Vairums no jums pat nenojauš, ka restorānos pastāv slepenas zīmju komandas kuras katra norāda uz kādu nepieciešamību. Skaties zemāk pievienoto video!
Slepenie viesmīļu zīmju kodi!34
Ja kādreiz esat bijis restorānā un esat pamanījuši, ka viesmīlis ar rokām žestikulē dīvainas kustības, tad tas varētu nozīmēt daudzus faktorus, kā piemēram tas, ka jūs esat VIP, nepārāk piedienīgs ēdājs, vai arī ar zīmi tiks parādīts, ka jūs no šī restorāna tiksiet banots, kas nozīmē, ka ''ceļazīme'' uz šo restorānu jums tiks anulēta!
Pasaules labākie restorāni nu saviem viesmīļiem māca slepenu saziņas valodu kura ļauj tiem pateikt ko par jums domā jums nezinot. Kādi žurnālisti pamanīja šo visai dīvaino roku žestikulāciju un nolēma parunāt ar Adamu Sanderu kurš ir kāda Vašingtonas restorāna vadītājs. Adams neslēpa, ka tieši uz viņa restorānu visai bieži ierodas VIP personas un, lai pārējie viesmīļi izrādītu īpašu uzmanību šīm personām, tad tiek raidīta sāniski pagriezta miera jeb vairāk zināmā ''peace'' zīme, kura atspoguļo V burtu, kas arī restorānā kalpo, kā mājiens par to, ka ir ieradusies VIp persona.
Taču viss neaprobežojas tikai ar vienu komandu, lai parādītu viesmīļiem, ka klients vēlas negāzētu ūdeni tiek horizontāli novietota plauksta kustināta uz priekšu, atpakaļ, taču, ja klients vēlas gāzētu ūdeni, tad tiek rokas pirksti tiek kustināti, tādējādi līdzīgi atdarinot ''medūzas'' kustības. Taču vēl ir tādas komandas, kā piemēram , kad vajag papildināt vīnu glāzē, vai arī ka galds ir jānovāc.
Galvenā iezīme šim visam esot tāda,ka ar šādām zīmēm tiek ietaupīts laiks un nav vajadzības doties pie katra viesmīļa un čukstēt ausī viesim redzot, vai kā savādāk, kas savukārt var radīt nepatīkamas emocijas klientam. Galvenā iezīme šīm slepenajām zīmēm ir tāda, ka klients pat nenojauš, ka ir vajadzība pēc kaut kā, kas savukārt rada lieliska servisa iespaidu.
Adams uzstāj, ka nebūtu piedienīgi, ja pēkšņi nāktos kādam viesmīlim pa visu restorāna zāli bļaut: '' Eu, man vajag palīdzību, lai uzservētu galdu'', tieši tāpēc ir izdomātas šādas komandas, kas ietaupa laiku, nervus un ļauj vairāk komunicēt ar klientiem. Zemāk skati pievienoto video ar komandām un to raksturojumiem.