Sensāciju modes industrijā izraisījusi Francijas apakšveļas zīmola Jours Après Lunes reklāmas fotogrāfiju sērija, kurā iemūžinātas mazas meitenītes visnotaļ pikantos tēlos un pozās.
Lai popularizētu savu jauno apakšveļas kolekciju, kas paredzēta meitenītēm vecumā no četriem līdz divpadsmit gadiem, franču uzņēmums nolēmis spert radikālu soli - viņi fofosesijās mazās modeles uzkrāsojuši un likuši gozēties vaļīgās pozās, tādējādi padarot viņas līdzīgas pieaugušām sievietēm.
Vairums ārvalstu modes dzīves ekspertu no dažādām valstīm pauduši nosodījumu šai fotosesijai, norādot, ka šajos attēlos mazās meitenītes tiek pārlieku atklāti parādītas kā seksuālas būtnes, lai gan viņas vēl nav sasniegušas dzimumbriedumu, un šāda veida bērnu izmantošana ir nepiedienīga un nepieļaujama.