local-stats-pixel fb-conv-api

"RĪGAS SATIKSME" Pakalpojumiem cenu samazināšana līdz 2014.gada līmenim.2

Ar šo iniciatīvu aicinu saglabāt "Rīgas Satiksme" pakalpojumu cenas 2014. gada līmenī. Sabiedriskais transports ir domāts plašai sabiedrībai. Plašas sabiedrības ienākumi gada laikā nav kļuvuši būtiski lielāki. Bet sabiedriskā transporta cenas ir būtiski palielinātas - no 0.60 EUR uz 1.15 EUR par vienu braucienu. Tāpēc sabiedriskā transporta cenu palielināšana būs stipri jūtama daudziem rīdziniekiem. Tas savukārt negatīvi ietekmēs viņu dzīves līmeni.

Ņemot vērā, ka cenu izveide "Rīgas Satiksme" pakalpojumiem nav caurspīdīga, un nav īsti skaidrs, kur papilda nauda no cenu paaugstināšana nonāk, ir pamats uzskatīt, ka cenu paaugstināšana nav pamatota. Tāpēc Rīgas Domei ir jānodrošina "Rīgas Satiksme" pakalpojumu cenu saglabāšana 2014. gada līmenī. Turklāt, ir zināmi gadījumi, kad Rīgas Domes un "Rīgas Satiksme" nauda ir tikusi neefektīvi iztērēta. Tātad naudu cenu saglabāšanai var meklēt efektīvos vadības mehānismos un, ja nepieciešams, reformēt pašu uzņēmumu, nevis uzņēmuma neefektivitātes izmaksas liekot segt rīdziniekiem un pilsētas viesiem. Visbeidzot, nepieciešama revīzija "Rīgas Satiksme", lai saprastu vai uzņēmumā notika ļaunprātīga darbība, kas veda pie biļešu cenas kāpuma.

Sabiedrībai būs iespēja lietot sabiedrisko transportu par godīgu, atbilstošu un pieejamu samaksu, kas balstīta uz efektivitāti un sabiedrisko labumu. 2014.gada līmeņa cenas būs konkurētspējīgākas ar citiem pārvietošanās veidiem (personīgie auto, taksometru pakalpojumi) - vairāk cilvēkiem turpinot lietot sabiedrisko transportu, samazināsies sastrēgumi ielās, nepasliktināsies gaisa kvalitāte (kas Rīgai jau šobrīd ir liela problēma). Tā visa rezultātā rīdziniekiem un pilsētas viesiem būs labāka dzīve Rīgā, Latvijas galvaspilsētā.



21 0 2 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv

Komentāri 2

0/2000

Pluss par ideju, bet varu atbildēt, kas notiek tagad(minēšu uzreiz, ka es nestrādāju RS)- Tiek iepirkti jauni trolejbusi un autobusi, nomainot esošos, kas arī vēl varēja kalpot. Jaunie autobusi visizteiksmīgāk redzami 3.mašrutam(Bolderāja-Pļavnieki), bet Trolejbusi- 17.Maršturam(Purvdiems- Centrālā Stacija). Tāpat, tika veikts autobusu un tramvaju pieteru renovācijas ilgstošais pasākums, posmā Jugla- VEF. Protams, ka tas viss tiek darīts, bet visvairāk žēl atkal, vismaz man par citu lietu- KAS PAR TO MAKSĀ?

Jo parasti sabiedriskie ir piebāzti ar pensionāriem, kas nemaksā par braucienu, un skolēniem, kas arī tāpat nemaksā par braucienu(liela daļa kategoriju.) Tātad, kas maksā- cilvēks pelnošais, Homo Naudasmazalis, kurš velk(Naudas ziņā) šos jaunos transportus, kuros pat nevar normāli apsēsties un to izbaudīt viņš pats, bet gan maksā viņš bet brauc bomži, pensionāri un kaitinoši bērni. Risinājums tam visam, ko protams "Saskaņotais Centrālais" negribētu pieļaut- tas ir ieviest, protams, ar atlaidēm, taču maksu par braukšanu bērniem un pensionāriem. Gribi braukt, ja pat tev nevajag- maksā.

2 0 atbildēt

Rīgas dome dotē... + apsardzei nauda parādījās emotion nauda ieprikt ūdeni parasto par tik lielu summu ir iespējasm, uzturēt 5 tenisa kortus , basketbola zāles u.c nauda ir.  Pacelt cenas stāvvietām , ko apkalpo "Rīgas Satiksme" arī var emotionnē nu... emotion vismaz varētu ,kāda neatkarīg instance visu uzņēmumu pārbaudīt emotion

0 0 atbildēt