local-stats-pixel fb-conv-api

Neizveidotais Rīgas metropolitēns28

177 0

Mani iedvesmoja šorīt rīta ziņu reportāža par neizveidoto metro sistēmu Rīgā. Painteresējoties nedaudz vairāk un vēlos ar Jums padalīties par šo tēmu. Cerams, ka neviens šodien nav paspejis šo domu uzķert pirms manis un Jums būs interesanti palasīt manis atrasto. :)



177 0 28 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv

Komentāri 28

0/2000

Koks ar diviem galiem - no vienas puses, būtu vismaz daļēji atrisinātas mūsdienu Rīgas problēmas ar sastrēgumiem, bet no otras puses, problēmas ar krieviem būtu vēl lielākas. Kā arī nevar zināt, kas būtu noticis, ja būtu iesākuši būvēt, bet būvniecības procesa vidū PSRS sabruktu un finansējuma vairs nebūtu - visticamāk tā arī līdz galam neuzbūvētu.

14 1 atbildēt

Atceros to jezgu ap metro celtniecību, Rubiks vēl pie Rīgas šprices bija....,  pats vienā tajā piketā piedalījos :))

8 0 atbildēt

Vērtīgs raksts. emotion

5 0 atbildēt

Pareizi darīja, ka protestēja pret metro līniju celtniecību, nekas tur nebūtu sanācis tieši gruntsūdens dēļ. Aizejiet kāds pie Akmens, jeb Salu tilta un nomēriet attālumu no ietves līdz ūdenim un vuolā, pēc tā līmeņa rakšanas darbos sākas ķīselis, jo gruntsūdens ir visur un pamēģini viņu apstādināt.

Ja ir mitrs laiks, tad sākas jau virs nomērītā augstuma. Reāli šis projekts pašā sākumā ir slikta doma + manuprāt ir diezgan nerentabls, jo līniju garums ir diezgan īss. emotion

7 2 atbildēt
Pret metro protesteja, jo bija bail, ka sabrauks vel n tukstosi krievu.
5 0 atbildēt

Tagad ejam prasīt naudu eiropai un iepludinam darbaspēku no īrijas emotion Nāktu tikai par labu

4 1 atbildēt

labi, ka neuzbūvēja

1 0 atbildēt

No savas pieredzes varu teikt, ka metro ir viens sasodīti ērts pārvietošanās veids. Esmu bijis Londonā, Romā un arī Valensijā (Spānija) un visās trijās pilsētās patstāvīgi izmantoju metro, kā pārvietošanās līdzekli. Protams, kā jau sabiedriskais, var gadīties arī nepatīkami ļaudis, bet metro nenācās stāvēt sastrēgumos, nokavēju vienu (max. esmu gaidījis kādas 10min) un nākamais jau klāt, cena atšķīrās katrā pilsētā, pat vairs neatceros (izmantoju dienas biļetes).. 

Bet runājot par Rīgu.. Rīga ir pārāk maza priekš metro. Lai atrisinātu satiksmes problēmas, labs variants būtu ar sabiedriskā transporta joslām, bet tādu kārtību mēs Rīgā nesagaidīsim.

1 0 atbildēt

Par šo savulaik rakstīju studiju darbu.

Interesanti būs palasīt tiem kas par šo nezin :)

0 0 atbildēt

Lielisks raksts!!! Šis vēstures posms Latvijai ir viens no visinteresantākajiem.

0 0 atbildēt

Es par Metro.  Nebūtu Rīgā stundām jābrauc no viena līdz otram pilsētas galam sēžot debilos sastrēgumos. 

1 2 atbildēt

Būtu jau labi.

1 2 atbildēt

Cik man stāstijs ,tad bija vel plānots to metro savienot ar maskavu un sanpēterburgu,tapēc arī visi protestēja - vieglāk un ātrāk krievi sabrauktu un izkonkurētu vietējo darba spēku un izpirktu preces....bet pati ideja nemaz tik slikta nebija.

0 1 atbildēt

Labs raksts! Prieks, ka šī tēma uzpeldēja. Un gruntsūdeņi te nebūtu bijuši baigais traucēklis. Rakt varbūt arī būtu grūtāk un dārgāk, bet par to maksātu Maskava. Pat ja būtu iesākts un PSRS sabruktu - gan jau būtu arī pabeiguši, mūsu pilsētai metro būtu izdevīgs projekts. Daudz sabiedrisko maršrutu tiktu likvidēti, ielas būtu brīvākas. Un atlikt diršanu par gruntsūdeņiem un krieviem!

0 2 atbildēt

Sūdīgi, ka netika sākts/pabeigts. Rīgā paliktu daudz brīvākas ielas, gan no tramvajiem, gan no sabiedriskajiem transportiem, jo ar metro no viena punkta līdz otram varētu aizbraukt dažu minūšu laikā nesēžot korķos. Šos `metro priekus`, nesen izbaudīju pilnā apjomā Barselonā, tika izbraukāta 100% visa pilsēta, lai nesteidzoties varētu apskatīt visus punktus un pienācīgi atpūsties. Runājot par gruntsūdeni - da nevajag muldēt, visu var uztaisīt, ja labi grib un nekādi gruntsūdeņi vēlāk netraucēs. - kārtējā smadzeņu skalošana..

0 3 atbildēt

No vienas puses, zeel, ka neuzbuveeja,

no otras.. vienas vieniigas probleemas vien buutu bijusas. buutu iesaakts un taa ari nekad nepabeigts, jo neatkariigai Latvijai naudinjas nebij, zinot taa laika buuvdarbu kvalitaati, noteikti buutu probleemas ar nestabilo grunti utt. un ari muusdienaas taadai riigai metro galiigi nav vajadziigs. Pietiktu atiistiit autostaavvietas, sabiedriskaa transporta tiiklu un daudzumu un aizliegt privaatam transportam iebraukt pilseetas centraa. visas atiistiitas valstis taa dara. leetaak, eertaak, ekonomiskaak, veseliigaak. Noparko savu autinju aarpusee, un iekaam sabiedriskajaa, kas kursee reizi minuutee uz centru. galaa esi 2x aatraak, 5x leetaak un bez stresa.

2 6 atbildēt