local-stats-pixel fb-conv-api

Ātrākais kartings Latvijā14

Džeki sākuši būvēt 600cc kartingu.
Jau šobrīd ir ātrakais kartings LV un Dānijā.
Kartings ir 30% gatavs, tādēļ par vizuālo kuš. emotion

Šobrīd ir 120hp. Ja viss izdosies, šis karts tiks apveltīts ar turbīnu no VW 1.8T un tēmēs uz 200hp un daudz smukām sutututu braaap skaņām.

Vairāk info par projektu : skatīt avotu.

165 1 14 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv

Komentāri 14

0/2000

Labs.  emotion 

11 0 atbildēt

man jau liekas, vieglāk ir ielikt kaut vai 1000cc no Yamaha vai Suzuki un ir vismaz 180zs, un vieta ir aiz ragiem.

A tagad 200kg R4 motors, pats karts ar brauceju 100kg, un veikstspeja uzreiz ir -. Ar moca motoru svars butu - 100kg. Protams, ka VW motors ir kapeikas pret Yamaha motoru.

Jau psrs laikos lika Jawa, Iz, CZ motorus ar 2 cilindriem un lidoja.

Es nenoniecinu darbu, labāk ir kaut ko darit nekā neko, tāpec veiksmi un video, lai redz, ka stiepj pa ielu.

9 0 atbildēt

Atbildot uz komentāriem: Dzinējs ir no 2000 gada CBR600 ar 120hp no rūpnīcas.

Dzinēja svars ir 55kg

Dzinējs tika novietots blakus šoferim tīri ,lai nebūtu jāpagarina kartinga bāze, kas to padarītu nebraucamu. *griešanās rādiuss būtu kā autobusam.

Kartings tiks izsvarots perfekti, proti 40/60 kā to iesaka cilvēki ,kas LV brauc pa spici. Dzinēju neliku lielāku, jo reāli vēlos uzmest turbīnu, tīri skaņas un "prikola" pēc + tiks attīstīti ap 200hp.

Kartings nav ne tuvu līdz gatavai stadījai, viss rāmis vēl tiks modificēts, dzinēja stiprinājumi pārtaisīti un visādas citādas izdarības.

Uzfilmējām tīzeri tīzerim emotion  

9 0 atbildēt

Jauns veids kā padarīt sev galu. Cik jauki!

7 1 atbildēt

pāsnāvnieku car 1 emotionemotion izskatās tā jau labs emotion

4 0 atbildēt

Laba montāža  emotion 

2 0 atbildēt

  emotion Velna aparāts,man tāds liekas nepabeigts variansts.Kaut kā pietrūkst.

2 0 atbildēt

Uz kuras bedres šis brīnums sadalās saskaitāmajos, kopā ar zemu lidojošo pilotu? emotion Ceru, ka šamajam būs vismaz donora karte, jo fiziku neapmānīsi.

1 0 atbildēt

Vajag pilnpiedziņu vai arī pakaļējās riepas lielākas un platākas emotion 

1 0 atbildēt

 emotion 

0 0 atbildēt

Acīgākie pamanītu ,ka šis nav nekāds standarta Rotax vai KZ2 klases rāmis. Šis rāmis ir vismaz 2x cietāks un izturīgāks par kz2 rāmjiem.  Taisīts no daudz biezākām trubām un ar lielāku skaitu trubu un citu savienojumu.  Tā kā šo rāmi salocīt ar bedri vien neizdosies.  

Kad kartings būs +/- gatavs un ja izsvarojums nebūs perfekts, vienmēr paliek vieta svina svariem, kas ir common practice.

1 1 atbildēt