Šeit es jums vēlējos parādīt savu moto vēsturi, tā jau nau nekāda lielā, bet tas jau nekas, jo vismaz man tāda ir bijusi un noteikti ar laiku būs vēl interesantāka.
Ceru, ka raksts jums patiks!
Mana moto vēsture ;)17
Šis ir Lifan Db-125cc. Iegādājos šo dampi par 30ls. Vispārīgi tas ir 4taktu 125cm3 krosa mopēds ar 5ātrumiem ja nemaldos. Lifanam bija salauzts rāmis, nobeigkta kloķene un pakaļējais rats lupatās.
Nopirku jaunu pakaļējo ratu (35ls) , aiznesu pie paziņas lai sametina rāmi (5ls), nopirku lietotu kloķeni (15ls) aiznesu uz servisu lai ieliek (15ls), radinieks saregulēja ātrum kārbu, jo leca ārā no 1 ātruma .Tad kad es viņu piedarbinināju, lifans gāja lopā maksimālais ātrums bija 110km/h. Ar laiku sapratu, ka vajag gaismas un bremžuguņus, tos iegādājos pie paziņas kopā pa 15ls. Gaismas dega pateicoties motora radītajai strāvai. Nokrāsoju šo dampi melnu un uz pavasari pārdevu pa 150ls.
Šis ir kautkāds yinyings nu īsāk sakot ķīna. Toties ar Minarelli Horizontālā motorā replicu, motorollerim bija 2taktu 50cm3 motors. Iegādājos viņu pa 150ls, pateikšu godīgi nožēloju ka nopirku viņu, jo viņš palaukiem bija nojāts ļoti. Protams uzreiz sāku jaukt viņu ārā, lai saprastu kas pa vainu. Sapratu to, ka ar vadiem ir dir**! Pateicoties viņam sapratu ka motorollera motoru ir elementāri pārlaist. Viņu tā arī nepielaidu jo nepietika spēka ņemties ar viņu, sataisiju tikai vizuālo, piešpaktelēju tur kur vajadzēja un nokrāsoju visas plastmasas. Beigās saimainiju viņu pret citu motorolleri.
Šis ir Piaggio Quartz LC. Šo saimainiju pret iepriekšējo motorolleri. Motorollerim bija labs motors Piaggio Mc1 ar LC(ūdens dzesi) šadiem motorolleriem tas ir liels retums. Motoroleris bija 1997.gada izdots. Bija jānomaina blīves, jāuzliek jauns kurbuļa mehānims un filtrs. Pielaidu viņu jau otrajā dienā pēc samainīšanas. Vienīgā problēma bija tā, ka viņam bija ielausti karteri pie ūdens sūkņa un tāpec tecēja ūdens garām, bija pat reizes, kad cilindrs pietecēja pilns ar ūdeni. Tas bojāja visu braukšanas prieku. Maksimālais ātrums ko varēja izspiest no viņa bija 75km/h. Beigās dēļ lielajām problēmām nācās viņu samainīt pret citu motorolleri.
Šis ir Piaggio Nrg, 50cm3 2taktu Mc2 motors ar ūdens dzesi. Šo es samainiju pret iepriekšējo motorolleri. Protams viņu arī izjaucu pa daļām lai saprastu kas pa vainu. Bija pāris problēmas kuras varēja novērst lai ietu. Bet gribējās lai viņš ir jaudīgāks tāpēc meklēju sporta detaļas. Vēlējos ielikt 70cm3 Racing Pro cilindru, 21mm karburātoru, Yasuni sporta trubu un sataisīt vizuālo, kā jaunu lai varētu ar viņu piedalīties Scooter Custom Show. Bet tas izmaksātu apmerām kadus 300-400ls lai tas viss izdotos, tāpēc mani sapņi sabruka un es neko tā arī neizdariju. Un nolēmu neņemties vairs ar viņu un atrast kautko jēdzīgāku ar ātrumiem. Tāpēc samainiju viņu pre ko citu...
Šis vairs nau motorolleris, bet gan Enduro klases Mopēds. Cagiva W4 ar Minarelli Am6 motoro, 5 ātrumi. Labs ieguvums es jums teikšu. Mopēds 1995.gadā tika izlaizts pasaulē. Šos modeļus ražoja tikai no 1992-1995.gadam. Jāieliek ir aizdedze, karburātors un c.d.i. Esmu jau iegādājies aizdedzi Ducati un 17mm Delorto karburātoru atliek tikai nopirkt c.d.i. Tad jau varēs pielaist, bet ne tik strauji, jo mopēds ir nostāvējis kadus 10.gadus nelietots un jūs paši saprotat kādas varētu būt sekas. Tagad mopēds tiek jaukts ārā pa detaļām un restaurēts, būs viņš arī jāpiereģistrē tāpēc, ka viņam ir Portugāļu dokumenti un numurs. Sīkāk par šo dampi būs vēlāk, jo taisīšu atsevišķu rakstu.