local-stats-pixel fb-conv-api

Krāpšanas shēma – 1a.lv52

598 13

Sveiks, spoku lasītāj. Šis ir mans pirmais raksts, bet reiz teikts, visam pienāk pirmā reize. Kā jau noprotat rakstīšu par interneta veikalu 1a.lv, dalīšos savā personīgajā pieredzē par šo gadījumu un „profesionāli kompatentajiem” darbiniekiem un vadību, kas tur strādā.
Mazliet jūs iepazīstināšu ar šo uzņēmumu, kas nav par šo dzirdējuši:
Kā jau minēju 1a.lv ir plašs interneta veikals, kurš tika dibināts 2002. gadā atrodas Mūkusalas 41, Rīga, reģistrācijas numurs 40003610078. Šeit ir pieejams plašs preču klāsts, manuprāt, tas ir lieliski, neizejot no savas dzīvojamās zonas pasūti, saņem savu pirkumu, un bez mazākām aizķeršanām lieto, bet tas ir līdz reizei, kad viss ir kārtībā. Ko līdz kāda puse nav apmierināta, sākas tas jautrākais.
Un tas izvēlējās mani. Sākšu no sākuma (datumus nepieminēšu).
Veicu priekš atmaksas pasūtījumu, kur iegādājos datora monitoru. Norādīju, ka preci vēlos saņemt pa pastu DPD kurjers. Cenā tika iekļauti arī pasta izdevumi. Pēc dažām dienām saņēmu monitoru, nodomāju nu tik būs.. Pēc monitora izsaiņošanas un pieslēgšanas izrādījās monitors ir bojāts un tas nedarbojas.. Nu labi, kam negadās esam visi cilvēki. Tajā pašā dienā sazinājos ar 1a konsultantu, un izskaidroju situāciju. Konsultants atbildēja, ok preci varat atgriezt nogādājot Mūkusalas ielā 41, Rīgā. Ko atbildēju, kāpēc man jātērē savi izdevumi, laiks par jūsu, bojāto preci. Atbilde: labi kurjers paņems. Pēc dienas man zvana no 1a un jautā, vai monitors uz vietas (pie manis). Atbildu, protams uz vietas, kājas vēl nav pieaugušas. Lūdza man nofotografēt šo neejošo monitoru. Nodomāju, kāpēc lai tas būtu jāfotografē, bet labi izdarīju, kā lika un nosūtīju uz 1a epastu. Šo monitoru kurjers aizveda pēc 1 nedēļas kavēšanās. Monitors aizvests, mana nauda pie viņiem, un viss kluss, kā pirms vētras. Vienā dienā domāju uzgriezt, pēc sarunas izrādījās, kad monitoru 1a neesot saņēmis un izteicās zemtekstā (vari nezvanīt monitora tava mums nav, nauda priekš tevis nav). No sākuma nodomāju, kurjers nolaidis galus ūdeņos. Sazinājos ar DPD kurjera informācijas dienestu, savukārt tie apstiprināja, kad monitors ir nogādāts Mūkusalas ielā 41, Rīgā. Izklāstīja visu informāciju sīki un smalki un teica, kad nodos informāciju 1a. Tad sapratu, kad esmu iegrābies un s*di būs. Pēc 2 minūtēm zvans no 1a, atvainojiet monitors ir atradies (viņai tas aizņēma 2 minūtes, lai pēc DPD kurjera zvana aizskrietu uz noliktavu un apskatītos vai monitors tur tiešam ir, fiksi gan). Diemžēl meli, lai tikai izvairītos un maldinātu klientu. Tad man izskaidroja, kad monitors nodos servisā un pēc to slēdziena varēs atgriezt man manu naudu. Nodomāju lieliski, bet tas tikai bija sākums man pašam nezinot. Pēc divām nedēļām sazinājos 1a un atkal mēģināja man pierādīt, kad monitora neesot pie viņiem. Izklāstīju, kad iepriekš zvanīju un man dziedāja to pašu dziesmu. Atbilde, jā monitors ir atradies un tas atrodas servisā, vairāk informācijas nevarot sniegt. Atkal kārtējie meli.
Zvanu pēc 3 dienām un apstiprina, kad monitors ir bojāts un naudu saņemšu tikai tad, kad monitora nosūtīs ražotājiem, ražotāji nosūtīs naudu 1a, un 1a nosūtīs man. Laika vilcināšana.
Uzskatu, kad summa nav tik liela, lai man būtu jāgaida, kad 1a saņems naudu par bojāto preci no ražotāja, kā nekā 1a ir liels apgrozījums un tā nelielā summa uz kopbudžetu ir smieklīga. 1a politika vairāk apzagsim vairāk nopelnīsim.
Kārtējais zvans aptuveni pēc nedēļas, kur man stāsta, kad nevarot atrast akta numuru. Kārtējie meli, saprotu kad jau esmu piegriezies, bet tie taču ir mani „draugi”.

Zvanu aptuveni pēc 5 dienām un atbild, kad monitora naudas summa tiks atgriezta nedēļas laikā, kas protams nenotiek. Meli.
Zvanu pēc nedēļas un atbild, kad monitora naudas summa tiks atgriezta nākošās darba dienas laikā, kas protams nenotiek. Meli.
Zvanu pēc 2 dienām un atbild, kad monitora naudas summa tiks atgriezta nedēļas laikā, kas protams nenotiek. Meli.
Biju izdomājis šis ir mans pēdējais zvans un ja pēc šī neatgriezīs naudu vērīšos Valsts Policijā, Patērētāju dienestā. Jo tā ir ATKLĀTA ŅIRGĀŠANĀS.
Liktenīgais zvans – Izstāstu par šo atgadījumu, par zvaniem, ko esmu veicis par savu iztērēto laiku, kas viss kaķim zem astes. Atbilde – monitora pie mums nav. Meli. Izstāstu, kad jau man to teicāt, vairāk nav kreatīvu ideju, kā apzagt, nevainīgus klientus? Teica, kad noskaidros informāciju. Pēc informācijas noskaidrošanas - monitors atradies un par jūsu zvaniem ko esat veicis uz 1a ir saņemts tikai viens zvans. Informācijas slēpšana. Atbildēju, kad man nav jājūtas vainīgam par to kā apejaties ar informāciju un nespējat reģistrēt savās informācijas sistēmās. Ne jau mani tas skar, bet gan jūs un parāda kompatenci jūsu jomā. Pēc šīs sarunas, saņēmu sms, par monitora pieteikšanu servisā, kā arī par to apstiprināšanu, kad monitors tiešam ir bojāts ar visiem akta numuriem un naudu saņemšu nedēļas laikā. Kas arī notika BEIDZOT SAŅĒMU SAVU NAUDU.
Tā arī bijā, tā lielākā kļūda, ko esmu izdarījis (runājot par iepirkšanos internetā)
Jāmācas no savām kļūdām un kādreiz no citu arī. Tas jau paliek jūsu ziņā, katrs dara, kā grib. Bet gribu ieteikt – NEIEPĒRKATIES 1a.lv ja jūs saņemsiet bojātu preci par jums – atklāti ņirgāsies, melos, kavēs jūs par informācijas saņemšanu, maldinās, vien vārdu sakot darīs visu, lai jūs savu naudu nesaņemtu. Pat nespēju, iedomāties, cik cilvēki šādi apzagti un tie nav desmiti tie ir simti vai pat tūkstoši (mans personīgais viedoklis)
Tomēr, ja gribat riskēt, kas gan dzīve ir bez riska. Tad iesaku no šī interneta veikala par preci norēķināties tās saņemšanas brīdī, un nekavējoties pārliecinoties par preces atbilstību, kvalitāti un protams vai nav kārtējais brāķis.
Man ir spilgts piemērs no cilvēka, kas izklāstīja savu pieredzi par 1a.lv interneta veikalu. Diemžēl šo uzzināju, kad jau preci biju saņēmis.
Pasūtīja portatīvo datoru, tehniski viss strādāja, bet cilvēks pārdomāja un 14 dienu laikā atgrieza preci. Kas ir likumīgi un neminot atgriešanas iemeslu pārdevējam ir pienākums atgriezt preces naudas summu. Aiznesot šo preci 1a. Sieviete, kas pieņēma šo preci izņēma no iepakojuma un sāka to berzēt sākuma ar roku, vēlāk pārgāja uz švami. Kad atgriezēja jautāja, ko jūs darāt. Atbilde – uz šī datora ir traips (lai gan tur traipa nebija) es to notīrīšu. (Pēc tās sauktās notīrīšanas) Sieviete, kas pieņēma preci apgalvoja, kad nauda netiks atgriezta, jo šim portatīvam datoram ir mikroplaisas. Man rodas 3 jautājumi.
1.Kapēc tu sāki, ko tīrīt kaut arī tur nekā nebija?
2.Vai tu esi kvalificēta, un spēj sniegt lēmumu, ko pieņem un izskata 1a serviss, ja jau tu tik ātri strādā vai vispār vajag tādu servisu?
3.Vai tiešam tu spēj saskatīt mikroplaisas ar neapbruņotu aci? (Sieviete, kas pieņēma preci neizmantoja mikraskopu ne palielinājuma stiklu ne lupu)
Jautājumu vairs nav viss ir uzreiz skaidrs.
Cilvēks, tā arī nesaņēma ne naudu ne preci, jo nebija pie kā vērsties un jānožēlo, kad šis cilvēks tā teikt padevās. Radot kārtējo 1a.lv UPURI.

Smieklīgākais, ko atradu 1a.lv mājas lapā ir KLIENTS - 1A.LV VĒRTĪBA NR. 1
Patiesība skan nedaudz savādāk KLIENTS – 1A.LV VĒRTĪBA ZEMĀKS PAR ZEMI NR. 1

Lai gan daudz ir nepatīkama informācija (viss raksts) es vēlētos nobeigt šo visu ar ko pozitīvu.
Tāpēc aiztaisām actiņas un iedomājamies, ko vēlamies saņemt Ziemassvētkos, kā nekā tuvojas svētku un dāvanu laiks.


P.S. Paldies, ja izlasīji šo rakstu, vēlu tev to labāko.

598 13 52 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv

Komentāri 52

0/2000

Mani vienreiz apkrāpa, bet es nepārdzīvoju par tiem 1$ pirkumiem emotion

30 0 atbildēt

Par pirmo gadījumu es tev varu pateikt, ka tu esi muļķis- atdot preci bez jebkāda domkumenta? Kā viņi var apstiprināt ka tas ir tavs? Otris gadījums gan sķiet kā iemeslu meklēšana, kuru nav emotion ja tu raksti taisnību. Es no 1A esmu pircis vairākas reizes dažādas cenu kategorijās un arī garantija bez problēmam tika izpildīta un iedota jauna prece. Man ar šo veikalu ir viss labāka pieredze līdz šim.

25 0 atbildēt

Kāds 1a.lv darbinieks jau mīnusu ielicis. emotion 

Pievienojos klubiņam. Baigais kantoris. 

25 0 atbildēt

Iepērkos 1a jau vairākus gadus (ja nemaldos pat varētu būt gadi 8) un tikai tāpēc,ka tas ir viens no visilgāk esošajiem internetveikaliem. Kad sākās `krīze` daudzi izputēja. Cipari ir dažādi no 400-900 euro par iepirkšanās reizi. Prieks, ka beidzot uzlabojuši profila lapu - izlabotas kļūdas un nu jau arī viecie pasūtijumi tur redzami. 

Autor, pricipā, pats vien esi vainīgs. Ja, tomēr, atnāk bojāta prece (1a nepārbauda kastes saturu, kas atnāk no vairumnieka), tad preci pašrocīgi ir jānogādā atpakaļ un jāsaņem visi paraksti, jo kurjers ne vienmēr savāc parakstus par preces piegādi kā tādu, iespējams viņš iebrauca 1a veikalā, atdeva apkopējai un tā parakstīdamās tavu preci nometa malā. Man birojā bieži redzams, ka kurjers savāc parakstu no jebkura, lai tik ātrāk var skriet nākamo pasūtijumu atdot.. 

Tas, ka darbinieks nezin, nenozīmē, ka viņš melo, tur nav viens cilvēks, kas strādā... šajā gadījumā izskatās, ka vienkārši darbiniekiem pieklibo iekšējā komunikācija vai nav normālas iekšējās preču uzskaites sistēmas un dati tiek glabāti kautkādās vājās datubāzēs / ekselī.

Tas pats ar garantiju - 1a ir tikai starpnieks, viņi neko nelabo, garantiju veic tie uzņēmumi, kuri konkrētās preces apkalpo. Līdz ar to ātrāk, ir, ja preci pats pa tiešo atpakaļ nogādā nevis 1a bet gan užņēmumam, kas veic garantijas (1a var izmantot, lai painteresētos kurš ir tas uzņēmums)

Par preces apmaiņu pret tādu pašu / naudas atgriešana - 1a ir tikai starpnieks kas iekasē % starp tavu redzamo cenu un vairumnieka cenu (kas parasti ir 5-25%), attiecīgi atgriežot preci jātaisa atgriešanas pavadzīmes vairumniekam, jaaizvet prece, jāsagaida kamēr vairumnieks nosaka problēmu un t.t. Tas viss prasa laiku. Šajā gadījumā preces apmaiņa uzreiz nenotiek, jo tikpat labi, to monitoru ar visu kasti varēji mājās nomest uz grīdas.

Protams, to var izdarīt 2-3 dienu laikā, bet tu neesi vienīgais, kam ir problēmas - pieļauju domu, ka vairumniekiem problēmas nāk no visas latvijas/baltijas (atkarīgs, kas par vairumnieku) līdz ar to - gaidi savu rindu.

Nepievēršat uzmanības kļūdām komentārā, tikko izrausos no gultas emotion

17 0 atbildēt

Esmu iepircies 1a un viss bija ok. bet jebkura gadijuma parasti maksaju preci sanemot un parbaudot bet ja nu sanaktu nopirk bojatu preci, tad nodotu pardevejam atpakal kuram butu likuma paredzeta kartiba jadod atbildi 10 dienu laika ( rakstot iesniegumu). domaju, ka tava kluda bija iesaistot to kurjeri. Un kur ir starpnieks tur rodas visadas saizes. es neaizstavu to 1a  bet tomert iesaku kontakteties pa tieso un likuma paredzeta kartiba un tad Tevi nevares barot ar ritdienam emotion

17 0 atbildēt

es gandrīz visu mājas iekārtojumu esmu pircis internetā. nekad nav bijušas nekādas problēmas. kaut kā šķiet, ka ir viena ļaužu daļa, kuri kā magnēts pievelk krāpšanu, tā teikt, paši uzprasās emotion

...un vēl mūžīgie piekaseļi - kas vienmēr un visur par kaut ko piekasās, nekad viņiem nekas nav pa prātam! ja kaut kas nenotiek pēc viņu prāta, viņiem šķiet, ka viņus speciāli čakarē. tas ir čok-čok variants.

14 0 atbildēt

Hmm... ar 220 lv ir pilnīgi tas pats. Paziņa stāstija, ka pasūtija planšeti, un īsāk sakot viss beidzās ar to, ka viņš brauca uz to 220 ofisu un tad izrunājās un dabūja planšeti.

7 0 atbildēt

Es esmu iztērējis pamatīgu naudas summiņu 1a.lv interneta veikalā un problēmu nav vēl bijis! Vienīgi, 50% gadijumos neatnāk garantijas talons, bet par laimi vēl nav bijusi vajadzība pēc tā!  emotion Vienīgais, kas man neatīk ir tas ka viņi čakarē cilvēkus ar atlaidēm! Esmu pamanījis "Atlaide elektro precēm" Pirms dienas ir bijusi cena ,piemēram, 80EUR, Atlaižu dienā cena 100Eur atlaide 20% gala cena atkal tie paši 80Eur  emotion  

7 0 atbildēt

LOHIEM, LOHU problēmas. Ar 1a nekādu problēmu.

16 10 atbildēt

Esmu tur iztērējis pamatīgu naudas summu. Nekādu problēmu nav bijis. Bet katram gadījumam telefonā uzlikts zvanu ierakstītājs ...

Pie mums jau tā ir izplatīta problēma ar tiem garantijas servisiem! Nez kādēļ klients vienmēr vainīgs. Tikai un vienīgi ar diktafonu tādos brīžos.

Un tiem gudr*irsējiem. Cilvēki nedzīvo tikai Rīgā lai aizietu uz kautkāda internetveikala kantori. Upurēt veselu darbadienu, tērēt naudu ceļam ar''i ir izmaksas. Vienīgā milzīgā kļūda bija iedot kurjeram bez jebkādiem dokumentiem!

5 0 atbildēt

par 1a neko sliktu nevaru teikt... Tur gan savu portatīvo esmu ņēmis, gan citas figņas pircis.. Apkalpošana ļoti laba, visi laipni. Redzi, kas notiek, kad nevari pacelt savu pakaļu un aizbraukt, un pats atdot.. emotion 

5 0 atbildēt

Nez, nekad neesmu saskāries ar problēmām no 1a puses. Prece vienmēr laikā un bez defektiem.

5 0 atbildēt

Pēc pieredzes darbā i-veikalā - vienkārši ir pārdevēji, kas tīri cilvēciski ir kretīni un viņiem uzlikt uz klienta problēmām  emotion ,bet ne visi zuši ir vienā zeķē bāžami! Vēl jo vairāk visiem ir uzlikt, kad ir kaudze ar pasūtījumiem un priekšniecība Tevi rumpē par zemo produktivitāti - neatliek laika risināt jautājumus par tēmu... vilkt laiku ir norma... Ja risini personiski - cita attieksme, vajag iet un krist uz nerviem = izdarīs visu lai tikai Tu at*istos emotion

5 0 atbildēt

Kamēr būs pieprasījums, pastāvēs arī piedāvājums par tādu cenu. Kāpēc man - kā pārdevējam - neizmantot iespēju iegūt kaut 1000% peļņu, ja pat ar tādu cenu precei būs noiets un pircēji? Ja cilvēki paši nemāk / negrib / nespēj iemācīties pasūtīt paši internetā, tad par to arī ir jāmaksā. Elementāri ekonomikas pamati.

5 0 atbildēt

Tad es neēsmu vienīgais.

pirmo reizi pasūtot no 1a.lv likās ļoti izdevīgi , jo viss ļoti lēti , es nopirku

lētu planšetu , itkā viss kārtībā atnāca... tikai žēl kad tas bija pēdējais brāķis , pēc meneša pēkšņi nobloķējas un viss , neko nevar darīt , nu ok iespējams kad bija mana vaina aizmirsu.

Pasūtiju otru reizi ... lētu telefonu ... bija bail no šī veikala kaut ko dārgāku pa 200 eiro pirkt... ok viss normāli.. līdz uzliku lādēties... telefons kamēr lādejas (ir ielikts vads) nenormāli sāk gļukot , neklausa kur spiež... krīt ārā vads lādējoties , ātri izlādējas ... nenormāli lagoja... (kaut pēc parametriem visam bija jājiet ok un citiem kam tādi paši parametri iet viss labi) un visbeidzot... telefona batterija ņem un no zila gaisa uzspūšas divas reizes lielāka... nebija ne lādēties pielikts neko... un tad visbeidzot pēkšņi stikls no telefona vienkārši izkrīt.. (ar lētāko līmi apsmērēts laikam , nu tā gluži 1a vaina nav , bet otrā reize.. es par planšetu īsti aizmirsu kas tur vēl bija) vēl daudz varētu stāstīt , bet ok galveno domu sapratāt ... 1a.lv pārdod brāķus un cilvēki uzķeras tikai dēļ tām ''akcijām'' kas tur itkā ir

Nu .. nedomāju kad tur vēl trešo reizi kaut ko pasūtīšu un ja pasūtīšu tad tika ikaut ko līdz 50 eiro vai mazāk.

5 0 atbildēt

Nekad nav bijušas problēmas ar 1a. emotion

3 0 atbildēt

Viss, kas ir internetā pats par sevi ir apšaubāms. Šitais var būt arī konkurentu sacerējums, bet pa lielam pērku tikai taustāmas lietas, jo tas, kas te rakstīts var būt ikdienišķi, jo visādi gadās.. It īpaši, kad liels darba apjoms.... Nevar visam izsekot un ne visi darbinieki ir ieinteresēti smuki strādāt

3 0 atbildēt

Tāpēc šādus pirkumus nekad neveicu internetā , laikam esu vecmodīgs un patīk aizbraukt apskatīt to ko taisos pirkt, jo tā iepirkšanās netā tāds šaubīg pasākums, kā piemēram pirms laika kads draugs bija pasutījis bluethoo tumbiņu kā vietā viņš saņēma četras un jāmaksā bij par visām un atļāva atpakaļ aizsūtit tikai divas.

4 1 atbildēt

Pāremocionāls pokemons!

5 2 atbildēt

Pirku 1a veikalā Rūteri, kurš bija bojāts. Gāju atgriezt viņiem atpakaļ nākamajā dienā, jo galu galā preci var atgriezt bez paskaidrojumiem un uzreiz jāsaņem nauda, 14 dienu laikā.

naudu man negribēja atgriezt, teica ka viņiem tas likums neinteresē. Teica, ka sūtīs pārbaudīt. Uzreiz viņiem pateicu, ka man prece vairs nav nepieciešama, jo man rūteris ir tagad nepieciešams, nevis pēc mēneša. Nopirku citā vietā rūteri un gaidīju viņu atbildi. Pēc 1,5 mēnešiem man jau bija apnicis gaidīt un zvanīju viņiem, kas pie Velna, cik ilgs laiks nepieciešams, lai preci pārbaudītu un atgriestu naudu. Viņi atbildēja , ka rūteris ir salabots beidzot un varu doties viņam pakaļ. Es bij uuzrakstījis iesniegumu, ka vēlos naudu, nevis rūteri.(galu galā man rūteri uzreiz vajadzēja). Viņi atbildēja, ka neesmu tādu iesniegumu rakstījis. Labi , ka biju paprasījis, lai man uztaisa kopiju, aizsūtīju kopiju. Atkal nācās pašam zvanīt pēc divām dienām un prasīt, kas notiek. Atbildēja ka nauda tiks ieskaitīta nākamajā darba dienā. Protams gaidīju vēl divas nedēļas, uz zvan;īt nācās vēl kādas četras reizes.

3 1 atbildēt
« 1  2  3 »