local-stats-pixel fb-conv-api

7 lietas, kurām tu tici pateicoties reklāmām20

664 4

Savā ikdienā mēs patērējam ļoti daudz preces - sākot no rīta kafijas un beidzot ar zobu pastu pirms gulētiešanas. Liela daļa no cilvēka ikdienas ieradumiem ir radušās pateicoties reklāmām un mārketinga kampaņām.

664 4 20 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv

Komentāri 20

0/2000

Izlasot virsrakstu, iegāju rakstā un izlasīju visas septiņas lietas izceltajā tekstā, nodomāju, ka nav neviena tāda, kurai es ticu, un te nu ir mans komentārs. emotion

6 0 atbildēt

To sauc par gaisa pārdošanu. Amerikānis izdomā kaut kādu mēslu a pēc tam to pārdot visā pasaulē, kas pēctam paliek tipa par pasaules brendu vai tamlīdzīgi. Tas gandrīz ir tas pats, kas  propoganda, tikai tas tiek pasniegta kā reklāma. Drīz jau mums noteiks ko ēst, ko ģērbt, kā dzīvot, kaut gan tas notiek jau tagad.emotion

3 0 atbildēt

Es nekad nēesmu domajis, ka vodka ir augstākās klases dzēriens, ta man asociējusiet ar totāliem alka~šīem.

Mutes skalojamie pasarga no sliktas elpas uz dažām stundām, bet kad iedarbība pāriet tad vien čiks ir.

3 1 atbildēt

Interesanti gan, no kura laika šņabis ir augstas klases dzēriens..

Manuprāt, tas vienmēr ir bijis visprastākais, kāds nopērkams veikalā..

1 0 atbildēt

Jā ticu..

:D

Tikai ne visam emotion

0 0 atbildēt

jauks rakstiņš, ieliku +, tikai:

1. nekādi nav iespējams "dimanta gredzens" utt. kā tekstā, var būt tikai gredzens AR dimantu

0 0 atbildēt

Nevienam no šeit minētā neticēju :D

0 0 atbildēt

Es neticu reklamam.

0 0 atbildēt

4. Ķipa tā nav? emotion

0 0 atbildēt
Interesanti ,
0 0 atbildēt

+++, 'loti interesants raksts;)

0 0 atbildēt
Interesants raksts!Paldies!
0 0 atbildēt

1. un 5. neticu....emotion

0 0 atbildēt

Šitie jau ir tikai ziediņi no visas lielās reklāmas un biznesa industrijas. Cilvēkiem diemžēl nav robežu, viņi darīs praktiski jebko naudas, slavas un varas dēļ. 

0 0 atbildēt