Vari iedomāties, ja tev būtu laika mašīna, vai tu aizceļotu uz 1930. gadu, kad Rīgā nebija luksaforu, asfalta seguma un jaudīgu mašīnu. Visapkārt valdīja retro mode. Mašīnās, karietēs, cilvēkos un ēku fasādēs.
2014 vs 1930 gads (Rīga)6
Brīvības iela, kur atrodas netālu Galerija Rīga. Kā redzams bildēs, satiksmi kontrolēja ceļu policists, nevis luksafori
Brīvības iela
Rātslaukums - bildē redzams Melngalvju nams un vēl blakus esošās Hanzas tirgoņu ēkas, kas mūsdienās ir nojauktas. Tā vietā tagad slejas Okupācijas muzejs (melna kaste)
Kaļķu iela pie Līvu laukuma. Ēku tagad rotā NewYorker uzraksts.
Akmens tilts (agrāk sauktais zemgales tilts -plostu tilts, kas uzbūvēts tika no koka) Arī agrāk te kursēja tramvajs.
11. novembra krastmala. Skats uz Rīgas pili. Agrāk kursēja tramvajs. Šodien tramvaja līnija nepastāv.
Rīgas Sāpju Dievmātes Romas katoļu baznīca. Vecajā attēlā redzama kariete ar zirgu pajūgiem. Ormanis bija laba profesija 100. gadus atpakaļ.
Skats uz Uzvaras kolonnu, kuras vairs nav. Apkārt atrodas Rīgas pils, Latvijas banka u.c. objekti
Aspāzijas bulvāris iepretim Stockmann lielveikalam. Attēlā redzama Nacionālā opera
Nams Kr. Barona ielas galā netālu no wef un Rīgas Satiksmes galvenās ēkas