local-stats-pixel fb-conv-api

Ko nestāsta par aviokompānijām?12

913 4

Sveiki spocēni un anonīmie lūriķi!

Lidošana viennozīmīgi ir visdrošākais pārvietošanās veids pasaulē, mūsdienās aviokompānijas spēj nodrošināt vairāk nekā simts tūkstošus lidojumus vienas diennakts laikā, bet vai esat prātojuši par to, ko tās Jums nestāsta?

913 4 12 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv

Komentāri 12

0/2000

Iemesls nekad nelidot.

21 0 atbildēt
Pateikšu vienu, visas šīs lietas ir aplamas. Piloti nedrīkst ēst vienu ēdienu ja nu gadījumā kāda sastāvdaļa ir sabojājusies, kas var izraisīt vēdergraizes. Garos lidojumos ir maiņas apkalpe, kas strādā noteiktu laiku kruīza augstumā, kāmēr apkalpe kas veic pacelšanos un nolaišanos guļ. Lidmašīnas apkalpe, tāpat kā visas citas profesijas, saņem atalgojumu par nostrādātajām stundām, nevis par tām kad durvis ir ciet. Iesaku pārbaudīt informāciju pirms to ievieto internetā.
17 0 atbildēt

Tie jau izklausās tikai pēc ziediņiem...

15 0 atbildēt
Ja man tāda medaļa būtu pašamemotionemotion
10 0 atbildēt

Es esmu anonīms lūriķis emotion  

11 3 atbildēt
nu, nu...
8 0 atbildēt

izklausās pēc kārtējiem mītiem...

Iespējams, ka kaut kur kaut kas no šī visa arī ir taisnība, bet nevajag tāpēc domāt, ka tas tā ir visur.

Un par to ēdienu skaidrs - abi piloti ēd atšķirīgu ēdienu, lai, ja nu kas nav ar to kārtība, tad slikti ir tikai vienam

5 0 atbildēt

Un kā vēl ir emotion  še vēl par centību!

1 0 atbildēt

3.punktam noteikti nepiekrītu. 7min. paiet kamēr iedarbinas dzinējus, iziet cauri start "čeklistam", vēl kādas 7min, kamēr aizrulē uz skrejceļa galu (kā piemēru minu RIX-RĪgas lidostu), tad vēl kādas 5-10 vai vairāk min. gaidot uz savu kārtu pacelšanās rindā, tad 1min pacelšanās un vēl vismaz 5min sava maršruta lidojuma ešelona(lasi augstuma) ieņemšana.

Nosēšanās gadījumā vismaz 30 min iepriekš sazināšanās ar 2 dispečeriem. Ja lidmašīnu daudz, tad vispirms rindas dispečers ieliek lidmašīnu gaidīšanas ešelonā (lasi augstumā) un torņa dispečers reāli komandē nolaišanos. Gaidīšana  parasti nepārsniedz 30min standarta situācijās. Tad pati nosēšanās procedūra 1min un aizripošana līdz terminālim un vēl dzinēju un visu citu iekārtu izslēgšana.

Tās kopā stipri pārsniegs 2.punktā minētās 7min.

Ja lidojums ir starptautisks, tad ir jāsazinās ar konkrētās valsts Gaisa kontroles dienestiem, šķērsojot robežu.

Garajos lidojumos piloti teorētiski var gulēt uz maiņām, bet to ka guļ abi, tas vairāk ir izņēmums, nekā norma.

1 0 atbildēt