Pievieno rakstu! Seko Draugiem Seko Facebook Seko Twitter

426

Neizskaidrotjami atklājumi pašsaprotami parāda, ka mūsu pagātne ir bijusi daudz savādāka, nekā daudzi arheologi likuši mums ticēt.

Bija aizvēsturiskas civilizācijas, kuru tehnoloģiskā attīstība var tikt salīdzināta ar mūsdienu vai pat daudz augstāku attīstības līmeni. Visā pasaulē zinātniekiem un arheologiem šķiet, ka klejotāju tautām un primitīvajām kultūrām bija neizskaidrojamas un pēkšņas attīstības kulminācijas.

Viena teorija ir - ka šajās primitīvajās kultūrās iefiltrējās citplanētu kulturas. Un līdz ar viņiem tika atnestas zināšanas tehnoloģiju attīstīšanai, un tādējādi iestādot sēklu mūsdienu civilizācijai.

Ir pierādījumi par seniem un noslēpumainiem artifaktiem, kurus izmētāja nezināma civilizācija pa visu Zemi un ir teorija, ka šī civilizācija nebija no mūsu planētas. Viņu iedotā informācija ļāva cilvēcei izveidot Ēģiptes un Maiju piramīdas, Naska līnijas, Perū, Stounhendžu un citus senus artifaktus.

Naska līnijasnbspPerūViena... Autors: wTTF Arheoloģiskie atklājumi, kas mūsdienu zinātniekiem nav saprotami.
1.

Naska līnijas, Perū.

Viena no Nazca līniju hipotēzēm ir tas, ka Nazca cilvēki tās izveidoja, lai Dievi tās redzētu no debesīm.

Phillis Pitluga, vecākais astronoms Adleras planetārijā un Reiches studenti ar datortehnikas palīdzību veica zvaigžņu izvietojuma pētījumus. Viņa apgalvoja, ka milzu zirnekļa figūra ir zvaigznes Orion anamorfiska diagramma. Viņa arī ierosināja, ka trīs no taisnām līnijām, kas noved pie šī figūras, tika izmantotas, lai izsekotu Oriona Joslas trīs zvaigžņu mainīgo novietojumu.

StounhendžaStonhendža ir... Autors: wTTF Arheoloģiskie atklājumi, kas mūsdienu zinātniekiem nav saprotami.
2.

Stounhendža.

Stonhendža ir 4000 gadu veca.

Stonhendža ir veidota no riņķa veidā izvietotiem milzīgiem akmeņiem un ir viena no aizvēsturiskajām vietām pasaulē.

Stonhendža, pēc zinātnieku un astronomu domām, ir veidots kā senais Mēness un Saules kalendārs. Šo akmeņu izvietojums pieļauj, ka noteiktā laikā Saule spīd caur noteiktiem akmeņiem.

Arheologi domā, ka šie stāvošie akmeņi tika uzcelti starp 2500. un 2000. gadu p.m.ē., kaut gan apkārtējais zemes valnis un grāvis ir veidoti ap 3100. gadu p.m.ē.

Par šo seno artifaktu video daudz netiks runāts.

Ēģiptes piramīdasPiramīdas... Autors: wTTF Arheoloģiskie atklājumi, kas mūsdienu zinātniekiem nav saprotami.
3.

Ēģiptes piramīdas.

Piramīdas liecina par augstas tehnoloģijas izmantošanu, jo ar primitīviem instrumentiem, tik precīzi apstrādāt un pārvietot smago granītu, nav iespējams. Daudzi no izmantotajiem granīta klučiem sver pat 70 tonnu.

Orion korelācijas teorija ir alternatīvā hipotēze ēģipoloģijā. Tās galvenais apgalvojums ir tas, ka ir saistība starp trīs lielāko piramīdu, no Gizas piramīdas kompleksa, un Oriona zvaigznāja, Oriona jostas, atrašanās vietu un ka šo sakritību speciāli veidoja piramīdu veidotāji.

Precizitāte un tehnoloģija, kura bija jaizmanto, lai uzbūvētu tik precīzas celtnes, pat mūsdienu modernākajai tehnoloģijai ir grūts darbs.

Senie ēģiptieši saistīja Oriona zvaigznes ar Ozīriju, atdzimšanas un pēcdzīves Dievu. Atkarībā no teorijas versijas to var papildināt ar vēl dažām piramīdām, lai pabeigtu Oriona zvaigznāja izvietojumu un vēl ieskaitot Nīlas upi - Piena Ceļa galaktikas izvietojumu.

Papildu filmas, ko var noskatīties par piramīdām un zvaigžņu izkārtojumu.

"The Great Pyramid: The Gateway to Stars" 1994. gada februāris.

Maiju... Autors: wTTF Arheoloģiskie atklājumi, kas mūsdienu zinātniekiem nav saprotami.
4.

Maiju piramīdas.

Maiju plakano virsotņu piramīdas kalpoja kā upurēšanas rituālu vieta un piramīdas kā Dievu tempļi. Piramīdām bija daudz nozīmīgu funkciju. Neskaitot vērā reliģiskās ceremonijas, Maiju piramīdas lietoja kā orientierus, lai palīdzētu ar navigāciju.

Maiju reliģija iesaistīja dažādus dabas aspektus, astronomiju un rituālus. Lielākā daļa Dievu tika attēloti dažādos veidos, parasti, saistītus ar dabu.

Šos tempļus un it īpaši piramīdas veidoja, lai no tām varētu redzēt zvaigznes, gada svarīgākajās dienās.

Pievienotie video

Kā senās tautas, tūkstošiem gadu pirms mums, spēja izpētīt astronomiju? Kas visām senajām civilizācijām ir kopīgs? Kāpēc tieši astronomija un dievi?

Video tiek sīkāk pastāstīts - par Maiju piramīdā atrastajiem rakstiem un ko tie nozīmē, par Ēģiptes piramīdu slepenajām istabām, to novietojumu un citu, par Nazca līnijām un ko tās varētu nozīmēt, un kā tās tika veidotas.

426

Citi šī autora raksti:

Lasi vēl labākos rakstus:

komentāri [18]

Niks: vai ienāc ar
Kārtot komentārus: populārākie | jaunākie | vecākie
Rādīt bildes
Ulrihs avatars
Medaļa JubilārsMedaļa Dienas domaMedaļa Sviestmaize
  Ulrihs 18.12.17 14:24

10
0

Iespējams, ka kāda no šīm teorijām arī ir patiesa, BET uzreiz gribu piebilst - ir kļūdaini domāt to, ka ja kāds šobrīd nevar iedomāties kā kaut kas tika darīts, tad tas uzreiz ir neiespējami. Piemērs - Lieldienu salu galvas. Gadiem arī bija šādi uzskati, ka viņas pārvietot nav iespējams, tam ir vajadzīgi desmiti tūkštošu cilvēku spēks (šajās salās nekad tik liela populācija nav bijusi) utt. līdz pētnieciskā arheoloģijā tika pierādīts, ka katru skulptūru ar savdabīgas tehnikas palīdzību varēja pārvietot 50-60 cilvēku. Piedevām bez lielām problēmām.  Par Naskas zīmējumiem runājot, kosmisko teoriju viens no pamatakmeņiem ir tas, ka šos zīmejumus var redzēt tikai no gaisa un attiecīgi pieņemts, ka senie cilvēki lidot neprata un tātad apskatīt nevarēja un sev šos zīmējumus netaisīja. Šo teoriju piekritēji ignorē liecības par to, ka senajiem Naskas iedzīvotājiem un vēlāk inkiem bija zināms gaisa balona paveids (šķiet bija pat atrasti zīmējumi ar to un bija saglabājušās inku liecības par šādu ierīci), kuru izmantoja priesteri svētkos paceļoties virs zemes.

Par Ēģipti jau minēja - nejau ziemas iestāšanās bija svarīgas senajām zemkopju tautām, bet ēģiptiešu gadījumā Nīlas plūdi no kā bija atkarīga ēģiptiešu sabiedrības un valsts pastāvēšana. Un Saulgriežu ir svarīgi praktiski jebkurai zemkopju tautai. Romieši svinēja Saturnālijas (no 18-23.decembrim), Ēģiptieši arī ko līdzīgu, otrā pasaules pusē inki, maiji utt. arī ko līdzīgu darīja. Pat mūsu senčiem ir Jāņi un Ziemas saulgrieži kā svētki.

P.S. Plusu rakstam tā pat tomēr ieliku.

spoku dienas doma

Grey Wolf 18.12.17 13:03

8
0

Kas ir Nazca līnijas? kur tādas ir Perū ir Naska.

Gandrīz visas senās civilizācijas sekoja līdzi zvaigžņu kustībai, jo pēc tām varēja noteikt pavasara,  ziemas tuvošanos - tas bija izdzīvošanas jautājums.. Nav nekāds brīnusms ka daudzs celtnes ir saistītas tieši ar to - jo veidot celtni astranomiskiem novērojumiem no koka ir vairāk kā bezjēdzīgi - novērojumus veica paaudzēm ilgi - koks vienkārši dažu gadu laikā satrupētu.. vienīgas risinājums ir akmens..

Oriona zvaigznājs un tā spožākās zvaigznes bija labi zināmas - jo tieši pēc tām un vel dažām noteica ziemas saulgriežus.

kas "trīs cari" jeb "trīs mednieki" jeb "trīs gudrie" vai vienkārši oriona josta, veido ar sīriusu līniju - tad ir ziemas saulgrieži - Skaisti vai ne.. Un kāds tur brīnums ka tas ir visās reliģijās - kriestiešiem austrumu zvaigzne un trīs gudrie , austrumu zvaigzne norāda kur dzimis kristus - jep 25 decembrī līnija norāda kur parādīsies saule...

Tāpēc nav je nav jāpiesauc citplanētieši...

Sreka avatars
Medaļa KallaMedaļa SviestmaizeMedaļa Dienas doma
  Sreka 18.12.17 23:48

0

Paldies par video, Dēnikens ir man ļoti iemīļots autors.

Pusaudžu gados lasīju viņa grāmatas un domāju par to, kas gan uzcēlis piramīdas. Pirms 9 gadiem pabiju pie tām un vīlos, jo tās izskatījās tik...parastas. Salīdzinot ar ēģiptiešu tempļiem...bet tās dīvainās ejas, tuneļi un tikko kā atklātā milzu telpa (aiz tām mazajām slepenajām durvīm?) joprojām liek domāt - kāpēc? Kas tika apglabāts tajos sarkofāgos pazemes ezerā? kāpēc tur vispār ir ezers?

+ no manis!

Grey Wolf 18.12.17 13:40

0

atbildot uz wTTF komentāru " Kā jau tur ir minēts, tās ir teorijas un hipo... "

jā jā ēģiptē nebūt nav saistīta ar sezonas pārmaiņām...

Par tādu lietu kā Nīlas plūdi nēsi dzirdējis?  Tie ir tieši saistīti ar gadalaiku maiņu, Arī dienas un nakts garumu izmaiņas ir sastītas ar gadalaikiem..

Piedevām visiem zināms ka senajā Ēģibtē bija izteikts saules kults - un zināt kad sākās saulstāvji, bija arī polistiski svarīgi..  farons bija dievs - saules dēls, tātd tāpat kā saule "atdzima" tad kad sīriuss sakrita ar oriona jostu - arī faronam aizkapa valstī to vajadzēja zināt , tjipa kad tad līs ārā no apzemes..  tieši tāpēc piramīdas ir orintētas ne tikai pēc debess pusēm, bet arī pēc Sīriusam un oriona jostas ..

Parasti vienkāršākasi skaidrojums ir arī pareizākais.. Nepateikšu vārdu, bet Viens Latvietis Austrālijā uzbūvēja vesalu māju no milzu akmens bluķiem - viens pats, kur viens bluķis svēra daudzs tonnas,

ēģiptes piramīdās vidējasi bluķa svars ir 2,5 tonnas, tas nemaz nav tik daudz kā varētu likties.. Tādu svaru ar palīgierīcēm var pārvietot 1 cilveks, bet ja ir 100 cilvēki tad to var izdarīt pavisam viegli - vienam sanāk tikai 25 Kg.

Anonīms
Antons 18.12.17 12:51

0

Bļaha es pagājšmēnesī biju Rēzeknē un tur pāri dzelzceļam ir tilts uztaisīts un ļaudis saka, ka jau sen.

Juris1604 avatars
Medaļa Misija izpildītaMedaļa NastijsMedaļa Dienas doma
  Juris1604 18.12.17 12:22

6

Interesanti

Drakonvīrs avatars
Medaļa Dienas joksMedaļa Patīk komentārsMedaļa Rainis
  Drakonvīrs 19.12.17 08:05

2

Nu kas tā par māniju, tiklīdz kauč kas nesaprotams, tā obligāti vainīgi citplanētieši. Tas jau paliek smieklīgi. Manuprāt tā ir cilvēces totāla nenovērtēšana, tipa ko tad mēs varam, bet tie dievi - citplanētieši, o jā tie var visu!

motorwalwes avatars
Medaļa Kill ChickMedaļa Dienas domaMedaļa Spoks
  motorwalwes 19.12.17 20:17

0

Es tā arī iedomājos,ka būs vecais labais Eriks fon Denikens.

Ulrihs avatars
Medaļa JubilārsMedaļa Dienas domaMedaļa Sviestmaize
  Ulrihs 18.12.17 14:25

0

atbildot uz Grey Wolf komentāru " jā jā ēģiptē nebūt nav saistīta ar sezonas pā... "

Edvards Liedskalniņš. Floridā.

obezjānis avatars
Medaļa Sertificēts spoksMedaļa SpoksMedaļa Sviestmaize
  obezjānis 19.12.17 09:33

3
0

Nevajag noliegt cilvēka spējas paveikt lielas lietas tikai tāpēc, ka tās nevar izskaidrot. Kurš no Spoku auditorijas spētu uzbūvēt dīzeļmotoru? Lūk, man tas liekas apbrīnojami un neizskaidrojami, bet tas nenozīmē, ka izskaidrojuma nav.

PNPAPN@speles avatars
Medaļa Dienas joksMedaļa Dienas domaMedaļa Dienas joks
  PNPAPN@speles 23.12.17 03:30

0

atbildot uz Antons komentāru " Bļaha es pagājšmēnesī biju Rēzeknē un t... "

Tas nevar but ,jo nevar but nekad ...  Te viens otrs megina izskaidrot Naskas plato figuru rashanos ,ka it ka indianjiem bija gaisa baloni un vareja lidinaties...? Un tad cilts vadonis teica - a davaj uztaisam zimeshanas konkursu un uzvaretajs dabus kartupelja medali ,atv. batates medali . Un tad ,,sazimeja,, viskautko ,pat tadas lietas ,ko vel tagad nav atpazinushi ... ?Prieksh kam ?Varbut tomer to gaisa balonu uzbuveja ,lai apskatitos ,kas tas nah . par stripam savilktas ?Kapec tad tagad pie pedejam atklatajam mezonigajam ciltim nekas tamlidzigs nav noverots ? Varbut delj motivacijas trukuma ,jo svarigakais uzdevums ir  un vienmer ir bijis izdzivoshana .Cita lieta ,ja motivacija naca no augshas ... ,ka piemera ar Dogonu cilti .Un nevajag glaimot cilveces ,tagadejas, iespejam . Nekadu piramidu ar ,,to piramidu ,,parametriem nav iespejams uzbuvet pagaidam ,diemzel.

Tēvocis Sems avatars
Medaļa PolittehnologsMedaļa Garīgais līderisMedaļa Superautors
  Tēvocis Sems 19.12.17 07:54

Uzzināju ko jaunu.

Grey Wolf 18.12.17 14:07

2

atbildot uz wTTF komentāru " Vidējais, bet smagākie ir 70 tonnas un tas ir... "

ar pietiekami lielu cilvēku skaitu tas nav neiespējami..

Nē mūsdienās tas nebūtu grūti - tas būtu ikdienīšķis uzdevums..  Pat nevari iedomāties kādu precizitāti mūsdienās var sasniegt. Urbjot tuneli 25 Km garumā, tas no noteiktā punkta novirzijās tikai 2 centimetrus - runa ir par Lamanša tuneli, to urba no 2 pusēm un satikās pa vidu - kļūda bija daži centimetri.. NewHorizont lidoja kosmosā 15 gadus, un  palidoja garām Plutonam tur kur bija plānots - korekcija tika veikta tikai pāris reizes, un tad arī nedaudz..

Arī senatnē cilvēki zināja ļoti daudz, bet diemžēl dēļ kristietības daudzas zināšans gāja bojā.. - tieši tāpēc ka bija tik plašas zināšanas - tiek kultivēts uzskats ka tur pie vainas citplanētieši..

wTTF avatars
Medaļa Nedēļas modersMedaļa PirmavotsMedaļa Nedēļas redaktors
  wTTF 18.12.17 13:23

0

atbildot uz Grey Wolf komentāru " Kas ir Nazca līnijas? kur tādas ir... "

Kā jau tur ir minēts, tās ir teorijas un hipotēzes. Ēģiptē ziemas nav bargas un piramīdas ir uzbūvētas ar neiedomājamu precizitāti un akmens bluķi svēra līdz pat 70 tonnas.

Tie citplanētieši šajās teorijās ir kā dievi, kuri nonāca no zvaigznēm un deva zināšanas.

Un kādēļ viņi tā.. vienkārši saista zvaigznes ar dieviem? Kādēļ taisīja rakstus, kur `dievi` nāk no debesīm?

Ziemas ēģiptē nav tik aukstas, lai īpaši pievērstu uzmanību tam visam un celt gigantiskas piramīdas, kuras identiski atbilst Oriona joslai.

Grey Wolf 23.12.17 15:57

0

atbildot uz Anonīms komentāru " par to mistisko latvieti - liedskalniņu, par... "

lūdzu - precīzu informāciju studijā, nevis vienkāršu apgalvojumu, viena tante teica.. Tas ka lieli bloki ir pārvietoti - fakts, ka neviens nezin kā - fakts.. Tad nu dižais dīvāna eksperts - pierādi kā tas tika izdarīts - ar faktiem..

draiskā roka avatars
Medaļa TahikardijaMedaļa BučiņaMedaļa Tahikardija
  draiskā roka 18.12.17 19:09

0

atbildot uz SAMSS komentāru "    "

Oo

SAMSS avatars
Medaļa Zoles recidivistsMedaļa TeamworkMedaļa Patīk komentārs
  SAMSS 18.12.17 18:27

wTTF avatars
Medaļa Nedēļas modersMedaļa PirmavotsMedaļa Nedēļas redaktors
  wTTF 18.12.17 13:52

0

Vidējais, bet smagākie ir 70 tonnas un tas ir jāuzceļ 146 metru augstumā, pa slīpu virsmu. Diezgan vienkārši.

Nu jā, bet jautājums ir tāds - kā viņi spēja tik precīzi uzbūvēt? Pat mūsdienās tas būtu ļoti grūti. Un viņi to darīja 2630 gadus p.m.ē. ...