nevis trase bet sacīktes laikā nobraucamie km.

19 1 atbildēt

Paātrinājums ir metrs/sekunde^2, nevis metrs/sekunde. Brīvās krišanas paātrinājums ir 9.8 m/s^2 -> 52/9,8 nu nekādi nav 8.

13 0 atbildēt

Labāk paskaidro tiem kad nesaprot kas ir RS27 V8 dzinējs.

P.S. Es zinu kas tas ir par verķi 

20 10 atbildēt

Melburnas GP bija vnk izcils, par kvalifikācijas jokiem nerunājot, gaidu Malaiziju tgd.

2 0 atbildēt
Zin avatarsZin

Info dereetu atjauninaat, visi cipari shogad ir pilniigi izmainiijushies

2 0 atbildēt

Jaunajā sezonā drīkstēs izmantot tikai 100Kg degvielas, pirmstam nebija ierobežojums, bet komanda vidēji patērēja ap 160Kg. Tagad arī kārbas ir mainītas, 7 ātruma vietā ir 8. Jaunais dzinējs ir 1.6 V6 turbo, kas spēj atīstīt 600bhp. Ja nemaldos drīzkstēs izmantot tikai 5 rezerves dzinējus. Jaunais nolikums ir daudzko izmainījis, lai to visu uzskaitītu varētu izveidot jaunu rakstu :D 

2 0 atbildēt

13. pozīcija - šāda starta pozīcija nav paredzēta. Pēc 12. starta pozīcijas seko 14. starta pozīcija. F1 aritmētika.

wtf?

1 0 atbildēt

Nav slikts rakstiņš, bet par tiem 1000 grādiem gan ir tāds stiepts jēdziens. Kā suni aiz ausīm pievilcis. Būtu vismaz kaut ko paracis un kādus precīzus datus iemetis, ja jau pie metālu kušanas temperatūrām pieķēries. Piemēram, dzīvsudrabs kūst pie mīnus trīsdesmit deviņiem grādiem. Hmmm... nekas aizraujošs. Varš kūst pie 812 grādiem (un pie tam pēc Celsija...), dzelzs dažādās tā izpausmēs (pelēkais ķets, baltais ķets, tīra dzelzs, dažādi sakausējumi jeb tēraudu markas - katram sava kušanas temperatūra) kūst ap un virs 1500 grādiem pēc Celsija. Malka, ko krāsnī kurina siltuma pēc, aizdegas pie apmēram 200 grādiem (precīzāk nav nozīmes, jo dažādas cietības koksne uzliesmo pie dažādām temperatūrām), bet degšanas laikā izdala no 1000 grādiem pēc Celsija un uz augšu tā, ka pat tērauds kūst. Un pēc Celsija, nevis pēc suņu vai kaķu grādiem... Var jau arī grādus pēc Fārenheita skalas skatīt. Pēc Fārenheita skalas tie 1000 grādi jau nu gan vairs nav nekas. Nu Kelvinu grādus gan necenšaties pieminēt, jo tam nav grādu. Ir tikai vienkārši temperatūras mērvienība Kelvini.

4 3 atbildēt

Labs bija interesanti palasīt

1 0 atbildēt

Mans dzīvesbiedrs kurš ir ilggadējs F1 fans jau padsmitiem desmitiem gadu var simtprocentīgi apgalvot ka šie dati ir vismaz četrus gadus veci! un nevis starta vieta nav 13 bet mašīnas nummurs neeksistē 13!

1 0 atbildēt

šogad vairs nav V8 bet gan 1.6 litru turbo dzinēji un apgriezieni ir 15 tūkstoši...

Un būtībā F1 ir pārvērties par Eko ralliju...

1 0 atbildēt

"52 m/s, kas ir gandrīz 5 reizes vairāk" Patiesībā tas ir 5 reizes vairāk nevis tikai gandrīz. Un pārformulē to par trašu garumiem, citādāk kāds nezinīts tiešām padomās, ka trase ir 300km gara emotion

2 1 atbildēt

Mīlu F1 !

1 0 atbildēt

kā tu vari celt vecu rakstu augšā, ja informācija vairs nēatbilst mūsdienu standartiem???emotion

2 1 atbildēt

Kaut kā nepatīkami lasīt, kad tūkstošus vietām atdala ar atstarpi, bet vietām ar punktu. Vietām pat nesapratu kā īsti domāts.

1 0 atbildēt
NFG avatarsNFG

Pietam aizliegts izmantot sadales vārpstas ar maināmu lenķi. emotion

1 0 atbildēt

Jā un tā, es arī neuzināju, cik maksā F1 autoemotionemotion

0 0 atbildēt

Ļoti labs raksts. Nekad neko tādu vēl nebiju dzirdējis++

0 0 atbildēt
« 1  2  3 »