Šodien nedaudz sacepos.
Facebukā kāds iepostoja varen skaistu bildi par nāves briesmām, kas mums uzglūn lietojot visādus saldinātis dzērienus.
Visu cieņu 'biroju meitenēm', kas savā centībā, un atbilstoši savam inteliģences līmenim ir radījušas visai krāšņu stendiņu. Tur ir piekabinātas visādu brendu dzērienu taras vienības, un zem tiem, polietilēna kulītes ar it kā - atbilstošu 'baltās nāves' devu, kuru saņem lietotājs to izdzerot.
Kas ir mana cepiena pamatā?
Ok, es piekrītu, ka cukurs ir sava veida narkotika, kuru savas produkcijas realizācijas nodrošināšanai un tās palielināšanai izmanto dažādu pārtikas produktu ražotāji.
Bet, kur uz iepakojuma ir rakstīts, ka notaikti ir jāizrij uzreiz visa pudele? Tas nu ir katra lietotāja ziņā - ielietot visu cukura devu, vai ... kā es to daru, ar saldināto dzērienu vienkārši atšķaidīt tīra ūdens glāzi, lai piešķirtu tai sev tīkamu piegaršu.
Bet mani tracina tas, kā mēdiji tiek izmantoti mazizglītotu un lētticīgu lasītāju smadzeņu skalošanai!
Apskatīsim šo konkrēto gadījumu - CocaCola: