local-stats-pixel fb-conv-api

Klienti, ar kuriem nākas saskarties klientu apkalpošanas dienestiem.3

Es: Paldies, ka pazvanījāt [viens no mobilajiem operatoriem] apkalpošanas servisam. Vai es varētu palūgt Jūsu klientu numuru?

Klients: Es zvanu, lai noskaidrotu kāpēc es vairs nesaņemu maksājuma apstiprinājuma vēstules katru mēnesi?

Es: Nekādu problēmu, tūlīt noskaidrosim, vai varu palūgt jūsu klienta numuru, lai varu noskaidrot, kas tur notiek.

Klients: *Iedod savu klienta numuru*

Es: Ok, lūdzu minūti uzgaidiet, es paskatīšos, kas notiek jūsu kontā.

(Skatoties viņa maksājumu vēsturi es pamanīju, ka viņš ir maksājis katru mēnesi 40 eiro par pakalpojumu, kas maksā tikai 10 eiro mēnesī gandrīz divus gadus. Rezultātā viņam ir vairāk kā 600 eiro pārmaksa)

Es: Paldies, ka uzgaidījāt. Izskatās, ka iemesls kāpēc mēs vairs Jums nesūtam vēstules ir tāds, ka Jūs mums neesat parādā naudu gandrīz pēdējos divus gadus.

Klients: Bet es izmantoju Jūsu pakalpojumus. Kā tas nākas, ka neesmu Jums parādā naudu?

Es: Jūsu rēķins ir 10 eiro mēnesī, bet jūs pēdējos divus gadus katru mēnesi pārmaksājat.

Klients: Jā es zinu! Man tagad ir nauda, bet, kas notiks, kad kādu dienu tās beigsies. Es gribu, lai es varētu joprojām veikt zvanus. MAN VAJAG APLOKSNES! Vai jūs varat atsūtīt dažas tagad?

Es: Kungs, principā Jums nav nepieciešams maksāt par savu telefona rēķinu dažus nākošos gadus un Jums par to nav jāuztraucas. Kāpēc gan neļaut tai pārmaksai nedaudz samazināties? Jūs tiešām esat maksājis par daudz.

Klients: Bet man vajag vēl aploksnes! Es nesaprotu, kāpēc Jūs nevarat man dažas atsūtīt.

Es: Visi rēķini tiek sūtīti no noliktavas. Mums šeit ofisā nestāv kaudzēm aplokšnu. Par cik mēs vairs Jums nesūtam rēķinus, kāpēc gan Jūs nevarat aiziet nopirkt dažas veikalā?

Klients: Nē, es to nevaru izdarīt.

Es: Labi, es par to parūpēšos.

(Es beidzu zvanu un atradu dažas parastas, nemarķētas aploksnes un nosūtīju tās klientam. Pēc pāris dienām es pārbaudīju viņa kontu un viņš bija zvanījis, lai pateiktos, ka esam nosūtījuši viņam aploksnes.)

87 2 3 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv

Komentāri 3

0/2000
Būtu aizsūtījis viņam savus rēķinus 😄
10 0 atbildēt

Klienti prasa dīvainas lietas, nav vērts iedziļināties kāpēc. Nevienam jau nesāpēja, ka nosūtīji aploksnes, bet klients pat pazvanīja, lai pateiktos! Vai nav lieliski?

8 0 atbildēt
Visi rēķini tiek sūtīti no noliktavas. O.banā.!? Pat sūdīga kantora nav ja pa pliku noliktavu jādzivo?emotion
0 0 atbildēt