local-stats-pixel fb-conv-api

70 eiro diagnostika ļāva ietaupīt 10 000 eiro.27

201 2

Jau pēc Ženēvas izstādes aktīvi sāku skatīties auto sludinājumus. Pēc atgriešanās no Maljorkas ceļojuma man bija laiks un iespēja apskatīties kādus variantu klātienē. Šodien bija tā diena. No rīta apskatīju auto sludinājumus un iepatikās īsta skaistule - "Individual" krāsas BMW f10 535d ar brūnu salonu. Viens zvans mani noveda pie apskatīšanas un testa brauciena tajā pašā dienā.

Man šī mašīna ļoti simpatizē kā balanss starp luksusu un sportisku ikdienas auto. Šāda labi kopta un komplektēta auto cena ss.com šobrīd ir aptuveni 25 000 - 30 000 eiro. Konkrēti šī automašīna maksā 26 000 eiro, bet domāju, ka pārdevējs būs gatavs pārdot par 25 000 eiro. Brīdī, kad ieraudzīju mašīnu, es sajutos kā ieraudzījis skaistu meiteni. Kamēr mašīna lēnām noparkojās, tā radīja gluži majestātisku iespaidu. Iedomājos kā, ieraugot tādu mašīnu katru rītu savā garāžā, justos priecīgs un pārliecināts par savu izvēlēto dzīves ceļu.

Mašīnu pārdeva jauns čalis, kas it kā, to esot, sākumā noskatījis draudzenei, bet tagad viņa gribot ko citu. Mašīnai bija burvīgs salons. Uzreiz kā iesēdos, elektroniskie sēdekļa balsti apņēma manu muguru. Motoru ieslēdzu ar “Start” pogu, gluži kā kosmosa kuģī, jo salīdzinot ar manu e39 539d, šim BMW bija arī kosmosa kuģim pielīdzināmas gaitas īpašības. Paātrinājums, kas nemanāmi iespiež tevi sēdeklī. Ātrumkārba pārslēdzas nemanāmi. Īsts taisno šoseju karalis. Tomēr, braucot līkumos, mašīna atgādina, cik sportiski ir BMW. Es biju gatavs pirkt šo auto uz vietas, bet saprāts lika piebremzēt un izdarīt visas nepieciešamās pārbaudes pirms pirkšanas.

Tā nu nākamajā dienā jau devāmies uz “WESS select” pārbaudīt mašīnas tehnisko stāvokli. Es sevi uzskatu par pietiekoši izglītotu cilvēku saistībā ar mašīnām, tāpēc es varu pateikt tikai vienu - pacietība šajā gadījumā ir noteicošais. Pārdevējs bija ļoti nervozs gaidot mūsu vērtējumu. Es arī nedaudz uztraucos, jo biju sagatavojies jauna auto iegādei, tomēr pēc pāris stundām servisa darbinieks man iedeva “aukstu dušu”. Izrādās mašīnai pamatīgi jālabo ritošā daļa un ir ieplīsis stikls nakts redzamības kamerai, kas ir vairāku tūkstošu remonts. Atradās arī citi sīkumi pie kuriem piekasīties. Tajā pašā brīdī es sāku rēķināt remonta izmaksas. Cik daudz man būs jānokaulē cena un vai man vispār vajag nakts redzamības kameru? Vai varbūt to var kaut kur lietotu daudz lētāk nopirkt? Man pa galvu šaudijās daudz domas, līdz brīdim, kad man pateica, ka automašīnai ir problēmas arī ar aktīvo stūres iekārtu un ka tā ir jāmaina kopā ar vairākām detaļām. Tikai tam vien kopumā cena jau sasniedza 6000 eiro un kopējās remonta summa tuvojās 10 000 eiro robežai. Skaidrs, ka tik lielu atlaidi no automašīnas notiektās cenas īpašnieks man nekad nedos. Sapratu, ka man jāaizmirst par konkrēto auto! Nedaudz smieklīgi, ir tas, ka īpašnieks pat neuzdrīkstējas pajautāt: “Vai Jūs vēlaties iegādāties šo autiņu?”. Viņa sejā varēja redzēt, ka viņš pats nemaz nezināja cik bēdīgi ir ar to. Šis sapnis izkūpēja tikpat ātri kā parādījās. Pateicu, ka mašīnu tādā stāvoklī es nepirkšu. Iekāpu savā vecajā e39 un devos prom.

Es iztērēju septiņdesmit eiro par diagnostiku un devos mājās ar tukšām rokām. Šoreiz par to man nemaz nebija bēdas. Šie septiņdesmit eiro izglāba mani no apmēram desmit tūkstošiem liela finansiāla zaudējuma. Paldies "WESS select" par diagnostiku.

Lasi vēl par maniem piedzīvojumiem manā blogā - http://mrxblogger.com

201 2 27 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv

Komentāri 27

0/2000

No e39 uz F10, tas pats kas no klibas meksikāņu prostitūtās pāriet uz slaidu itāļu modeli..  

17 3 atbildēt

Muļķības, tie septiņdesmit eiro tevi izglāba no vismaz 25000 finansiāla zaudējuma emotion 

8 0 atbildēt

Mazliet par daudz Tevi nošokēja, tie remonti nemaksā ne tuvu 10 un pat ne tuvu 6 tūkstošiem ar jaunām OE BMW detaļām emotion Tā kā saprāta robežās pakaulējoties pa kādiem 22-23eiro varēja to auto arī ņemt emotion

10 2 atbildēt

neslikta pieredze, bet labi, ka tā izdariji nevis sāki mētāties ar naudu emotion emotion

7 0 atbildēt
smiekliiga reklaama
4 0 atbildēt
xXx avatarsxXx

pa diagnostiku ar'i nesuudigs cipars 70e

4 0 atbildēt

Latviešu jaunbagātnieki  emotion  gribas ar vērienu, bet krāns nevelk.  emotion 

Pērkot šādas klases auto neviens nedomā par remonta dārdzību, bet vienkārši dēļ izjūtām. Pie tam gaidīt, ka lietotam auto nebūs vajadzīgs remonts ir naivi.   emotion  

Ja grib lēti, tad jāpērk kaut kāda jauna budžeta naglu kaste, ja gribas ļoti lēti, tad vecs burbulis vai golf. Tiem ap 500 eiro saremontēsi ritošo ar visu darbu pie Vasjas garāžā. 

1 0 atbildēt

Pērkot lietotu auto par tādu cenu tiešām ir labāk pārbaudīt. Labi, ka stāsta varonis pieņēma pareizu lēmumu, nevis uzvilka rozā brilles.

Par to auto cenu - vidējam latvietim protams nesanāks tādu dzīvē nopirkt, jo prāta nepietiek nopelnīt  emotion 

1 0 atbildēt
NE JAU CENAS IR LIELAS, BET JŪSU ALGAS IR MAZAS. TĀPĒC JUMS VISS VIENMĒR BŪS DĀRGS.
1 0 atbildēt
Kur tad tas ir redzēts, ka 2000 eiro vērta e39 īpašnieks pārlec uzreiz uz f10 pa 25.000 eiro. Tik lielas summas tak ātrajos nedod.
1 0 atbildēt
Es pats iegādājos a3 un remontā ieliku tādu pašu summu par kuru iegādājos.. Protams, autiņš desmit gadus vecāks par to, ko iegādāties vēlējies Tu, tomēr nesūdzos.. Visas problēmas atrisināju un lielākus iegūldijumus neprasa, tikai standarta apkopes..
1 0 atbildēt

laikam sākšu rakstīt rakstu kā ieekonomēju pērkot skābētos kāpostus maximā nevis centrāltirgū. Varbūt ari kādam šausmīgi ieinteresēs.

4 3 atbildēt

👍

0 0 atbildēt
Es tavā vietā brauktu atkal uz vāciju un uzmeklētu kādu nenošķiltu e39 vai e60 par tām naudām. Nonomocītam E39 ar patiesu un mazu nobraukumu cena arī ir nedaudz zem vai virs 10 pakām šodien, bet e60 nedaudz virs 15 pakām. piekrītu, ka labu e39 eksemplāru nav viegli atrast, bet pats esmu redzējis, ka civēki, kuri meklē, tie atrod.
0 0 atbildēt

Nešķielē uz auto kas nav pa kabatai !!! Jaunam (lietotam )10 000 eur tas nav pilnīgi nekas, jo katra detaļa zelta vērtībā. Pazīstamam braucot pa ceļu kuru ieskauj mežs priekšā izleca kuilis labi ka KASKO , jo lukturi vien izmaksāja 2700 eur nerunājot par spārniem, apakšspārniem bamperu, brilli, radiātoru + ventilātors, miglinieki, parking sensori, kamera, piekare ,un citi sīkumi + meistaru darbs + krāsošana. Tur tā summa kopā sanāk nenormāla, bet kā jau teicu labi ka nepažēloja naudu priekš kasko , jo tad ieberziens sanāktu padsmit tūkstošos.  Ģeometrija nebija bojāta tikai jāmaina detaļas tā ka rezultātā auto pilnīgi svaigs, bet ja grasītos pārdot tad kurš ticēs ? Ooo tas jau sists utt.

LAbi aizrunājos par negadījumu, bet apkopes, un daļas kuras nolietojas - nomaiņa ir dārgs prieks tāpēc arī visi kad beidzas garantija tos cenšas pārdot.   

0 0 atbildēt
Tu vari nopirkt auto pa 25k un 10k ielikt remontā (gandrīz 1/2 no auto vērtības) vai arī nopirkt pa 25k un ielikt 1k remontā. Arī kad es pirku 535, es vedu uz Wessu un mums bija vienošanās, ja kko atradīs, to pārdevējs novērsīs. Protams, visādus sīkumus atrada, ko arī saimnieks novērsa. Ja pērk auto pa 5k, tad drošvien uz wessu nav jēga vest, bet dārgākam auto labāk pārbaudīt pie dīlera.
0 0 atbildēt
Jā,bet kad šādi sanāk apskatīties kādas 10 mašīnas,tad jau sanāk iztērēt 700€.
0 0 atbildēt

Cilvēki!!! Uzmanību!!!

Jūs varat gribēt lai es jums sekoju, bet es nevaru jaums sekot, ja nezinu kur atrodaties....Žēl būtu man jautri ja varētu izsekot kādu....

0 2 atbildēt
Par bmw sapņo tikai gopņiki un bomži. Tāpēc normāli cilvēki pat never tādus video vaļā. Ko tev dotu, ja diagnostika parādītu maz defektus? Tas taču bmw. Viņi visu dzīvi dzīvo pa servisiem un tolmetiem. Tāpat kā audi.
1 11 atbildēt