Vai tev ir gadījies, ka, ieejot veikalā, aizmirsti, kāpēc vispār atnāci, un ļaujies impulsīvas iepirkšanās kārei? Beigās, izejot no veikala, saproti, ka aizmirsti pašu svarīgāko, toties iegādājies kaudzi nevajadzīgu mantu un iztērēji daudz naudas. Pazīstama situācija? Visticamāk, tu uzķēries uz šiem mārketinga trikiem!
9.uz normāliem večiem nestrādā, jo man ir vienalga, kur piens vai maize atrodas, un kas ir pa ceļam, jo ja es eju pēc šmigas, tad man vienalga, kādi sūdi mētājas paceļam.
Un vēl kas - ir zinātniski pierādīts, ka vēl neviens mārketinga speciālists nav atradis zāles pret vīrieti, kam ir sastādīts iepirkuma saraksts., jo vai nu tiek iepirkts pēc saraksta, vai nu arī par visu naudu šmiga un tad trīs dienas nerādās mājās.