local-stats-pixel fb-conv-api

Mašīnas attīstās, likumi nē17

Mašīnu industrija nemitīgi attīstās, bet braukšanas likumi nemainās jau aptuveni 30 gadus. Vai nav pienācis laiks tos uzlabot?

104 9 17 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv

Komentāri 17

0/2000

Problēma nav mašīnās. Prolēma ir vadītājos. Ja būs atļauts braukt 90-120 tad uz 120 brauks gan tie, kuriem to droši ļauj darīt gan mašīna, gan pieredze, gan arī tie, kas dienu atpakaļ dabūja tiesības un brauc ar vecu grabažu. Tādā situācijā avārijas būs vēl vairāk. Līdz ar to tagad uz ceļiem ir princips kā skolā - ja daži nesaprot, kā jāuzvedas, tad cieš visa klase. Mūsu gadījumā tāpēc uz 90 jābrauc visiem.

27 0 atbildēt

Uzņēmēji jau tā brauc kā grib un satiksmes noteikumi viņus nesatrauc. Mēnesī samaksāt 150 EUR sodos viņus nesatrauc. Es pat domāju, ka nevis atvieglojumus kādam, bet sodiem jāpieaug pēc atkārtotiem pārkāpumiem.

17 0 atbildēt

80% gadījumu uz šosejas garām aizlido tieši dārgi X5 bembji vai tie paši porcshe, šaubos vai būtu laba ideja viņiem vēl vairāk samazināt sodus  emotion 

16 1 atbildēt

Dīvaina sāpe tev, bet jebkurā gadījumā neatbalstu ne vienu, ne otru ideju un piekrītu abiem iepriekšrakstītājiem. Jaunie gan varētu braukt tikai uz 70 pāris gadus, tas man patiktu.  emotion 

12 2 atbildēt

Latvijas ceļi un liela daļa mašīnu (kas ir vidēji 15-20 gadus vecas) nav tam domātas. Pirmkārt jau ceļu dēļ, kas attiecīgi tikai mašīnām ritošo plēš lupatās un kur nu bez tām visām ķīmijām , ko kaisa un smidzina uz ceļiem,  dēļ kā pat jaunas mašīnas no salona pāris gadu laikā jau sāk slimot ar rūsu. emotion Un protams braukšanas kultūra+katra braukšanas stāžs/pieredze. Un mēs par cik neesam vienīgie ceļu satiksmes dalībnieki - jāņem vērā arī visi, kas no ārzemēm brauc cauri un arī tiem ir sava braukšanas kultūra. Kas attiecas uz uzņēmējiem - neredzu problēmu. Ja nauda atļauj nopirkt krutu mašīnu ar kuru pārkāpt noteikumus, tad neapšaubāmi atradīsies arī nauda par ko viņu uzturēt kārtībā, iziet TA, samaksāt nodokļus un saņemtos sodus! emotion Pretējā gadījumā vai nu lai brauc kā visi normāli cilvēki vai arī lai pārvietojas ar sabiedrisko/velosipēdu/kājām.   emotion

8 1 atbildēt
Ja liela daļa Latvijā esošā autoparka būtu labā stāvoklī, tad kāpēc gan nē, bet cik ir sanācis redzēt, tad ļoti daudz ir tādu, kam tuvoties pat būtu bīstami, ja pārsniegtu 60km/h.
7 0 atbildēt

lielākā daļa Latvijas ceļi ir izrēķināti ātrumam 90Km/h .. Līkuma rādīus, ceļa sasvere utt.. daudzi faktori

 vienkārši vecākas mašīnas neizņems līkumu- un līķu kalni augs.. diezvai tev patiks ka kāds tev Pilnīgi jaunā un drošā mašīnā līkumā ieskries "purnā" .. Protams ir ceļi kur mierīgi varētu palielināt ātrumu nu vismaz līdz 110-120 .. bet tādu ir maz..

 

6 0 atbildēt
Es arī esmu par, bet ar tādu braukšanas kultūru mēs tālu netiksim. Palielinot braukšanas ātrumu par 10km/h, rezultāts būs ap 20km/h. Ņemsim kaut vai Bauskas šoseju. Kā Tu domā, kas tur notiks? Ir jau arī plusi, protams. Viens no tiem ir degvielas patēriņš-90km/h nav tas ekonomiskākais. Par laika ekonomiju gan tas nebūs.
5 0 atbildēt

Nu gan autors sasapņojies. emotion Pirmkārt, lai tik krasi palielinātu braukšanas ātrumu ir jābūt ļoti augtsam autobraukšanas kultūras līmenim, vismaz elementārai atbildības sajūtai un labiem ceļiem. Ja jums tagad oficiāli visur atļautu vālēt ar 120 km/h, tad reālais iedzīvotāju skaits dažu gadu laikā saruktu līdz nepilnam miljonam. Paskat' pat tagad - noasfaltē jums 200m ceļa posmu, un tur uzreiz nedēļas laikā 20 censoņi nositas kā mušas.

4 0 atbildēt

Tīnūžu šoseja..

2 0 atbildēt

 emotion 

1 0 atbildēt
Es Vācijā ar savu mašīnu neatļaujot braukt ātrāk par 130km/h (mašīna veca un nav tādā stāvoklī,lai sevišķi ātrāk brauktu),pa LV BEZceļiem un bezpieredzes vadītājiem ( domats-jaunajiem bembistiem) 100 km/h ir maksimums,kad mums nomainīsies braukšanas kultūra un ceļi,tad varēs domāt par ātrāku braukšanu
2 1 atbildēt

👍

0 0 atbildēt

👌

0 0 atbildēt