Pievieno rakstu! Seko Draugiem Seko Facebook Seko Twitter
 
2
241

Vai iepriekš esi dzirdējis par 28 dienu plankinga izaicinājumu? Tas ir uz mērķiem orientēts izaicinājums, kurš attīsta ļoti daudz muskuļu grupas. Šis izaicinājums būs piemērots tiem, kuri negrib veltīt daudz laiku treniņiem, bet grib sasniegt jūtamus rezultātus. Tev nevajag pavadīt 30 minūtes vai vairāk trenažieru zālē, lai pilnībā noslogotu visas muskuļu grupas.

Scarono tu vari darīt mājās... Autors: agurs TIKAI 4 minūtes dienā un radi apbrīnojamas ķermeņa pārmaiņas 28 dienu laikā
1.

Šo tu vari darīt mājās un tev nav nepieciešams sporta apģērbs. Nav nepieciešami dārgi trenažieri, pat hantelītes nav vajadzīgas. Turklāt šādi tu nevari iegūt sporta traumas vai pārāk pārslogot savu ķermeni, ka nevarētu visu turpmāko dienas daļu pakustēties.

Iemesls, kāpēc plankings ir tik efektīvs, ir tas, ka šādā veidā tiek noslogotas ļoti daudz  pamata muskuļu grupas. Šādi turot savu ķermeni, tiek noslogoti galvenie ķermeņa balsti, tādējādi tos trenējot.

Scaronie pamata muskuļi... Autors: agurs TIKAI 4 minūtes dienā un radi apbrīnojamas ķermeņa pārmaiņas 28 dienu laikā
2.

Šie pamata muskuļi palīdz noturēt balansu, atrodoties šādā pozā. 

Ar laiku tev būs vieglāk pacelt smagus priekšmetus bez elšanas. Varēsi uzkāpt piektajā stāvā ar sajūtu, ka būtu braucis ar liftu.

Diemžēl ir nepieciescaronama... Autors: agurs TIKAI 4 minūtes dienā un radi apbrīnojamas ķermeņa pārmaiņas 28 dienu laikā
3.

Diemžēl ir nepieciešama ķermeņa aktīva darbošanās, lai nodzītu liekos taukus, bet plankings ļauj uzlabot iekšējos pamata muskuļus.

Tālāk es uzrakstīscaronu... Autors: agurs TIKAI 4 minūtes dienā un radi apbrīnojamas ķermeņa pārmaiņas 28 dienu laikā
4.

Tālāk es uzrakstīšu plānu, kurš jāievēro, lai tas būtu efektīvs. Tev nevajag pārspīlēt un censties pārsist šos laikus, galvenais ir to darīt pēc plāna un neizlaist nevienu dienu.

Plankinga izaicinājums:

1. diena – 20 sekundes

2. diena – 20 sekundes

3. diena – 30 sekundes

4. diena – 30 sekundes

5. diena – 40 sekundes

6. diena – atpūties

7. diena – 45 sekundes

8. diena – 45 sekundes

9. diena – 60 sekundes

10. diena – 60 sekundes

11. diena – 60 sekundes

12. diena – 90 sekundes

13. diena – atpūties

14. diena – 90 sekundes

15. diena – 90 sekundes

16. diena – 120 sekundes

17. diena – 120 sekundes

18. diena – 150 sekundes

19. diena – atpūties

20. diena – 150 sekundes

21. diena – 150 sekundes

22. diena – 180 sekundes

23. diena – 180 sekundes

24. diena – 210 sekundes

25. diena – atpūties

26. diena – 210 sekundes

27. diena – 240 sekundes

28. diena – turies cik vien ilgi iespējams!

2
241

Citi šī autora raksti:

Lasi vēl labākos rakstus:

komentāri [14]

Niks: vai ienāc ar
Kārtot komentārus: populārākie | jaunākie | vecākie
Rādīt bildes
Vinnīts avatars
Medaļa Admins iesakaMedaļa Admins iesakaMedaļa Admins iesaka
  Vinnīts 12.05.17 01:02
 
18
0

A ko darīt ja jau pirmajā dienā varu kādas 3 minūtes?

ŽanisReno avatars
Medaļa Sertificēts spoksMedaļa Testu veidotājsMedaļa Sviestmaize
  ŽanisReno 12.05.17 08:02
 
11
0

atbildot uz Vinnīts komentāru " A ko darīt ja jau pirmajā dienā varu kā... "

tad dari visu otrādā kārtībā un nočakarēsi muskuļus līdz nulles līmenim    

diedelnieks123 avatars
Medaļa Dienas domaMedaļa Dienas joksMedaļa Admins iesaka
  diedelnieks123 11.05.17 23:45
 
8
0

Fufels.  Nu nav tādu brīnumlīdzekļu un brīnum vingrinājumi. Jāstrādā ar savu ķermeni cītīgi un regulāri!!!

xXx avatars
Medaļa MaģistrantsMedaļa ŽurnālistsMedaļa Dienas joks
  xXx 11.05.17 23:37
 
3
0

da ladna

Baibiņa2002 avatars
Spēja GaišreģisSpēja SpiegsMedaļa Maska
  Baibiņa2002 12.05.17 20:02  
 
2
0
Mums sitas vingrinājums ir skola
IIIIIIIIIIIIIIIIIIII avatars
Medaļa Nedēļas redaktorsMedaļa Nedēļas adminsMedaļa Nedēļas moders
  IIIIIIIIIIIIIIIIIIII 12.05.17 13:20
 
1
0

Pēc pavadītām 28 dienām veicot tikai šādas aktivitātes varat necerēt uz 6paku (vispār jau tikai ar plankingu lai arī cik bieži to veikti 6paku būs smagi iegūt, jo apakšējie presītes muskuļi var teikt netiek noslogoti, bet tikai pārsvarā augšējie un +- vidējie)   Ja dienā darīsi tikai to vienu reizi un pie tam 20sek pēc tām 28dienām vispār nekāda progresa nebūs. Nav viss tik easy ((: 

6 diena - atpūties    labs

es nez kādam tusnim vai kam jābūt lai pēc šādām dažām dienām vajadzētu atpūtu. saprastu ja slodze būtu lielāka utt tad gan vajag arī kādu dienu dot lai muskuļi atpūšas, bet pēc tikai 20 vai 30sek dienā tas nav vajadzīgs

IIIIIIIIIIIIIIIIIIII avatars
Medaļa Nedēļas redaktorsMedaļa Nedēļas adminsMedaļa Nedēļas moders
  IIIIIIIIIIIIIIIIIIII 12.05.17 13:18
 
1
0

atbildot uz Vinnīts komentāru " A ko darīt ja jau pirmajā dienā varu kā... "

Es ar par to aizdomājos    Es kaut ko tik sāku just sākot no minūtes ar pusi. 

dundundun1 avatars
Medaļa Dienas joksMedaļa BergmanisMedaļa Vampīru klana biedrs
  dundundun1 04.06.17 05:04
 
0
0

patiesiba man mugurai ko shitadu vajag, var ari darit to ar tjip roku iztaisnoshanu un nolikshanu pa vienai (nee es nerunaju par pympeshanos)

IIIIIIIIIIIIIIIIIIII avatars
Medaļa Nedēļas redaktorsMedaļa Nedēļas adminsMedaļa Nedēļas moders
  IIIIIIIIIIIIIIIIIIII 12.05.17 15:33
 
0
0

atbildot uz asandaris komentāru "atpūta nav atkarīgs no slodzes, bet dēļ muskuļi... " Priekš šāda grafika atpūta nav nepieciešama

asandaris avatars
Medaļa TeamworkMedaļa SpoksMedaļa Sertificēts spoks
  asandaris 12.05.17 15:30  
 
0
0
atbildot uz mellom komentāru " Pēc pavadītām 28 dienām veicot tikai šā... "atpūta nav atkarīgs no slodzes, bet dēļ muskuļiem, presi redzēsi ja būs zem 10% tauku
TheNoobKing avatars
Medaļa Dienas domaMedaļa Dienas domaMedaļa Spēlmanis
  TheNoobKing 12.05.17 15:23  
 
0
0
Un ko darīt cilvēkiem, kuriem šādi nostājoties vēders un krūtis jau ir pie zemes? Man sporta stundās reizēm šādi ir, tad mierīgi 8-10min var, bet diezgan grūti. Bet šādam ir pluss tas, ja maz ēd tad presīte bišk ir.

princeSS avatars
Medaļa Dienas domaMedaļa SviestmaizeMedaļa Nostradams
  princeSS 12.05.17 10:33
 
0
0

Esmu veikusi pietupienu izaicinājumu-sākumā ļooti grūti,bet nu jau pusotru gadu un tas ir easy peasy!

exkluzīvais avatars
Medaļa Aģents 0/7Medaļa UberautorsMedaļa Jubilārs
  exkluzīvais 12.05.17 09:04
 
0
0

Mhm...   

SAMSS avatars
Medaļa Duraks recidivistsMedaļa NostradamsMedaļa Vilkaču klana biedrs
  SAMSS 12.05.17 07:24
 
0
0