Cilvēkiem ieraugot reklāmu izslēdzas domāšana. Pateicoties psiholoģiskajiem trikiem kritiskā izvērtēšanas spēja tiek iemidzināta un ziņa kā lode tiek iešauta pa taisno zemapziņā. Ja tas tā nenotiek, tad tā ir slikta reklāma. Tā apelēs pie zemākajiem instinktiem, dziņām un stereotipiem, jo galvenais panākumu noslēpums ir būt maksimāli vienkāršam, lai pat mazam bērnam ir skaidrs, ka TIKAI pateicoties šajai lietai varēs iegūt TO. Tas nekas, ka tas labākajā gadījumā ir pārspīlējums. Visam ir jānotiek vienkārši un tūlīt. Kā uz burvju mājienu, ar vieglu pieskārienu viss paliek tīrs un balts. Kad šīs reklāmas radās, rasisms bija pilnīgi normāla parādība un melnie bija nēģeri, kuri neapvainojās par to, ka ādas krāsas dēļ viņus uzskatīja par netīriem. Jo tieši to tas arī atspoguļoja, ka viņi bija nekas. Protams, ziepes nodereja arī cēlākiem mērķiem. Tikai ar tām varēja pieziepēties pat pāvestam. Universāls līdzeklis, kas tiešām katru bērnu atmazgās baltu!
Tādas reklāmas kā šī pārādījās jau tik sen kā 1860-tajos gadiem. Ko ir svarīgi atcerēties, tad tas ir konteksts, jo šāda reklāma varēja nostrādāt ASV dienvidos, kur bija lielas plantācijas ar daudziem melnajiem vergiem. Varbūt termins mērķauditorija ir mūsdienīgs izdomājums, bet tas jau sen bija skaidrs, ka ar cilvēku ir jārunā viņam saprotamā valodā un simbolos. Šī "Fairy soap" reklāma ir no 1940-tajiem gadiem