local-stats-pixel fb-conv-api

People will never forget how you made them feel...5

117 1

Jums ir 14 - 25 gadi. Jūs esiet krutie, staigājiet nike, adidas, kabatās iphone, ar krutām fotokamerām, un lieliskām bildēm sociālajos tīklos. Jūs esat autoritātes bērnu rindās, populāri starp vienaudžiem. Jūs esiet atkarīgi no ballītēm klubos, jums po#uj uz visu, jūs taču esiet pieauguši. Jūs sataigājiet pa savas pilsētas centru, austiņās skan mūzika, telefonā 5 izlaisti zvani, un jūs lepojieties. A slabo pateikt, ka telefona cena ir divas mammas algas? Vai arī ka jaunā soma ir puse no vecmāmiņas pensijas? Vai arī ka gadu krājāt datoram? Jūs esat pārstājuši vērtēt tuvākos. Jūs pasaule sastāv no aprēķina. Galvenais ir nauda. TU varētu pārdot visu firmas kosmētiku, lai nopirktu mammai dzimšanas dienā smaržas? Aizdomājies! Tās ir tikai lietas. Tas brends, jums neko nedod. Izdomājiet kaut, ko savu, jums taču ir talants. Sasniedziet visu paši. Nepārdodiet savus tuviniekus, par kaut kādu hreņu, kas jums neko nedod. Šodien nike, rīt adidas... šodien viens klubs, rīt jau cits. A mīļie, tuvie. Tuvie aiziet vienreiz, nu visu mūžu. Padomājiet...


Priecīgas Lieldienas, mani mīļie plusotāji un mīnusotāji!!!

« 1  2  3  4  5 »
117 1 5 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv

Komentāri 5

0/2000
Tie kas perk nike, puma, adidas ir ahuyenie krajeji. Jo tas var nesat 1-2 gadus, kamer par kinas botam busi parmaksajis 3-4 reizes un izskatijies pec leta krokša;)
3 0 atbildēt
+ par tekstu.:)
1 0 atbildēt

"-" par tekstu! Tīra skaudība! Ja cilvēks sev var atļauties LABU mantu, tad viņu par to nav jānosoda!

Un vēl - pareizrakstība klibo!

0 0 atbildēt

brends =kvalitāte=cena(liela)=popularitāte.....un tā tālāk, ir tak skaidrs , kapēc pērk , nav vel izveidojies vērtību kritērijs ,tas tik izveidojas pēc 30 gadiem......tas ir cilvēcīgi....

0 0 atbildēt