local-stats-pixel fb-conv-api

Jaudas palielināšana četru taktu iekšdedzes dzinējiem :)43

574 0

Sveiki spoki!
Šoreiz raksts būs par daudziem aktuālu tēmu, auto benzīna dzinēju forsēšanu, centīšos izskaidrot būtiskāko tā, lai visiem skaidrs ne tikai cilvēkiem ar atbilstošu izglītību. centīšos izkliedēt vairākus mītus, vienkāršā valodā pastāstīt auto braucējiem un auto entuziastiem kā tas darāms. Domāju, ka šis vislabāk noderēs jaunajiem auto braucējiem un entuziastiem. Piebildīšu, ka informācija kura šajā rakstā tiks publicēta ir ņemta no savas pieredzes, no vectēva mācītā un no dažādiem amata profesionāļiem. Katram meistaram ir savi knifiņi un pārliecības, centos no tā visa izfiltrēt to labāko pamatojoties uz iegūtajiem savas pieredzes rezultātiem.

Sākšu ar pamatprincipiem kā ir iespējams palielināt dzinēja jaudu:
1. Lai cik banāli tas neskanētu, bet pats vienkāršākais veids ir savest motoru kārtībā (neattiecas uz jauniem auto un dzinējiem, kuri ir kārtībā), tā var palielināt dzinēja resursu un atjaunot zudušo jaudu.
2. Otrs veids ir vēl banālāks, Ielikt jaudīgāku dzinēju.
3. Trešais veids ir viss banālākais , nopirkt jaudīgāku auto būtībā neslikts veids ar, kuru var ietaupīt laiku un naudu.

Bet nu pievērsīsimies tam ko bijāt gaidījuši, kā palielināt jaudu konkrētam dzinējam, ne vienmēr ir iespēja izmantot kādu no iepriekš minētajiem veidiem, te atkal būs vairāki pamata veidi:
1. Palielināt tilpumu.
2. Palielināt kompresijas pakāpi.
3. Mainīt dzinēja elektroniskā vadības bloka algoritmu (Čip tūnings).
4. Rotējošas masas svara samazināšana.
5. Turbo pūte.
6. Nos (Nitrous oxide systems).
7. Gāzu sadales mehānisma uzlabošana un regulēšana.
8. Ieplūdes/Izplūdes trakta uzlabošana.
Atkarībā no budžeta un iespējām var izmantot un izmanto visus iepriekš minētos veidus kompleksā

Svarīgi ir zināt, ka mainot kādu no dzinēja parametriem, tilpumu, kompresijas pakāpi, ieplūdes traktu, izplūdes trakta parametrus mainās arī dzinēja degvielas gāzu sadales mehānisma, degvielas padeves un aizdedzes sistēmas regulējums!

Izskatīsim minētos veidus detalizētāk:

574 0 43 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv

Komentāri 43

0/2000

Labs raksts, tieši priekš benzīngalvām !  emotion 

Lustīgas Lieldienas !  emotion 

5 0 atbildēt

9. auto masas samazināšana emotion

2 0 atbildēt

Nu vecīt raksts labs, termini ar pareizi bet nu uz nerviem krita tas ka mašīnai ir nevis dzinejs bet motors, dzinejs ir lopiem! Un ja nemaldos tad 1. pie darba tilpuma palielināšanas tas attēls ir honēšana. Bet nu trekns + no manis!

1 0 atbildēt

Labs raksts!  emotion 

1 0 atbildēt

Sestdien biju devies nelielā izbraukumā, pa pilsētu viens vecs Ford Fiesta dīzelītis sev, arī laikam jaudas palielināšanas nolūkos, laikam bija degvielas augstspiediena sūkni tā sagrozījis, ka, šis, izbraucot uz galvenā ceļa, kā deva mizā, tā visi aizmugurējie palika biezā melnā dūmu mākonī, jāsaka, ka skats pa rubli bija.  emotion  

1 0 atbildēt
Nu par to pedejo ka 1000 km ar sportinieku nebrauc muļkibas ... Personigi esu kājas saldejis tajās lamatas pa ziemu.... Ar "A" agrupas imprezu no Ādažiem uz Sabili vedīs čaļiem kārbiņu pārdot pa 25 Ls un kad šamejie ierauga ar ko es to atvedu tad žokļi līdz zemei😂😂😂😂 Raksts pozitīvs + 👍
1 0 atbildēt

 emotion 

0 0 atbildēt
Ja nav grūti, vai vari atbildēt, kā īsti ir ar balansiera siksnas aizvākšanu? Man ir Eclipse 3G, 2000. gada ar 6G72 dzinēju, kura jauda esot 210 zs. Vai tam dzinējam var ņemt nost balansiera siksnu (nez, var būt tam dzinējam ir balansiera vārpsta)?
0 0 atbildēt

Raksts tiešām riktīgi  emotion  

0 0 atbildēt

nu īsti nevar teikt , ka 4-2-1 kolektors ir labāks par 4-1 kolektoru, pēc pamatidejas 4-1 ir labāks, vienīgi, pareizi izveidots il ļoti liels, tapēc pieejamie 4-1 ir, maigi sakot, ar nedaudz nekorektu tilpumu/garumu, un šāds salidzinājums nu... arī ir nedaudz nekorekts

0 0 atbildēt

Labs raksts! Neko diži jaunu, protams, neuzzināju, bet gan jau kādam iesācējam noderēs priekšstatam un arī pašam bija patīkami palasīt emotion 

0 0 atbildēt

👍

0 0 atbildēt

👌

0 0 atbildēt

😀

0 0 atbildēt

🙂

0 0 atbildēt

💪

0 0 atbildēt