Savā ikdienā mēs patērējam ļoti daudz preces - sākot no rīta kafijas un beidzot ar zobu pastu pirms gulētiešanas. Liela daļa no cilvēka ikdienas ieradumiem ir radušās pateicoties reklāmām un mārketinga kampaņām.
7 lietas, kurām tu tici pateicoties reklāmām20
Lai saderinātos, ir nepieciešams dimanta gredzens
Par priekiem to saņemot un par raizēm to iegādājoties var pateikties reklāmas aģentūrai N.W. Ayer. 1938. gadā viņi realizēja kampaņu "Dimanti ir mūžīgi", kuras ietvaros braukāja pa Amerikas Savienoto Valstu augstskolām un stāstīja, cik ļoti svarīgi ir, lai saderināšanās gredzens būtu no dimanta. Pateicoties kampaņai, dimanta gredzenu tirdzniecība ASV no 1938. līdz 1941. gadam pieauga par 55 %.
Ziemassvētku vecītis ir liels, bārdains un pārāk jautrs
Pirms Coca - Cola 1931. gadā pasaulei atrādīja savu vecīti, viņš bija attēlots sākot no biedējoša elfa līdz garam un tievam vīram, kas valkāja ko līdzīgu dzīvnieku ādām. Kad burbuļūdens kompānija veidoja savu reklāmu, viņi iespaidojās no 1822. gada poēmas "Svētā Nikolasa vizīte", kur Ziemassvētku vecītis bija aprakstīts kā apaļīgs sārtvaidzis ar baltu bārdu.
Tu vienmēr vari izmantot pēc iespējas vairāk ziepes
Amerikā apsēstība ar pārlieku tīrību sākas ar reklāmas industrijas dzimšanu. Ziepju un citu higiēnas produktu reklāmas cēla patērētājos trauksmi ar tādiem tekstiem kā "Ko kaimiņi padomās par jūs bērniem?" un līdzīgiem. Reklāmas lika justies amerikāņiem netīriem un smakojošiem. Daudzi reklāmas upuri kļuva par vannaholiķiem, neskatoties uz to ka pārmērīga tīrība rada cilvēkus jūtīgākus pret dažādām slimībām.
Šņabis ir augstas klases dzēriens
Tādas Premium zīmola vodkas nebija līdz tam brīdim, kad Absolut to paši izdomāja un izgatavoja. Šņabis pēc garšas ir grūti dzerams dzēriens, Absolut to pasniedza savādāk ar citu vēstījumu un savādāku iepakojumu.
Tev ir vajadzīgs mutes skalojamais līdzeklis, kas tevi pasargās no sliktas elpas
Pirms Listerine parādijās trigū, nevienam neuztrauca sliktā elpa. 20. gadsimta divdesmitajos gados viņi popularizēja tādu medicīnisku terminu kā hroniksa halitoze (slikta elpa), lai cilvēki iegādātos mutes skalojamos līdzekļus. Septiņu gadu laikā kompānijas ieņēmumi pieauga no 115 000 $ gadā līdz 8 000 000 $.
Pārtraukums var arī būt kafijas pauze
1952. Federālā Reklāmas Aģentūra izstrādāja kampaņu priekš Pan American Coffee Bureau ar saukli "Paņem sev kafijas pauzi un paņem to, ko fafija tev sniedz". Tajā pat gadā 80% no kompānijām kafijas pauze bija kā pārtraukuma sastāvdaļa.
Mātes dienā obligāti jāpērk kas jauks priekš māmiņas
1906. gadā amerikāņu skolotāja Anna Jarvis savas mātes nāves otrajā gadadienā uzdāvināja visām draudzes sievietēm baltas neļķes. Tieši tā radās mātes diena kā svētki un 1914. gadā prezidents Vilsons to atzina kā svinamu dienu. Pēc tam, lielisko ideju "pārņema" ziedu un saldumu tirgotāji, kas gluži nebija pa prātam Jarvis kundzei. Viņa pat mēģināja izjaukt kādu pasākumu, kurā karavīru mātes tirgoja baltas neļķes, Anna tika savaldīta vienīgi ar policijas palīdzību.