3.punktam noteikti nepiekrītu. 7min. paiet kamēr iedarbinas dzinējus, iziet cauri start "čeklistam", vēl kādas 7min, kamēr aizrulē uz skrejceļa galu (kā piemēru minu RIX-RĪgas lidostu), tad vēl kādas 5-10 vai vairāk min. gaidot uz savu kārtu pacelšanās rindā, tad 1min pacelšanās un vēl vismaz 5min sava maršruta lidojuma ešelona(lasi augstuma) ieņemšana.
Nosēšanās gadījumā vismaz 30 min iepriekš sazināšanās ar 2 dispečeriem. Ja lidmašīnu daudz, tad vispirms rindas dispečers ieliek lidmašīnu gaidīšanas ešelonā (lasi augstumā) un torņa dispečers reāli komandē nolaišanos. Gaidīšana parasti nepārsniedz 30min standarta situācijās. Tad pati nosēšanās procedūra 1min un aizripošana līdz terminālim un vēl dzinēju un visu citu iekārtu izslēgšana.
Tās kopā stipri pārsniegs 2.punktā minētās 7min.
Ja lidojums ir starptautisks, tad ir jāsazinās ar konkrētās valsts Gaisa kontroles dienestiem, šķērsojot robežu.
Garajos lidojumos piloti teorētiski var gulēt uz maiņām, bet to ka guļ abi, tas vairāk ir izņēmums, nekā norma.