Kas parastiem cilvēkiem var likties kā nenozīmīgs notikums patiesībā ir revolucionāls ieviesums, kas tiešā veidā ietekmēs katra cilvēka dzīvi. Apgalvot, ka nekas jau nemainīsies, radīsies papildus izdevumi kompānijām,lai ievērotu datu regulu un nekas vairāk ir klaji meli. Viss, ko mēs daram internetā tiek piefiksēts un tas rada milzīgu datu apjomu, ko savāc, sašķiro, pārdod tālāk, apvieno kopā ar citiem datu masīviem un iegūst pilnīgu informāciju par katru cilvēku. Jūs jautāsiet cik maksā mans sejasgrāmatas laiks vai šerotais links? Necik, sejasgrāmata tos netirgo, viņi atstāj to informāciju sev. Taču runāt arī par katra atsevišķa epasta vai lietotāja profila cenu arī nevar. Tā ir sena pagātne. Mūsdienās tiek tirgotas CPM vienības jeb maksa par tūkstoti. Viena CPM cena var būt no 1 līdz 50 dolāriem, tātad par 1 dolāru var nopirkt 1000 potenciāli ieinteresēto personu auditoriju.