local-stats-pixel fb-conv-api

Par un ap notriekto Malaizijas resa MH17 boing 7773

17 16

2014. gada 17. jūlijā virs Ukrainas teritorijas notika katastrofa - nokrita Malaizijas aviolīniju pasažieru lidmašīna Boing 777. Jau 18. jūlijā ASV prezidets paziņoja, ka ASV esot kosmosa pavadoņa uzņēmumi un RLS (Radio Lokācijas Stacija) dati, ka laineris ir notriekts ar ZRK (Zenīta Raķešu Komplekss) "БУК" raķeti M1, kura tika palaista no krievu seperātistu kontrolētās teritorijas. Labi, var pieņemt, ka tas tā arī bija. Tad jau viss ir pavisam vienkārši - atliek tikai publicēt šos pierādījumus un krievu seperātistus aiz krāgas var vilkt uz tribunālu. Taču tā vietā, lai publicētu šos faktiski neapgāžamos pierādījumus, ASV amatpersonas tikai apgalvo, ka šādi pierādījumi esot. Uz jautājumiem kāpēc šie pierādījumi netiek publicēti un vai tos publicēs, atbilde ir visai savdabīga, lai neteiktu vairāk: "atbilstošajiem dienestiem ir jāizvērtē vai pierādījumu publicēšana nenodarīs kaitējumu ASV nacionālai drošībai"?!. RLS ierakstos un pavadoņu fotogrāfijās taču ir Ukrainas teritorija! Ja šādi pierādījumi eksistē, tad tur, iespējams, ir redzams kaut kas, kas Ukrainas teritorijā nedrīkst būt un tas kaut kas norāda uz ASV lomu Ukrainas notikumos. Ja šādi pierādījumi neeksistē, tad tas ir pieklājīgā forrnā izteikts paziņojums "Ejiet uz (tālāk nesalasāmā, bet saprotamā formā seko vietas apraksts, uz kurieni jāiet), nekādi pierādījumi publicēti netiks!".
Ir vēl kāda dīvaiība visā šajā lietā: ZRK raķete M1 ir paredzēta tikai mazgabarīta mērķiem, bet aviolaineris Boing 777 mazgabarīta lidmašīnu klasē nekādi neietilpst. Ar šo raķeti šādu lidmašīnu var tikai ievainot, bet ne iznīcināt. Pēc oficiāliem paziņojumiem vispirms ar laineri pazuda radiosakari bet lidmašīna nokrita pēc vairākām minūtēm. Šī ir vēl viena dīvainība, jo raķete M1 "sit" no aizmugures pa dzinējiem, kas Boing lidmašīnām ir uz spārniem, bet visa elektronika ir lidmašīnas priekšgalā. Pat, ja pieņem, ka kaut kas no raķetes kartečas lādiņa trāpīs pa elektroniku, tad ir ārkārtīgi maza ticamība, ka tiks izsista visa radiosakaru elektronika, jo tā, tāpat kā visa pārējā elektronika, ir vairākkārtīgi dublēta. Jebkurā gadījumā apkalpe pa radiosakariem paspētu iebļauties un aprakstīt situāciju, taču nekas tamlīdzīgs netika fiksēts, jo tajā laikā Dņepropetrovskas gaisa kontroles telpā bija vēl divas lidmašīnas, kuru apkalpes noteikti ziņotu, ja kas tāds būtu bijis dzirdams. Vēl kāda savādība ir tā, ka uz lidmašīnas kabīnes daļas atlūzām ir caurumi, kas ir radušies no priekšpuses uz iekšu vizītas iedarbības rezultātā. Šis fakts kā tāds pavisam izslēdz ZRK "БУК" raķeteti M1.

ASV gan publicēja kādu uzņēmumu, kur it kā ir redzams tas "БУК" raķešu transports, no kura it kā tikusi palaista raķete M1, kuram patiesi trūkst viena raķete, bet ir kāda pavisam traka savādība - kadrā ir redzama reklāmas daļa uz kuras ir autoservisa adrese, bet tas serviss atrodas Krasnoarmeiskas pilsētā un pati reklāma arī šajā pašā pilsētā. Savādība ir tā, ka Krasnoarmeiska jau labu laiku pirms Boing 777 notriekšanas jau bija Ukrainas spēku kontrolē un krievu seperātistu "БУК" tur nekādi parādīties nevarēja.
Vēl ar oficiālu paziņojumu par šo notikumu nāca klajā arī Krievijas Federācijas Aizsardzības ministrija. Par šo ziņās tika minēts tikai, ka šāds paziņojums ir bijis, bet par paziņojuma saturu miēts tika vēl mazāk - pavisami nekas. No šī paziņojuma izriet jau pavisam interesantas lietas.
1) Malaizijas Boing 777 novirzījās no atļautā lidojumu koridora par vismaz 14 kilometriem ziemeļu virzienā no koridora ārējās robežas. Faktiski ar šādu manevru lidmašīnas piloti pakļauj pasažierus un paši sevi riskam tikt izīcinātiem. Manevrs tika veikts Dņepropetrovskas gaisa kontroles zonā un bija visai straujš. 'pēc šī manevra lidmašīna uzņēma kursu uz pakāpenisku atgriešanos atļautajā lidojumu koridorā, taču nepaspēja sasniegt koridora robežu. Piloti patvaļīgi šādu manevru veikt nevarēja, ja nebija pašnāvnieki. Pirms lidojuma viņi noteikti tika informēti par kara darbību Ukrainā un labi apzinājās, ka šajā zonā ir bez ierunām jāpakļaujas šīs gaisa telpas kontroles dispečeru norādījumiem. Citur viņi var pieprasīt savas korekcijas, bet ne virs karadarbības zonām. Arī gadījumā, ja piloti patvarīgi veic šādu manevru, tad Dņepropetrovskas gaisa telpas kontroles dispečerim bija jādod pilotiem rīkojums nekavējoties un steidzami atgriezties atļautajā lidojumu koridorā. Zīmīgi ir tas, ka nav publicēti Malaizijas Boing 777 pilotu sarunu ieraksti ar dispečeriem,

2) Malaizijas aviolainera virzienā pacēlās nenoskaidrota lidmašīna, iespējams, СУ 25, kura pietuvojās Malaizijas lidmašīnai un līdz nokrišanas brīdim turējās 3 - 5 km attālumā no šīs lidmašīnas (atļautā distance pa horizontāli ir 8 km). Tas, ka šī nenoskaidrotā lidmašīna bija militārā kaujas lidmašīna ir pavisam noteikti, jo tai nebija lidmašīnas identifikācijas iekārta. Visām nemilitārām lidmašīnām ir idetifikācijas iekārta. Kaujas lidmašīnas atzīme uz radara ekrāna ir pavisam savādāka, kā
piem. militārā transporta lidmašīnai. Var protams atrunāties, ka lidmašīnas СУ 25 griesti ir 7 000 metru, bet tam pretim ir fakts - šī lidmašīna bez kāda riska var pacelties līdz 10 000 metriem un uzturēties šādā augstumā 10 - 15 minūtes. Vēl jau var atrunāties, ka šī lidmašīna ir triecienlidmašīna un ir paredzēta tikai darbam pa zemes mērķiem, bet te atkal ir kontrarguments - СУ 25 bruņojumā ir divas R60 gaiss - gaiss tipa raķetes. Te nu ir jautājums, ko šī lidmašīna darīja Malaizijas aviolainera tuvumā, pie tam neatļauti tuvu? No šādas distances pavisam droši pa aviolaineri var šaut arī ar šai lidmašīnai bruņojumā esošo 30 mm kalibra aviācijas divstobru lielgabalu ГШ 30 un pie tam visai precīzi. Malaizijas lainerim vienlaicīgi ar satuvināšanos ar šo nenoskaidroto lidmašīnu pazuda sakari ar gaisa kontroles dispečeru. Un nedaudz vēlāk sāka kristies arī tā ātrums.
3) Īsi pirms Malaizijas lainera notriekšanas Ukrainas kontrolētajā teritorijā tika konstatēta ZRK "БУК" RLS 9С18 "Купол" darbības strauja intensitātes paaugstināšanās. 15. jūlijā darbojās 7 RLS, 16. jūlijā 8 RLS, 17 jūlijā 9 RLS, bet jau 18 jūlijā darbojās vairs tikai 2 RLS. Te atkal ir jautājums: kāpēc šāda RK "БУК" RLS intensitāte, ja ir zināms, ka krievu seperātistiem aviācijas nav?. Krievijas aizsardzības ministrija iesniedza katastrofas izmeklēšanas komisijai gaisa telpas kontroles ierakstus un savus komentārus tiem.
ASV amatpersonas šo krievu paziņojumu nosauca par melīgu, atkal pamatojoties uz to, ka ASV rīcībā ir augstāk miētie pierādījumi. Tak pavisam vienkārši būtu bijis neievērot ASV nacinālās drošības intereses šajā gadījumā un publicēt šos pierādījumus, un nolikt Krieviju pie vietas, taču tā vietā masu inormācijas līdzekļi, ASV un Ukrainas amatersonas par šo lietu pēc Krievijas paziņojuma apklust un klusē.
Taču tās vēl nav visas savādības. Pašā sākumā tika paziņots, ka izmeklēšanas gaita tiks atspoguļota masu inormācijas līdzekļos un izmeklēšanas rezultāti tiks publicēti, bet pat 17. augustā, tieši mēnesi pēc traģēdijas, nevienā masu mēdijā neparādījās pat ziņa par Malaizijas Boing, it kā nekas tāds nekad nebūtu noticis. Vēl ir kāda pavisam savāda lieta: izmeklēšanā iesaistītās valstis ir pieņemušas kopēju rezolūciju, ka izmeklēšanas rezultāti var tikt publicēti tikai ar visu izmeklēšanā iesaistīto pušu piekrišanu. Tātad pietiek tikai vienai valstij savu piekrišanu nedot un izmeklēšanas rezultāti publicēti netiks. Visticamāk, ka tā arī būs un izmeklēšanas rezultāti paliks noslēpumā tīti.

Iespējamās versijas:
1) Bumba elektronikas telpā. Versija visai maz ticama, jo šajā gadījumā uz atlūzām būtu redzami caurumi, kas radušies uz āru virzītas iedarbības rezultātā. Arī bumbu paslēpt aparatūras telpā ir ārkārtīgi problemātiski brīvas telpas nepietiekaības dēļ..Nevar nolikt bumbu telpas vidī, cerībā, ka pie lidmašīnas apskates tā netiks pamanīta...
2) Elektronikas ķibele. Versija iespējama, bet arī maz ticama, jo nav sprādziena un ir ārkārtīgi maza ticamība, ka vienlaicīgi nobrūk pamatiekārta un visas dublējošās iekārtas.
3) Pilotu kļūda. Iespējama, bet atkal nav sprādziena, un arī ja tāds būtu, caurumi būtu ar uz ārpusi virzītas iedarbības pazīmēm.
4) Lidmašīna tika notriekta. Pavisam ticami, jo caurumi ir ar uz iekšpusi virzītas iedarbības pazīmēm. Taču notriekta ne ar ZRK "БУК" raķeti M1 augstāk minēto iemeslu dēļ, bet, visticamāk, no citas lidmašīnas. ZRK, kas ir paredzēti lielu lidmašīnu iznīcināšanai krievu seperātistiem nav. Iespējamā notikumu secība varētu būt šāda:
Malaizijas aviolaineris pēc Dņepropetrovskas gaisa kontroles dispečera rīkojuma veic pagriezienu ziemeļu virzienā un iziet no atļautā lidojumu koridora. Jau miēto iemeslu dēļ piloti patvaļīgi šādu manevru veikt nevarēja, ja tiem nebija apnicis dzīvot. Vienlaicīgi paceļas gaisā neziāmā lidmašīna un ar pretēju kursu palielinot augstumu tuvojas Malaizijas lainerim. Tad no nelielas distances ar aviācijas lielgabalu izšauj vienu vai divas kārtas un trāpa pilotu kabīnē. Raķete šajā gadījumā nederēs, jo tā "sitīs" pa vienu vai otru dzinēju un piloti pados ziņu, ka kaut kas nav labi. Ar trāpījumu pilotu kabīnē straujas dekompresijas rezultātā piloti tiek nogalināti, vai vismaz padarīti nespējīgi rīkoties. Tas izskaidro sakaru pēkšņu pazušanu. Pēc tam šī lidmašīna apgriežas un no aizmugures ar raķetēm R60 sagrauj Boing dzinējus. Laineris ir nolemts, jo autopilots cetīsies noturēt horizontālu lidojumu, kamēr to atļaus ātrums, pēc tam tas atslēgsies un lidmašīna sāks pikēt atkal palielinot ātrumu, jo piloti nav spējīgi rikoties. Kad ātrums sansniegs lidmašīnas izturības robežu, laineris vienārši sāks sabrukt.
Nobeigumam vēl vajadzētu pieminēt, ka šāda kacija ir vajadzīga kāda militāra vai politiska mēķa sasniegšanai. Ja pieņemam ka Malaizijas Boing 777 laineri notrieca krievu seperātisti, tad šādai akcijai no militārā viedokļa nav nekāda labuma, vienīgi bezmērķīgii sadedzināta raķete. No politiskā viedokļa šādas akcijas labums ir vēl mazāks, ja tikai krievu seperātisti negrib nodemonstrēt savu stulbumu un bezmērķīgu asinskāri. Nav ticams, ka krievu seperātisti ir tādi muļķi un to nesaprot. No politiskā viedokļa šāda akcija ir izdevīga ASV un Ukrainai, jo šādi var mēģināt sabiedrībai pierādīt Krievijas ārkārtīgo agresivitāti un, ka Krievija ar militāriem līdzekļiem ir "jānomierina". ASV pusei šāds variants tagad ir pavisam izdevīgs, jo tad ir iespējams izraisīt karu ar Krieviju un karot ar citu valstu rokām. Uzvaras gadījumā nebūs, kas traucē pievākt savā kontrolē planētas atlikušās resursu ieguves vietas, kas ir ASV mērķis.

17 16 3 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv

Komentāri 3

0/2000

Noteikti krievu propogandas kanālus skaties.emotion

4--- Mazāk skaties zvaigžņu karus... Tevis aprakstītās tehnoloģijas neeksistē,un tekstā ir vairākas pretrunas,kas ir galīgi dirsā ar vispār zināmo fiziku,un aerodinamiku.

Ar aviācijas lielgabalu izšauj vienu vai divas kārtas un trāpa pilotu kabīnē. Pēc tam šī lidmašīna apgriežas un no aizmugures ar raķetēm R60 sagrauj Boing dzinējus. 

Kaut ko tik stulbu vēl dzirdējis neesmu.  Pirmkārt kas ir aviācijas lielgabals??? Otrkārt,lai lidmašīna tik strauji pagriestos,un vēl reiz paspētu trāpīt??? 

Tu esi transformerus saskatījies.emotionemotionemotion

9 0 atbildēt

Nu jau jau Tu tam tici, super emotion

7 0 atbildēt

👌

0 0 atbildēt