Iespējams esat kādreiz skatījušies uz kādu no šiem logotipiem un pie sevis nodomājuši, ka tie ir pavisam vienkārši, smuki uztaisīti logotipi. Nē, diezgan bieži zem šiem logotipiem slēpjas mazliet kaut kas apslēpts, ar kuru palīdzību cilvēkiem cenšas parādīt kaut ko saistītu ar firmu. Dažu logotipu atklāšana.... Domāju, ka ir interesanti uzzināt šo logo slēptās nozīmes, kuras ir viņos. Viņu veidotāji arī ar tādu domu mums ir centušies šos logo pasniegt!
Populāru logotipu ĪSTĀ nozīme!102
Iespējams, cilvēki, kuri ir iepirkušies amazon'ē ir domājuši, ko nozīmē tā bultiņa, kas ir viņu logo. Šī bultiņa norāda no burta A uz Z, kas šajā gadījumā ir domāts, ka amazon'ē ir atrodams viss. Tieši kā mēs, Latvieši sakam, no a līdz z. Ja skatamies no mazliet savādaka skata, tad bultiņa veido arī smaidīgu ''muti''.
Apple logo vienkārši parāda iekostu ābolu, augli no ''Tree of knowledge'' stāstā par Adamu un Ievu bībelē.
Domāju, ka daudzi ir domājuši ko nozīme šie četri apļi Audi logo. Nu tad varu pateikt, ka šie apļi ir četras kompānijas! Tās ir - DKW, Horch, Wanderer un Audi, visi bija daļa no Auto-Union Consortium 1932.gadā!
Pasaulē slavenās mašīnas markas BMW apļa logo parāda lidmašīnas propelleri kustībā, kamēr zilā krāsa nozīmē zilas debesis. Tas ir tāpēc, jo BMW ražoja lidmašīnu motorus 2.PK laikā!
FedEx logo, liekas pavisam vienkārš, bet tam patiesībā ir stipra nozīme. Ja ieskatās, tad varam redzēt, ka Ex daļā, starp šiem burtiem veidojas bultiņa. Šī, pa labi vērstā bultiņa nozīmē, ka viņi vienmēr ir ceļā uz priekšu, mērķi iet uz augšu un šādā veidā!
Baltās līnijas, kuras ir pāri IBM logo, nozīmē, ka ir vienotība. Domātas ir vienādības zīmes. Ir vienādība kompānijā!
Apaļais logo Mercedes-Benz ar trīsstūrainu zvaigzni pa vidu nozīme, ka katrs atsevišķi no šiem logo ir zemi, jūru un debesis. Tas ir tāpēc, jo viņi ir visur!
Vienkāršais, bet tajā pašā laikā ar nozīmi esošais Mobil logo. Šajā logo sarkanā krāsa parāda izturību un spēku, turpretī zilā krāsa nozīmē saticību, drošību!
Pasaules slavenā Japāņu kompānijas logo parāda trīs lokus. Katrs no šiem lokiem nozimē klienta sirdi, produkta sirdi un tehnoloģijas, mūžīgo kāpuma sirdi. Viss iet caur sirdi šajā kompānijā!
Šajā logo redzami divi burti - V un W. V apzīmē Volks, kas nozīmē tauta, bet W apzīmē Wagen, kas nozīmē mašīna!