Pievieno rakstu! Seko Draugiem Seko Facebook Seko Twitter

komentāri [543]

Niks: vai ienāc ar
Kārtot komentārus: populārākie | jaunākie | vecākie
Rādīt bildes
IgnisDei avatars
Medaļa RūdisMedaļa TīģerisMedaļa Dienas doma
  IgnisDei 02.02.14 14:17
 
5
0

atbildot uz Maija Paarsla komentāru " Es dziivoju Turcijaa - islamticiigaa valstii ... " Es neticu un neticēšu, visas tās sievietes, kurām skābes sejā tika lietas un mazgadīgās sievas, kurām ir 6 gadi, zoofīlija un nekrofīlija. Vismaz mums par to liek cietumā. Varbūt tur tavā Turcijā viss ir palicis humānāk, bet paskaties uz Afganistānu un citām līdzīgām valstīm. Ā un vēl musulmaņiem pieņemts, jo batgāk audzē meitu, jo labāk. Es nesen raidījumu skatījos un tādu teicienu viena musulamņu fane teica, dzirdot, kā viena stāstīja, ka viņas pamāte viņu sita par to, ka nepareizi taisīja no mīklas ēdienu. Cik es esmu ar viņiem saskārusies, neko labu neesmu redzējusi. Bija mums te vasarā viesstrādnieki. Pa ielu eju un šie uz tevis blenž kā uz pēdējās *****as un kautko murmulē savā valodā, sienas klāt utt. Es nekad nebūšu par islāmu, vari nēsāt savu čadru un skaitīt lūgšanas. 

Mūsdienu domātājs avatars
Medaļa HītsMedaļa ĢenerālisMedaļa Gada raksts 2014
  Mūsdienu domātājs 02.02.14 12:32
 
5
0

atbildot uz shtekers komentāru " 9. jaunais pāvests atzina gan, ka ... " Nu Francisks beidzot sāk ko darīt :)

Raziels avatars
Medaļa Twittera čomsMedaļa Twittera čomsMedaļa Twittera čoms
  Raziels 02.02.14 18:10
 
5
0

atbildot uz reiven komentāru " Nu šitā jau var galējībās "ieiet"! Piemēram... " Kristīgajā teoloģijā ļoti augsti tiek vērtēta sirdsapziņa, kura, es domāju, nepieļauj tik liderīgu interpretāciju. Tiek uzskatīts, ka pat otra cilvēka pazemošana attiecas uz šo bausli. 

PataMadara avatars
Medaļa RecidīvistsMedaļa NostradamsMedaļa Dienas doma
  PataMadara 03.01.15 19:31
 
4
0
Raksts ir labs, pluss no manis. Jau bija gaidāms ka komentāros bųs diskusijas starp ticīgajiem un meticigajiem. Pati esmu ateiste , bet savā ziņā arī nesaprotu cilvēkus kas tic Dievam. Galu galā tas ir iedomāts tēls . Muļķīgi ticēt tam ka pasauli radija dievs u.t.t. Ja viņš eksistētu tad būtu miers virs zemes jo ja jau dievs ir tik labs tad arī darītu labu visiem un nepieļautu visas nelaimes kutas pasaulē šobrīd notiek.

Fosilija
Spoku fosilijas ikonaFosilija 18.07.14 16:57
 
4
0

Lai ari tādam dievam neticu un nekad nēsmu ticējis, Bet ja cilvēki ir tik naivi un tic pasakām, lai jau, Piem pret baznīcām un cilvēkiem kas iet uz baznīcu man nav iebildumi, viņi dzīvo savu dzīvi un nevienam netraucē, Man dusmas rauj tie debīlie fanātiskie kristiešu sektanti, kas  skalo smadzenes cilvēkiem, mēģina tos atvilināt uz savām sektām uzspiež cilvēkiem savu debilo reliģiju utt. Tādus gan - sist un slānīt.  2 gadi atpakaļ pie manis atnāca divi čališi, parunāt par dievu un pārdot kkādas jaunās derības vai ko tādu. parāva tāda agresivitāte ka vienkārši vienu pagrūdu un šis novēlās ar visu savu bībeļu somu pa kāpņutelpas trepēm. Kopš tās reizes neviens ar mani par dievu vairs negrib runāt.   Besī tie fanātiskie sektanti. viņiem čista ir izskalotas smadzenes un stulbākais ir tas ka viņi zombē tālāk savas atvases. Un viņi domā ka viņi tur dieva kalpi un baigi labiņie, patiesībā viņi ir diezgan naidīgi un ļauni cilvēki. Pasaki sektantam ka tu netici dievam, tevi tas nolādēs, novēlēs slimibas un neveiksmes un elles liesmas. Pasaki cilvēkam kas labprātīgi iet uz baznīcu, viņa reakcija būs: "ā nu ok.. "

ICSVortex avatars
Medaļa BakalaursMedaļa Dienas joksMedaļa Kapteinis Huks
  ICSVortex 02.02.14 13:15
 
7
3
Mums pagāniem gan nav problēmu. Ne mēs karus esam uzsākuši ne mēszemes iztirgojam, kristieši bučādami visiem pakaļas ir tikuši tik tālu, ka nu jau baltā sieviete ar lopiem guļ un par to nekaunas!

Fosilija
Spoku fosilijas ikonaFosilija 02.02.14 22:12
 
4
0

atbildot uz Maija Paarsla komentāru " pati esmu redzeejusi kaa kaiminju puikas Latv... " Kura reliģija māca sist kaķus?

Mītusitējs avatars
Medaļa SpoksMedaļa Dienas domaMedaļa Dienas joks
  Mītusitējs 03.02.14 10:11
 
4
0

Baznīca dievam ir kā saulei aizlikt priekšā sveci un teikt, ka tagad saule spīd spožāk 

Kristietībai pašai par sevi grūti atrast kādu trūkumu, bet tie, kas kristietības (vai jebkuras reliģijas) vārdā dara visas tās zvērības, nav kristieši, tie ir uzurpatori, vai apmātas vājās galvas. Diemžēl ne mazāk kā 75% cilvēces ir tās apmātās vājās galvas, kuriem pilnībā saiet uz īso, ja kāds izdomā kritizēt viņu reliģiju.

LordsX avatars
Medaļa Troll killerMedaļa MildaMedaļa Burvju klana biedrs
  LordsX 18.07.14 15:06
 
4
0

Es ticu Dievam, bet neticu Baznīcai. Es neticu nevienai Baznīcai, un ticu visiem Dieviem. Par kristietību runājot, tur ir vieta vismaz pieciem pilnvērtīgiem rakstiem. Pirmkārt, ne velti kristietība ietver tiklab Jauno, kā arī Veco derību, jebšu Kristus teica: "Es nenāku veco derību atmest, bet gan piepildīt." . Līdz ceturtajam mūsu ēras gadsimtam kristieši piekopa visus ebreju rituālus. Vecā derība ir burts burtā ebreju Tora. Otrkārt, ne velti musulmaņi netic, ka Kristus ir ebreju gaidītais mesija, jo romieši tiktāl izkropļoja Kristus tēlu, ka padarīja par neiespējamu viņa reālo eksistenci kā tādu. Par to ir daudz un labi runāts Brauna grāmatā "Da Vinči kods". Treškārt, jādomā, ka pašu Toru ebreji ir vienkārši nozaguši no arābiem, jo Jeruzaleme nemaz tā nelīdzinās Bībelē aprakstītajām vietām un vietvārdi no Bībeles laikiem vairāk ir tieši Mekas apkārtnē. Es varētu rakstīt daudz un dikti, taču laikam tomēr pietaupīšos kādam rakstam. ;)

Filtrs avatars
Medaļa SviestmaizeMedaļa Sertificēts spoksMedaļa Sviestmaize
  Filtrs 02.02.14 01:57
 
6
2

tavai teorijai vajaga faktus tapat ,ka tiesaa kadu, tiesai vajaga faktus ar pieradijumiem un tava runa ir tuksha analfabetiska mulde6ana LOL ja jau tava teorija ir patiesa kur ir pieradijumi dokumentacija un vesturiska patiesiba?

Lightman avatars
Medaļa JubilārsMedaļa Dienas domaMedaļa Dienas joks
  Lightman 03.02.14 17:00
 
4
0

atbildot uz lecopers komentāru " Jā, ja ķīnietis piedzimst latvijā un viņam ... " Pirmkārt, valstu nosaukumus raksta lielo burtu. Otrkārt viņš būtu Latvijas pilsonis nevis latvietis. Ir atšķirība starp tautību un pilsonību.

Piparpuuuka avatars
Medaļa Admins iesakaMedaļa Redaktors iesakaMedaļa Betmens
  Piparpuuuka 02.02.14 09:44
 
8
4

atbildot uz Mūsdienu domātājs komentāru " Zinu, ka viens bija izteicies, ka jo neizglīt... " Manuprāt, cilvēki ir tik vāji un slinki... viņiem vieglāk, ja kāds domā un lemj viņu vietā.

jacky avatars
Medaļa NastijsMedaļa NastijsMedaļa Nastijs
  jacky 02.02.14 22:06
 
4
0

Nejauc ticību ar reliģiju =))

iignja avatars
Medaļa TulpīteMedaļa BakalaursMedaļa Zebra
  iignja 02.02.14 18:44
 
4
0

atbildot uz reiven komentāru " Lai būtu "neslepkavot" - ja es aizdedzinu k... " iespējams, bet ja būs gājis bojā cilvēks, tad būs gan slepkavība.

turklāt, 10 bauslis, kas saka, ka tev nebūs iekārot svešu mantu (tai skaitā namu) un, ja tu būsi sakūrusi kaimiņa koka māju, lai būtu silti, tu būsi iekārojusi sev arī šo svešo mantu

tā, ka ar kaimiņa mājas nosvilināšanu sanāk baigās ziepes un pārkāpt 2 baušļus. ja ir cemme uz kaimiņu, tad varbūt labāk kādā tumšā stūrī to lietu nokārtot, lai ir tik viens no tiem baušļiem pārkāpts.

Atve4aju avatars
Medaļa Dienas joksMedaļa SpoksMedaļa Bērndārznieks
  Atve4aju 02.02.14 19:36
 
4
0

Vai Tu veici kādu analīzi un vari apgalvot, ka šie fakti ir petiesi? Protams, ir notikušas šausmīgas lietas, bet vai aizdomājies tik tālu, ka tās šausmu lietas ir darījuši tādi paši cilvēki, ka Tu - neticīgie? Nejau cilvēks ar savu rīcību veido Evaņģēliju, tas, ka ir notikušas dažādas lietas zem "kristietības" vārda, nenozīmē, ka tāda ir kristietība, tas tikai pierāda,to,ka cilvēki ir bijuši pret Dieva vārdu.

Fosilija
Spoku fosilijas ikonaFosilija 03.02.14 09:22
 
5
1

Diezgan vājš raksts, ir redzēti daudz spēcīgāki argumenti par vai pret šo tēmu.

Nesaku, ka tev piekrītu vai nepiekrītu, taču, manuprāt, jebkurš mācītājs varētu nolikt pie vietas šos tavus apgalvojumus ;)

Moonwalker MD avatars
Medaļa AspazijaMedaļa Gada Spoks 2015Medaļa Sensejs
  Moonwalker MD 02.02.14 00:20
 
27
23

God is dead .

edenija avatars
Medaļa ŽurnālistsMedaļa SviestmaizeMedaļa Moderatora favorīts
  edenija 18.07.14 17:21
 
5
2
Labāk, ticēt Dievam un pēc tam nomirt un saprast, ka Viņa nav, nekā neticēt, un nomirstot saprast, ka Viņš ir.
wtfs avatars
Medaļa MaģistrantsMedaļa MaģistrsMedaļa Doktorants
  wtfs 03.02.14 00:05
 
4
1

jebkura ideoloģija ir veids kā kontrolēt cilvēkus, tāpec visam akli ticēt nav prātīgi, bet neticēt nekam un noliegt visu nozīmē nonākt trako namā. tāpat labi redzam, kas slēpjas aiz demokrātijas aizsega, bet vai tāpēc gribam veco sistēmu atpakaļ. diemžēl cilvēki tāds lopu bars vien pagaidām ir un pasaulei kontrole ir vajadzīga, tāda vai šāda, bet kontrole paliek. var iedomāties analoģisku piemēru - neliela cilvēku grupiņa uz izolētas salas. arī tur uzradīsies kādi līderi, kas mēģinās koordinēt rīcību un realizēt savus uzskatus, bet citi paklausīs, jo nejutīsies tik kompetenti vai vienkārši tā viņiem būs vieglāk. nejau katrs dzīvos savā stūrītī un viens otram netraucēs. nav svarīgi, kas notiek, svarīgi kā to uztveram, t.i., cietuma kamera ir tikai telpa. daudzus nomāc, ka viņuprāt masoni izlemj viņu dzīves un kruķī pasauli pa savam. un kāpēc par to būtu jāsatraucās? tikpat asteroīds var sašķaidīt planētu, kas izbeigs dzīvi vispār. tad kas labāk, masoni vai asteroīdi? un vai tāpēc tagad būtu jātur ļauns prāts uz kosmiskajiem ķermeņiem? vajag dzīvot savu dzīvi un iet savus ceļus, rast prieku ikdienas sīkumos, nevis visam meklēt cēloņus.

kirsana avatars
Medaļa Mazā, spoki Tevi mīl!Medaļa Soarkana RūžeņaMedaļa Dienas doma
  kirsana 26.07.16 22:50
 
3
0

Uzskatu, ka galvenais, ko reliģijas iemāca, ir ticība pārdabiskajam, noticot savā ziņā sev. Un kāpēc gan cilvēks nespētu ar milzīgu ticību, cerību un domu spēku, kā arī iespējams kādu rīcību, kas nāk klāt šai ticībai, nespētu sevi izārstēt, utt? Ja tā ņem- mēs izmantojam tikai mazu daļu no savām smadzenēm, sava potenciāla. Varbūt šī ir viena no tām spējām, ko cilvēks īstenībā spēj?! 

spoku dienas doma

« 1  2  3  4  5 »