local-stats-pixel fb-conv-api

Kad Tu izlasīsi šo rakstu, vairs negribēsi braukt ar Panda taxi!2

Pirmā kliente stāsta:

Sveicināti! Šodien 28. jūnijā tika nosūtīts taksis no tc Alfa uz Raunas ielu 50. paņēmām fiksēto tarifu šim maršrutam 2,50 Euro. Auto Renolt ar Nr. TQ2364 maršrutu izvēlējās pēc savas navigācijas ierīces, bet mēs nolēmām lai ātrāk un ērtāk izbrauktu lidz galamērķim izvēlējāmies citu ceļu. Kad nonācām gala mērķī šofere prasīja pilnu summu 3,18(apmēram) tikai tapēc ka nebraucām pa to kuru viņai iPod rādīja. šijā maršrutā nabija nekādu citu galapunktu, pieturvietu vai tālāku maršrutu par noteikto tarifā.

Otrā kliente stāsta:Esmu ļoti vīlusies un nepamierināta ar panda taxi pakalpojumiem. Šovakar izsaucu taxi uz savu izvēlēto adresi, tika fiksēts konkrēts laiks, ka pēc pusstundas taxis būs klāt. Kā vienmēr atnāk sms ar mašīnas numuru, šofera tel.nr,utt. Kad pagājušas jau 35min, zvanu šoferim un prasu pēc cik ilga laika būs, šoferis atbild, ka viņam vajadzēja braukt kaut kur tālāk, bet man esot atsūtīts cits taxis, kuram jau jābūt klāt, bet lai drošības pēc sazinos ar kādu operatori. Tā arī daru- sazvanos ar panda taxi operatori, izskaidroju situāciju un prasu vai var noskaidrot pēc cik ilga laika būs taxis. Man atbild, ka tūlīt sazināsies ar šoferi un uzreiz tiks izsūtīta man jauna sms. Gaidu 10min, sms tā arī nav atnākusi, taxis arī nav atbraucis. Zvanu jau 3x- saku, es atvainojos, vai kāds man beidzot var pateikt pēc cik ilga laika būs taxis, man atbild, ka vēl kāda pusstunda jāgaida. Saku sievietei, ka kā tā var būt, kādēļ tad tiek pateikts konkrēts laiks, un vai viņi apzinās cik man tā ir neērta situācija jo stāvu uz ielas, man ir auksti un galu beigās būtu izmantojusi tad citu kompāniju. Sanāk tāda reāla maldināšana, beigās saku, ka viņu pakalpojumus vairs neizmantošu un ņemšu citu kompāniju. Kamēr taxify jau ir klāt pēc 1min, man pēkšņi atnāk sms no panda taxi ka būs klāt pēc 15min. Zvanu atkal uz pandu un saku, man nevajag vairs to taxi, kas jums tur par bardaku notiek, utml. Pēc ~2min man zvana pandas šoferis un saka, ka ir piebraucis. Izstāstu šo epopeju šoferim un saku, ka man nevajag un jau 2x esmu atteikusi, un nesaprotu kas jums tur par komunikāciju trūkumu, šoferis man piekrīt ka ir problēmas, bet saka ka viņam no ofisa atteikums neesot vēl atnācis. Beidzu runāt ar šoferi, bet burtiski dažas minūtes vēlāk man zvana pandas operatore un prasa vai es braukšot jo šoferis mani gaida. Ziniet, ko? Mans mērs bija pilns, pateicu visu ko domāju un lai mani vairs netraucē no pandas, ka nevēlos vispār vairs viņu pakalpojumus izmantot. Atkal man atvainojās miljons reizes, bet ar to viss nebeidzas. Atkal zvana šoferis un man saka ka joprojām mani gaidot, viņam neesot atnācis atteikums. Nē nu tas vispār ir normāli?! Kā var tāds haoss valdīt, goda vārds "nosita" vēlmi vairs vispār kādreiz izmantot viņu pakalpojumus. Murgs.

Trešā kliente stāsta:2016. gada 22. oktobrī, esot uz Valdemāra ielas, izsaucu taksi. Tā kā šīs kompānijas pakalpojumus izmantoju visai bieži, tad zinu, ka īsi pēc takša izsaukuma saņemu īsziņu ar savu takša mašīnas nr. un pārējo informāciju. Šajā reizē šādu īsziņu nesaņēmu. Ar draudzeni gaidījām aptuveni 20 minūtes savu taksi, bet šajā laikā ne atnāca īsziņa, ne tika atzvanīts. Zvanīju otrreiz Panda Taxi dispičerim - neviens neatbildēja. Šajā brīdī mūsu norādītajā vietā piebrauca Panda Taxi, domājot, ka tas ir mūsu šoferis, jautājām, vai tas ir mūsu izsauktais taksis? Uz ko saņēmām neapstiprinošu atbildi! Tā kā taksim bija jābrauc uz mums vajadzīgo Rīgas un pie Rīgas daļu, tad šoferis piekrita mūs vest. Šis šoferis bija neadekvāts un apdraudēja mūsu dzīvības! Pirmkārt, pārsniedza ceļu satiksmes noteikumus - Pļavniekos brauca ar pāri 70 km/h, manevrējot starp citām mašīnām un sabiedriskajiem transportlīdzekļiem; brauca pāri sarkanajai luksafora gaismai un nesamazinot mašīnas braukšanas ātrumu taisīja pagriezienus pēdējā brīdī! Otrkārt, redzēju, ka izvilka stikla pudeli (caurspīdīgu, nelielu pudeli, kādās parasti ir nopērkams Džins u.tml. alkoholiskie dzērieni un to lietoja braucot pie stūres! Iesākumā domāju, ka tās ir tikai manas iedomas, bet pajautājot draudzenei, vai viņa neredzēja, saņēmu apstiprinošu atbildi, ka juta takša salona spirta smaku. Diemžēl nepiefiksēju šī šofera vārdu/ uzvārdu, mašīnas nr., bet zinu, ka pēc mums viņš brauca pakaļ klientam uz Ozoliņa ielu, Dreiliņos. Šis klients šoferi gaidīja arī aptuveni 20 minūtes, uz ko šoferis komentēja: "Lai gaida!". Cik adekvāti klientam, kuram ar to nav nekāda saistība ir stāstīt par citiem klientiem!? Tāpat pēc šofera stāstītā sapratu, ka viņš uz kādu laiku bija pārtraucis darba attiecības šajā pašā uzņēmumā, tagad atkal tās atjaunoja. Varbūt Panda Taxi ir vērts padomāt, kādi šoferi tiek pieņemti darbā!?

Nav saistība ar iepriekš aprakstīto situāciju, bet varbūt Panda Taxi arī ir vērts pakontrolēt savus šoferus par apmaksas saņemšanu un tās kārtību. Jo, cik noprotu, Panda Taxi ir iespēja norēķināties arī ar bankas karti, bet ne visi šoferi to ļauj darīt! Bija situācija, kad man nebija skaidra nauda, biju domājusi norēķināties ar bankas karti, ko šoferis neatļāva darīt. Manā pilsētā, kas toreiz bija galapunkts, ir viens bankomāts, kas tieši tajā vakarā nedarbojās! Šoferis mani veda uz nākamo tuvāko bankas automātu, lai es varētu ar viņu norēķināties skaidrā naudā.

23 0 2 Ziņot!
Ieteikt: 000
Izmantotie avoti:
http://www.sudzibas.lv
Spoki.lv logo
Spoki.lv

Komentāri 2

0/2000
Es pat neteiktu ka esmu citā taksī man būtu pie kājas, lai jau brauc tas panda man pakaļ
1 0 atbildēt

Nu visi grib pašu lētāko, līdz ar to gadās, arī pašam ir gadījies gaidīt ilgāk un aizbraukt savādāk, bet vispār Panda tīri pieņemami. Līdzīgi bija ar Čilli Pica piegādi, pasūtiju ap 21:30 divas picas, solīja 1,5h nu max 2h laikā būt. Pēc 0:30 aizgāju piesnaudos, ap 2:00 naktī zvana kurjers, pateicu paldies, bet apēdu jau pelmeņus un lai neaizmirst tās picas sev brokastīs uzsildīt.

1 0 atbildēt