Patiesībā tas spēj apkopot 98 svarīgas lietas par mums. Kādas? Ar sarakstu vari iepazīties šajā rakstā.
Patiesībā tas spēj apkopot 98 svarīgas lietas par mums. Kādas? Ar sarakstu vari iepazīties šajā rakstā.
Tad, kad mēs reģistrējāmies sociālajā vietnē Facebook, mēs apzinājāmies, ka sniedzam šim portālam ekskluzīvu pieeju mūsu datiem - vārds, uzvārds, vecums, darba vieta, dzīves vieta utt., detaļas par mums, kuras mēs nebaidāmies atklāt citiem cilvēkiem. Tomēr Washington Post ir nācis klajā ar sensacionālu ziņu, kurā tiek minētas 98 lietas, kuras tiek ar nolūku iegūtas no Tava profila, lai varētu rādīt Tev attiecīgās reklāmas. Mārketings, dāmas un kungi...
Sociālā tīkla pārstāvji apgalvo, ka viņi izmanto šo informāciju, lai TIKAI varētu rādīt Tev tās reklāmas, kas ir aktuālas. Lai nu kā, tas tomēr ir agresīvs mārketinga paņēmies.
Un tagad par informāciju, kuru viņi saglabā:
1. Atrašanās vieta
2. Vecums
3. Paaudze
4. Dzimums
5. Valoda
6. Izglītības līmenis
7. Mācību nozare
8. Skola
9. Etniskā piederība
10. Ienākumi un Tava kopējā īpašumu vērtība
11. Īpašumtiesības
12. Īpašumu vērtības
13. Īpašuma lielums
14. Mājokļa lielums
15. Gads, kad tika uzbūvēta māja
16. Mājas izskats
17. Lietotāji, kuriem 30 dienu laikā ir gadadiena
18. Lietotāji, kuri dzīvo tālu no ģimenes un draugiem
19. Lietotāji, kuri ir draugos ar kādu, kuram drīz ir gadadiena, ir nesen precējies vai saderinājies, pārvācies vai arī drīzumā ir dzimšanas diena
20. Lietotāji, kuriem ir attiecības no tāluma
21. Lietotāji jaunās attiecībās
22. Lietotāji, kuriem ir jauni darbi
23. Lietotāji, kuri ir nesen saderinājušies
24. Lietotāji, kuri ir nesen precējušies
25. Lietotāji, kuri ir nesen pārvākušies
26. Lietotāji, kuriem drīzumā ir dzimšanas diena
27. Vecāki
28. Topošie vecāki
29. Mātes, kad iedalītas tipos (sportiska, moderna utt.)
30. Lietotāji, kas iesaistās politiskās debatēs
31. Konservatīvie un liberāļi
32. Attiecību statuss
33. Darba devējs
34. Nozare
35. Darba profesija
36. Biroja tips
37. Intereses
38. Lietotāji, kuriem pieder motocikls
39. Lietotāji, kuri plāno iegādāties automašīnu
40. Lietotāji, kuri nesen ir iegādājušies auto detaļas vai aksesuārus
41. Lietotāji, kuriem ir nepieciešamas auto detaļas vai serviss
42. Automašīnas marka
43. Gads, kurā automašīna tika iegādāta
44. Automašīnas gads
45. Cik daudz naudas lietotājs ir plānojis iztērēt nākamās mašīnas iegādei
46. Kur lietotājs iegādāsies nākamo automašīnu
47. Cik daudz darbinieku ir lietotāja darba vietā
48. Lietotāji, kuriem ir mazie biznesi
49. Lietotāji, kuri strādā uzņēmuma vadībā
50. Lietotāji, kuri ir ziedojuši kaut ko labdarībai
51. Ierīces OS
52. Lietotāji, kuri spēlē spēles pārlūkā
53. Lietotāji, kuriem pieder spēļu konsole
54. Lietotāji, kuri ir izveidojuši 'pasākumu' Facebook event vietnē
55. Lietotāji, kuri ir izmantojuši Facebook Payments
56. Lietotāji, kuri ir iztērējuši daudz naudas, izmantojot Facebook Payments
57. Lietotāji, kuri ir administratori izveidotai lapai portālā Facebook
58. Lietotāji, kuri nesen ir pievienojuši jaunas bildes savā profilā
59. Interneta pārlūkprogramma
60. Kādu e-pasta servisu izmanto
61. Kādas ierīces izmanto
62. Imigranti (iedalīti tipos pēc valstīm no kurām ir ieradušies)
63. Lietotāju izmantotās bankas
64. Lietotāji, kuri investē līdzekļus
65. Kredītlīnijas numuri
66. Lietotāji, kuri aktīvi izmanto kredītkartes
67. Kredītkartes tips
68. Lietotāji, kuriem ir debetkartes
69. Lietotāji, kuru kredītkartei ir bilance
70. Lietotāji, kuri klausās radio
71. TV seriālu izvēle
72. Lietotāji, kuri lieto mobilos tālruņus (iedalīti tipos pēc ražotāja)
73. Interneta savienojuma tips
74. Lietotāji, kuri nesen sākuši lietot viedtālruni vai planšeti
75. Lietotāji, kuri lieto internetu viedtālrunī vai planšetē
76. Lietotāji, kuri izmanto kuponus
77. Apģērba izvēle, kuru iegādājas internetā
78. Laiki, kad tiek visbiežāk veikti apģērbu pirkumi
79. Lietotāji, kuri visbiežāk iegādājas stipros alkoholiskos dzērienus vai alu
80. Lietotāji, kuri iegādājas pārtikas preces
81. Lietotāji, kuri iegādājas kosmētiskos līdzekļus
82. Lietotāji, kuri iegādājas medikamentus
83. Lietotāji, kuri iegādājas saimniecības preces
84. Lietotāji, kuri iegādājās preces mājdzīvniekiem
85. Lietotāji, kuri pārsniedz vidējo rādītāju saimniecības preču patēriņam
86. Lietotāji, kuri sniedz priekšroku pirkumu veikšanai internetā
87. Restorānu veidi, kuros lietotāji ietur maltīti
88. Veikalu veidi, kuros iepērkas lietotāji
89. Lietotāji, kuri visbiežāk pieņem dažādu kompāniju piedāvājumus internetā
90. Cik ilgi lietotājs ir dzīvojis savā dzīvesvietā
91. Lietotāji, kuri drīzumā plāno pārvākties
92. Lietotāji, kuri ir ieinteresēti Olimpiskajās spēlēs, kriketā vai Ramadānā
93. Lietotāji, kuri bieži ceļo
94. Lietotāji, kuri maina darbavietu
95. Kur dodas atpūsties lietotāji
96. Lietotāji, kuri nesen atgriezās no ceļojuma
97. Lietotāji, kuri nesen izmantoja tūrisma aplikācijas
98. Lietotāji, kuriem ir vasaras mājas
Ja esi ticis līdz šai vietai, tad noteikti galvā tev ir tikai 1 jautājums - kā viņi to informāciju iegūst? Atbilde ir ļoti vienkārša - Neatkarīgi no tā, tu esi ielogojies savā profilā vai nē, bet katra vietne, kurā ir kaut viena Facebook ''like'' vai ''share'' poga, automātiski saglabā informāciju, ka Tu esi bijis tajā lapā, ko Tu esi darījis, cik ilgi tur esi bijis.
Es taču teicu, ka agresīvs mārketings.
Lūk tās ir 98 pazīmes, ka tu esi cilvēks. Ja Facebook par to nezina, tad kaut kas ar tevi nav kārtībā
Tāpat kā cookies ko visi skatās, jo tur saglabā to, ko visvairāk meklē, un pēc tā viņi izsecina kādas reklāmas Tev rādīt.
Žēl, ka viņi nevar izsecināt, ka mums reklāmas nav jārāda.
Esmu dzirdējis ka viņi pat mēģina novērst to, lai AdBlock nestrādā ''Feisbukā''
hui*a kautkāda!!!(c)
Manu skolu nezin, manu darbu nezin, daudz ko nezin! Ja vien pats viņiem par to nepaziņoju!
ja tu esi tik stulbs ka atļauj visiem sevi tagot, tad tas nenozīmē ka citi tādi ir!
Neatklāju info par sevi, neļauju bez piekrišanas tagos un skuju!