Šis būs viens varens raksts par dažādiem sociālajiem tīkliem. Cerams ka jums patiks.
Spied uz mana profila, un spied "Sekot"
http://www.spoki.lv/profils/bigeosa">
profils.
Šis būs viens varens raksts par dažādiem sociālajiem tīkliem. Cerams ka jums patiks.
Spied uz mana profila, un spied "Sekot"
http://www.spoki.lv/profils/bigeosa">
profils.
85% sieviešu savos ierakstos atklāj, ka viņas kaitina viņu draugi.
Linki par seksu tiek pārpublicēti par 90% vairāk nekā cita satura linki.
Vairāk nekā 350 miljoni lietotāju cieš no "Facebook" atkarības sindroma.
25% lietotāju neuztraucas par privātuma kontroli.
Vidēji katram "Facebook" lietotājam sociālajā tīklā ir 130 draugi.
Katru sekundi pasaulē tiek saražoti 750 tvīti.
Ja "Twitter" būtu valsts, tā būtu divpadsmitā lielākā visā pasaulē.
30% "Twitter" lietotāju ienākumu līmenis pārsniedz 100 000 ASV dolāru.
"Twitter" meklētājā mēneša laikā tiek ievadīts vairāk atslēgas vārdu nekā "Bing" un "Yahoo" kopā (24 miljardi pret 4,1 miljardu un 9,4 miljardiem).
Katru mēnesi tiek izveidoti 3 miljoni jaunu blogu.
60% blogotāju ir vecumā no 25 līdz 44 gadiem.
20% blogotāju ar blogošanu nodarbojas jau vairāk nekā sešus gadus.
Profesionālie blogotāji vidēji pārvalda četrus blogus.
35% korporatīvo blogotāju ir strādājuši žurnālistikā, medijos vai rakstījuši profesionālā līmenī.
"Students" ir biežākā nodarbošanās, ko "Google+" lietotāji ir atzīmējuši kā savu.
Vairāk nekā 2/3 "Google+" lietotāju ir vīrieši.
"Google +1" poga tiek noklikšķināta vairāk nekā 5 miljardus reižu dienā.
"Google+" katru dienu reģistrējas 625 000 jaunu lietotāju.
Vairāk nekā 42% "Google+" lietotāju pie attiecību statusa norādījuši "brīvs".
25% "Instagram" lietotāju ielādē vairāk nekā 3 bildes.
Katru dienu tiek ielādēti vairāk nekā 5 miljoni attēlu.
Arī ASV prezidents Baraks Obama ir reģistrējies un lieto "Instagram" kopš 2012. gada janvāra.
Populārākais filtrs ir "Earlybird", kuru izmanto 12,5% lietotāju.
"Like" tiek noklikšķināts 575 reizes sekundē.
Katru sekundi "Linkedin" pasaulē pievienojas divi jauni lietotāji.
"Linkedin" reģistrējušies 161 miljons lietotāju no vairāk nekā 200 valstīm.
2012. gadā lietotāji ir veikuši vairāk nekā 5,3 miljardus meklējumu.
Pēdējo divu gadu laikā "Linkedin" ieņēmumi katru ceturksni ir dubultojušies.
Ir izveidotas vairāk nekā miljons "Linkedin" interešu grupas.
42% telefonu Lielbritānijā ir viedtālruņi, Eiropā tie ir 44%.
Vairāk nekā 110 miljoni viedtālruņu lietotāju Lielbritānijā un Eiropā lieto sociālos tīklus un blogus savos telefonos.
Bija nepieciešami divi gadi, lai planšetdatori sasniegtu 40 miljonus lietotāju, savukārt viedtālruņi šādu skaitli sasniedza septiņos gados.
Ķīnā ir lielākais viedtālruņu lietotāju skaits pasaulē, apmēram 1 miljards iedzīvotāju.
Lielbritānijā ir divas reizes vairāk viedtālruņu lietotāju nekā smēķētāju.
Lietotāji "Pinterest" pavada vidēji 16 minūtes dienā.
Populārākā vecuma grupa ir 25-34 gadus veci cilvēki, kas ir 27,4% no visiem lietotājiem.
"Pinterest" tiek apmeklēts 1,3 miljonus reižu dienā.
"Pinterest" fanu lapā sociālajā tīklā "Facebook" 97% ir sievietes.
Katrs piektais pāris iepazīstas interneta vidē, trīs no pieciem homoseksuāļu pāriem iepazīstas tiešsaistē.
"Klout" tiek izmantots piecdesmit reizes vairāk nekā "PeerIndex".
"Kred" mēģina izmērīt bezsaistes ietekmi, ļaujot lietotājam uzzināt savu ietekmi arī laikā, kad viņi paši nav tiešsaistē.
"Empire Avenue" ir lietotāji no vairāk nekā 150 valstīm.
Sākotnējais "YouTube" dibināšanas mērķis bija dalīt kādas ballītes pusdienu talonus, kuru izmērs bija pārlieku liels sūtīšanai e-pastā.
Visvairāk skatītais video, gandrīz 2 milliardi skatījumu, ir PSY dziesmas "Gangnam Style" klipam.
Visvairāk skatītais nekomerciālais video, 504 miljoni skatījumu, ir "Charlie Bit My Finger Again".
Vidēji katrs "YouTube" lietotājs dienā šajā sociālajā tīklā pavada 15 minūtes.