Pievieno rakstu! Seko Draugiem Seko Facebook Seko Twitter
 
9
124

Sveiki!

Pats jau kādu laiku mēģinu pamazām pelnīt kriptovalūtas un ir šadi tādi zilumi uzsisti un šāda tāda peļņa arī iegūta, bet nekas ievērīgs. Un tad nu izdomāju izveidot rakstu srēriju ar variantiem kā sākt pelnīt kriptovalūtas, jo ir virkne ar prognozēm ka šīs valūtas ir maksājumu veidu nākotne, ka tās paliks tikai dārgākas un ja skatās vēsturē tam gribās ticēt, jo pirmais darijums, kas ir iegājis vēsturē ar Bitkoiniem ir picas pirkums (vai divu) par 1000 Bitkoiniem, kas mūsdienu izpratnē butu gandrīz 4,3 miljoni dolāru. Varbūt nopelnot kādu daļiņu no Bitkoina jeb Satoši šodien pēc gada vai desmit jau varēsiet nopirkt teiksim kruīzu uz Havajām .

Tad nu uztaisīju mazu video par resursu kurā pats esmu līdz ausīm iekša, kuram es ticu, bet ja investējat kaut ko tad tikai uz savu atbildību, ja neizdodas nevainojat mani, bet var iesākumā arī papelnīties neinvestējot. Investīcijām mēs pelnīsim citur, par to būs nākamajos video ja būs kaut minimāla atsaucība.

Bitcomine.net maza spēlīte kurā ieejot ik pa 24h var pamazām pelnīties. paldies vietā varat piereģistrēties caur manu saiti (meklē avotā) un ja rodas jautājumi uzdodiet tos šeit jeb youtube zem video un centīšos atbildēt.

Veiksmi un labsajūtu! un gadat nākamo video jau drīz.

9
124

Lasi vēl labākos rakstus:

komentāri [36]

Niks: vai ienāc ar
Kārtot komentārus: populārākie | jaunākie | vecākie
Rādīt bildes
Grey Wolf avatars
Medaļa Dienas domaMedaļa Dienas domaMedaļa Dienas doma
  Grey Wolf 12.09.17 09:03
 
15
1

Tiko reāli sāks strādāt kvantu datori, tā visas kriptvalūtas būs dažu elektronu vērtas (ELEKTRONU - elementārdaļiņu), tieši tik vērtas cik vērti ir elektroni kas vajadzīgi lai viņas uzturētu - tas nozīmē neko... Jo ar kvanti datoru varēs radīt miljardiem kriptvalūtas sekundē..  Tātad - jo vairāk attīstās skaitļošanas jaudas, jo mazvērtīgāka viņa paliks - tas kad šobrīd cenas aug norāda uz tovojošām nepatikšānām. burbulis reiz plīsīs.

No vēstures faktiem: kad tika atklātas ķīmiski tīrs alumīnijs, tas bija apmēram 10 reizes dārgāks par zeltu, daudzi to sāka iepirkt un uzkrāt, un tad šeku reku, atrada paņēmienu kā ar elektrību to ražot no māliem - tas ir izejvielas stipri lētas, padod tik elektrību ...

Tas bats agri vai vēlu būs ar kriptvalūtām, jo tām nav matereāla seguma..

Vienīgais kas nepaliks lētāks ir zelts, un vel dāzī dārgmetāli, jo visā Visumā  tō daudzums ir ierobežots ..  Tātad ja gribi ieguldīt naudu - pārvērt to zeltā - tas noteikti tuvākos gadu tūkstošus būs vērtē..

bet neieguldi briljantos - jo tās nu gan ir viens no izplatītākajiem elementiem kosmosā...

Ja nebūtu 3 židu kompānijas kas uztur milzu cenu, tad briljanti būtu samērā lēti..  tos iegūst ļoti lielos daudzumos.. pat nevarat iedomāties cik tonnas dienā... un velja dimanti būtu tik dārgi, tad neviens nevarētu atļauties parastos flekša diskus - kuru ražošanai izmanto dimanta putekļus ...

 

spoku dienas doma

bubble avatars
Medaļa Par īpašiem nopelniemMedaļa TestētājsMedaļa Troll killer
  bubble 12.09.17 21:44
 
12
0

Nesen dzirdēju salīdzinājumu par bitkoiniem un tā sabrukuma tuvošanos - pirms akciju krīzes Amerikā, kāds bagātnieks paspēja pārdot visas savas akcijas un pat krietni nopelnīt. Viņam jautāja, kā viņš zinājis, ka tieši tad jāatbrīvojas no akcijām? Viņš atbildēja - kad mans šveicars sāka jautāt, kuras akcijas labāk pirkt, sapratu, ka beigas ir tuvu.   

spoku dienas doma

agurs avatars
Medaļa PlūdonisMedaļa Aģents 0/7Medaļa Terminators
  agurs 12.09.17 08:59
 
4
0

Meh, adblock jāslēdz ārā.

slikts suns avatars
Medaļa Dienas joksMedaļa RainisMedaļa Dienas joks
  slikts suns 12.09.17 14:16
 
4
0

jobanie maineri visas videokartes izpirkuši, cenas videokartēm kosmosā...

bet nu jau skatos, ka pilna ss ar fermām...tātad aplauzās laikam haļavas meklētāji 

Tautas Spogulis avatars
Medaļa SensācijaMedaļa Admins iesakaMedaļa Redaktors iesaka
  Tautas Spogulis 13.09.17 14:27
 
3
0

Cilvēkiem vajadzētu zināt, ka BitCoin ir milzīgs risks, kam ir ļoti augsts sabrukšanas/burbuļa risks. Jebkurā brīdī tūkstošiem dolāru vērtā valūta var nokrist līdz nekurienei un cilvēki var zaudēt miljoniem. Tas jau ir vairākas reizes noticis mazākos apjomos, bet drīzumā ir iespējams, ka burbulis beidzot pilnībā sevi nobeigs. Laiks rādīs, bet cilvēkiem, kas nopietni investē būtu jābūt gataviem, ka no investīcijas var arī palikt teju pilnīga nulle. Azartspēles pat var būt drošāks variants par BitCoin tās esošajā stadijā.

Karlis Anonims avatars
Medaļa SpoksMedaļa Vampīru klana biedrs
  Karlis Anonims 12.09.17 11:24
 
2
0

atbildot uz Grey Wolf komentāru " jebkurā gadijumā, agri vai vēlu tas burbulis ... "  

Pag, īsti nesaprotu par "jebkura prece nevar būt dārgāka par tās patieso vērtību". Pirmāmkārtām, BC nav prece, bet valūta; otrāmkārtām, neviena valūta pasaulē nav tik vērtīga, kā tā tiek pasludināta (mēs vairs nenorēķināmies ar zelta monētām). 

ASV dolāru zelta seguma princips beidzās jau pirms vairāk kā 40 gadiem, līdz ar to var uzskatīt, ka tie ir tieši tādi paši mākslīgi radīti vērtspapīri, kā bitcoini, tikai fiziski (kas mūsdienās īsti neko nenozīmē). Atšķirība ir tikai tajā, cik cilvēki tos lieto un vai valdības tos akceptē un atzīst par leģitīmiem.

Protams, ka šābrīža bc cena ir uzpumpēta, bet ja tā kādā brīdī normalizēsies, BC īsti neatšķirsies no dolāra.

Nodrukāt dolāra zīmīti, kuras nomināls ir 1$, ir lētāk par centu.

Izkalt BC daļu, kuras šābrīža nomināls ir 1$, elektrībā izmaksā vismaz 30 centus. 

Tā ka varētu teikt (gan ļoti virspusēji un sarkastiski), ka BC ir pamatīgāks segums kā dolāram.

Grey Wolf avatars
Medaļa Dienas domaMedaļa Dienas domaMedaļa Dienas doma
  Grey Wolf 12.09.17 16:46
 
2
0

atbildot uz Pelnu internetā komentāru " Dolāram segums ir ASV parāds, Bitkoinam segum... " Un tas var notikt jebkurā brīdi, tieši tāpēc tas ir bezjēdzīgs naudas ieguldijuma veids.. pietiks kādam parādīt, ko jaunu efektīvāku un viss..  dari ar saviem saskriptotajiem cipariņiem ko gribi... arī citas valūtas nav labs ieguldijumu veids, ta vispār jebkas kas ir virtuāls..

pats optimālākais ir zeme- pat ne ēkas bet zeme, jo tai nevar notikt nekas, toties pie lielām vispasaules katastrofām to zemi nekur neliksi, tai nebūs nekādas vērtības.. vienīgā reālā vērtība būs zelts... Tā vietā lai stulbi mēģinātu atrast cipariņus, var laiku pavadīt strādājot un daļu naudas ieguldīt zeltā.. zleta cens nekritīsies, bet tikai augs.. Ja 100 gadus atpakaļ zeltu izmantoja norēķiniem, un rotaslietām, tad tagad tas vajadzīgs arī ražošanai, un lielos apmēros, tātad vērtība pieaug..

 

kakasy avatars
Medaļa Zoles 3000 spelesMedaļa Patīk komentārsMedaļa Komiķis
  kakasy 12.09.17 09:46
 
1
0

atbildot uz Grey Wolf komentāru " Tiko reāli sāks strādāt kvantu datori, ... " Pilnīgi precīzi!

Kvantu datori gan vēl tik drīz strādāt nesāks, bet bitcoins ir kārtējā fikcija. Jebkas virtuāli radīts nebūtu uztverams sevišķi nopietni.

Stulbi genials avatars
Medaļa Dienas domaMedaļa Dienas joksMedaļa Moderatora favorīts
  Stulbi genials 12.09.17 17:24
 
1
0

atbildot uz Pelnu internetā komentāru " Btc ir biržas, tātad tiek spekulēts un cenu n... " Loģiski, var būt visādi scenāriji. Kaut vai paskatamies uz to, kas notika nesen. Ķīnā aizliedza kripto un bitkoins līdz ar to arī noslīdēja uz leju. Bet lieta ir tajā, ka nekas nav stabils, par dolāra pārsprākšanu jau gadiem diskutē. 

Lai gan bc utopiskajā versijā bija domāta kā currency kura aizstās valdības kontrolētās valūtas, tā tomēr ir un paliek tikai investīcija. Tā teikt, ir pilnīgi muļķīgi pirkt bc un sēdēt ar viņu uz mucas. Kā 100x jau penterēts: pareizajā laikā tiec iekšā, un pareizajā lec laukā. 

Stulbi genials avatars
Medaļa Dienas domaMedaļa Dienas joksMedaļa Moderatora favorīts
  Stulbi genials 12.09.17 16:46
 
1
0

atbildot uz Grey Wolf komentāru " Tiko reāli sāks strādāt kvantu datori, ... " Bitkoiniem ir ierobežotā skaitā un netiek piedrukāti klāt kā dolāri, tapēc ir daudz stabilāki, cena nav uzpūsta, bet gan automātiski kalkulējas bez cilvēku asistences. - To tu zini

Maizi un pienu veikalā nevar nopirkt, bet bc ir iesaistīti pietiekami daudz lielākos darījumos, lai tos uzskatītu par reālu vērtību. 

Tas mining kas ir šobrīd ir muļķības, jo tad kad varēja reāli kaut ko nopelnīt tad arī pelnīja, tagad tā ir vienkārši spēle priekš lowbrow masu kultūras, kura par elektrību iztērē vairāk kā kaut ko reāli nopelna. Bez tam, lielākājā daļā mining mājaslapās tava nauda nematerilizējās reālos bc, kas ir pieejami "spēkētājiem", bet gan vienkārši tu no mājaslapas uzturētājiem saņem procentus no tās enerģijas ko tu iztērē un naudu ko esi ieguldījis. 

Bet man ļoti patīk tavs komentārs, jo nopirkt reālu bc ir čakarīgs un laikietilpīgs process, kuri ir loti liels risks, ka tiksi apčakarēts. Man ir slinkums un tapēc piebriedrojos tavai idejai: BURBULIS, BURBULIS, BURBULIS. 

Anonīms
Zinātājs 12.09.17 10:35
 
1
0

atbildot uz Grey Wolf komentāru " Nu kvantu datori tad strādāt nesāks, bet Mūra... " Nepiekrītu. Bitkoins nekad nebūs tik nevērtīgs, tikai tā iemesla dēļ, ka lidz laikam kad kvantu datori būs izstrādājuši tehnoloģiju lai varētu darīt lietas kuras dara parastais dators (ko viņi tagad nemāk), visi bitkoini jau būs izveidoti gan jau, ja nē tad gandrīz vai visi. Pēc trīs gadiem būs atkal dalīšanās, tātad katrs bloks saturēs tikai 6 BTC. Arī ja viņi kka maģiski izdomā kā rakt bitkoinus uz kvantu datoriem (kas diezvai ka vispār notiks), tākā bitkoinu skaits ir limitēts, viņi nevar nolaist cenu tik zemu. Tas varbūt tikai pat to paceltu, jo tā būtu papildus reklāma bitkoiniem. Tātad arī pieprasijums augtu. Tas pats notika kad iznāca ASIC mineri, tas bija tieši tas laiks kad bitkoinu vērtība sasniedza tā laika lielāko un tur apmēram palika (1k$)

Pelnu internetā avatars
Medaļa Sertificēts spoksMedaļa SviestmaizeMedaļa Profesionālis
  Pelnu internetā 12.09.17 23:33
 
1
0

atbildot uz bubble komentāru " Nesen dzirdēju salīdzinājumu par bitkoi... "

Līdzīga doma ir par cryptovalūtām kaut kur lasīta vai dzirdēta:tipa ja visnabadzīgākā valsts Āfrikā arī uztaisa savu coinu tad ir tiešam beigas

Grey Wolf avatars
Medaļa Dienas domaMedaļa Dienas domaMedaļa Dienas doma
  Grey Wolf 12.09.17 10:50
 
1
0

atbildot uz Zinātājs komentāru " Nepiekrītu. Bitkoins nekad nebūs tik nevērtīg... " redz nav svarīgi cik dotās valūtas ir daudz vai maz, un vai var izveidot klāt vai nevar.. problēma ir tā - vai tai uzticās vai neuzticās...

jau minēju vērtspapīrus arī izlaiž limitētā skaitā, bet redz nezkāpēc laiku pa laikam tie paliek vienkārši par appīru, bez nekādas vērtības.. tas pats ar bitcoiniem..

šobrīd tiek uztureta mākslīga ažiotāža, tieši tāpat kā ar dimantiem.. 

abiem vērtība tiek mākslīgi uzpūsta.. jau minēju ka briljanti īstenība ir smieklīgi lēti, jo tik cik vajadzētu rotaslietām - tos varētu pieražot dažu dienu laikā.. toties tehniskām vajadzībām tos var ražot arī mškslīgi vārda tiešākajā nozīmē no gaisa -gaisā esošā CO2.

(kautgan no parasta koka pat ir izdevīgāk )... ar bitcoinu uz veikalu pakaļ maizei neaiziesi, dziļi laukos par vajadzīgām mantām nenorēķināsies..

tātad faktiski, tā ir tāda vairāk kā modes lieta.. kam agri vai vēlu pienākas gals.. 

PS. arī bezskaidrās naudas norēķini ir varen nestabila lieta, bet diemžēl īsti nav ciats izvēles..  

Wicked Sick avatars
Medaļa Dienas domaMedaļa MaģistrantsMedaļa Rainis
  Wicked Sick 12.09.17 17:45
 
1
0

atbildot uz Grey Wolf komentāru " Tiko reāli sāks strādāt kvantu datori, ... "

XBT platformai ir hard cap, kura limits ir 21 milj XBT. Tas nozīmē, ka lai arī cik jaudīgs tev ir dators un lai arī cik ātri tu kaltu XBT, platformā vairāk par 21 milj XBT nevar eksistēt. Kad tiks sasniegti griesti, pieņemu, ka XBT/USD attiecība treideru un spekulantu dēļ tikai un vienīgi paaugstinātos.

Pelnu internetā avatars
Medaļa Sertificēts spoksMedaļa SviestmaizeMedaļa Profesionālis
  Pelnu internetā 12.09.17 16:37
 
1
0

atbildot uz Grey Wolf komentāru " redz arī kriptvalūtas kautkā jālpntrolē, tāta... " Dolāram segums ir ASV parāds, Bitkoinam segums ja neskaita investīcijas maininga aprīkojumā galveno kārt ir cilvēku ticība idejai kā tādai un kamēr ir entuziasti kas tic ka Bitkoins ir vajadzīgs tikmēr atī būs cena. Reāli cena bitkoinam sāks kristies brīdī, kad uzradīsies kaut kas pilnīgi jauns un nebijis un interese pārmetīsies uz to jauno.

Grey Wolf avatars
Medaļa Dienas domaMedaļa Dienas domaMedaļa Dienas doma
  Grey Wolf 12.09.17 11:54
 
1
0

atbildot uz Karlis Anonims komentāru "   Pag, īsti nesaprotu par "jebkura prece... " Nevajag domāt ka prece ir tikai piena paka un maizes kukulis...

Bitcoini ir tieši tāda pati prece kā virtuālais dolārs, prece ir viss ko var apmeinīt pret citu preci..

Arī ja kādam kautko palīdzi tā ir prece...

redzi naudas vērtību nosaka tieši tās uzticamība.. Bitcoinus neviens ar atombumbu neizstāvēs, bet dolārus gan varētu aizstāvēt.. Tāatd BC ir krietni zemāka uzticamība, nekā dolāram vai EUR.. piedevām tieši tāpēc ka teorētiski tos var sarakt jebkurš, tiem ir zema uzticamība, dolārus vei citu valudu emitē noteiktas organizācijas, kas arī to daudzumu un plusmu kontrolē.. tieši tāapt kā to vērtību - ko nosaka ļoti daudzi ekanomikas un polistiskie faktori - vienā vārdā uzticamība konkrētai valstij, jo valsts ir spēcīgāka, jo uzticamāka tās valūta.. Latvijas Lats lai cik bija sirdij tuvs, pasaules mērogā tam uzticamība bija zema.. vel USD ir segums, ne jau zeltā, bet ar valsts ekanomiku.... BC segums ir pilnīgi null.. nav segts nearko, tikai ar tukšu runāšanu un vērtība tiek mākslīg uzturēta... piedevām tie BC apgrozās samērā šaurā lokā, netiek izmantoti starpvalstu norēķiniem, un nepiedalās globālā ekanomikā - var teikt tāda dārga rotaļlieta tieši tāpat kā Lemberga Venti.. saisti, kautko var pat par tiem dabūt, bet reāli - labāk tiek izmantota īsta nauda...

 

Anonīms
.... 12.09.17 11:41
 
2
1

atbildot uz Grey Wolf komentāru " Tiko reāli sāks strādāt kvantu datori, ... " materiala seguma nav USD, tiesi USD ir virtuala nauda, 1$ reala vertiba 0.02$. no gaisa criptovaluta nekrit, naudas vertiba rodas grutaja iegusana, nav svarigi fiziski vai virtuali! saksies driz hiperinflacija raudadams pec bitkoiniem skriesi. un nakamreiz painteresejies par kvantu datoriem, kas tie ir un ko vini ed pirms gudri muldi par lietam ko nesaproti.  

Grey Wolf avatars
Medaļa Dienas domaMedaļa Dienas domaMedaļa Dienas doma
  Grey Wolf 12.09.17 10:38
 
1
0

atbildot uz Karlis Anonims komentāru " Nedrīkst gan aizmirst, ka bitkoinu kalšana ar... " jebkurā gadijumā, agri vai vēlu tas burbulis plīsīs, jo šoreiz nestrādās fizikas likumi bet gan ekanomikas- kas nosaka, ka neviena prece nevar būt dārgāka par tās patieso vērtību.  Tā kā  bitconiem, reālas vērtības nav, tad agri vai vēlu viņi kļus bezvērtīgi.. Un jo straujāk viņiem vērtība celsies, jo drīzāk burbulis plīsīs..

Tas ir tāpat kā LR bija ar dzīvokļu cenām - tās bija astranomiskas, līdz bums.. un vērtība stipri nokritās... Pietiek vienam strauji palaist bitconus pārdošanā, tā no tiem centīsies atbrīvoties visi, lai nepaliktu muļķa lomā..

bitcons pagaidām pielīdzinās vērtspapīriem, bet labi zināms ka ik pa brīdīm notiek ekonomiskās krīzes - un daļa vērtspapīri aiziet pa skuju taku..

Tas bats vienā brīdī būs ar bitcoiniem .. 

 

Karlis Anonims avatars
Medaļa SpoksMedaļa Vampīru klana biedrs
  Karlis Anonims 12.09.17 17:47
 
0
0

atbildot uz Grey Wolf komentāru " redz arī kriptvalūtas kautkā jālpntrolē, tāta... " Ir ļoti daudzi iemesli, kāpēc kriptovalūta varētu būt krietni labāka par viltojamām monētām un banknotēm un uzlaužamām / apkrāpjamām banku sistēmām. Galvenos divus tikko nosaucu

aris1188 avatars
Medaļa Dienas joksMedaļa Dienas domaMedaļa Sviestmaize
  aris1188 13.09.17 12:25
 
0
0

etsy un ebay ir mans darbs