Pievieno rakstu! Seko Draugiem Seko Facebook Seko Twitter
 
0
166

Nesen padzirdēju par kārtējo “Pasažieru Vilciena” iepirkumu vai kaut ko tamlīdzīgu un nodomāju, ka jāpainteresējas par čukčukbāņiem citās zemēs. Būšu atklāts – redzētais, maigi izsakoties, šokēja. Tiešām nebiju iedomājies, ka Latvija šajā jautājumā ir TIK ĻOTI atpalikusi. Bildēs redzamais Latvijas vilciens ir fočēts 2017. gada oktobrī Slokā.

2008 gadā Gruzija pārcieta... Autors: Ears Banānu republikas ekspresis
1.

2008. gadā Gruzija pārcieta karu ar Krieviju. 2009. gadā Gruzīni saņēma savu pirmo, jauno vilcienu no Ķīnas. Latvijā pasažieru vilcieni vēl joprojām ir zaļā krāsā.

Baltkrievijā dzelzceļa... Autors: Ears Banānu republikas ekspresis
2.

Baltkrievijā dzelzceļa ritošā sastāva atjaunošanu sāka 2012. gadā.Latvijas Finanšu ministrija šajā gadā pasludina, ka Latvijas vilcienu iepirkums esot neizdevīgs. Pasažieru vilciens uzsāk sarunas par bezvadu interneta ieviešanu vilcienos. Nepaiet ne 5 gadi un 2017. gada beigās internets esot ievilkts.

2018 gadā Igaunijas... Autors: Ears Banānu republikas ekspresis
3.

2018. gadā Igaunijas dzelzceļš plāno ieguldīt 8.4 miljonus eiro jaunas dzelzceļa līnijas izbūvei starp Paaskula līdz Keilas stacijām. Latvijā 2018. gadā no Rīgas uz Gulbeni, ar vilcienu, varēs aizbraukt trīs reizes.

2008 gadā Lietuviescaroni... Autors: Ears Banānu republikas ekspresis
4.

2008. gadā Lietuvieši sāk braukāt jaunajos vilcienos. Gadu vēlāk mēs beidzam braukāt maršrutā Rīga – Ērgļi.

2012 gadā Irākas... Autors: Ears Banānu republikas ekspresis
5.

2012. gadā Irākas dzelzceļš parakstīja 115 miljonu dolāru vērtu līgumu par 10 šādu vilcienu iegādi. Pirmo vilcienu, šī kara nopostītā valsts saņēma 2014. gadā. 2014. gadā “Pasažieru vilciens” pārtrauc kārtējo iepirkumu un paraksta 22 miljonus eiro vērtu retro vilcienu modernizācijas līgumu.

2012 gadā scaronis vilciens... Autors: Ears Banānu republikas ekspresis
6.

2012. gadā šis vilciens kursē maršrutā Harkova - Ļvova. Latvijā Satiksmes ministrija ierosina jaunajiem vilcieniem paredzēto ES naudu novirzīt citiem mērķiem.

Tālāk bildītes Autors: Ears Banānu republikas ekspresis
7.

Tālāk bildītes...

 Autors: Ears Banānu republikas ekspresis
8.
 Autors: Ears Banānu republikas ekspresis
9.
 Autors: Ears Banānu republikas ekspresis
10.
0
166

Lasi vēl labākos rakstus:

komentāri [20]

Niks: vai ienāc ar
Kārtot komentārus: populārākie | jaunākie | vecākie
Rādīt bildes
ottokaars avatars
Medaļa Dienas domaMedaļa Dienas domaMedaļa Dienas doma
  ottokaars 27.11.17 06:42
 
10
0

Cik man saprotams- RVR(sadarbībā ar LDZ/PV) ir kārtējais "krievu biznesa" lobijs. Uzņēmums faktiski eksistē uz papīra un veic marginālu funkcionēšanu, labojot "LV banānu republikai" vecos vagonu sastāvus. Ganjau tie "kosmētiskie" remonti makā tikpat cik citur jauni vagoni...

Visdrīzāk jau uzņēmumam kredītu jūra, dāsnas subsīdijas no valsts utt... Tikai tas viss ganjau tiek ofšorots uz saimnieku kontiem, nevis investēts jaunās ražošanas līnijās un jaunā, konkurētspējīgā produkcijā...

Cik ir dzirdēts un redzēts, viss LV dzelzceļa bizness, īpaši kravas/tranzīts (pasažieri nenesot peļņu, PV vispār ir juridiski atšķelts nost     , ir zem "krievijas tupeles".

"Uģevļatsa ņeprihoģitsa"...    

Tēvocis Sems avatars
Medaļa PolittehnologsMedaļa Garīgais līderisMedaļa Superautors
  Tēvocis Sems 27.11.17 06:38
 
10
0

  Skumīgi ka jālieto tādi lūžņi!  

Greyish avatars
Medaļa Dienas domaMedaļa Dienas domaMedaļa Spoks
  Greyish 27.11.17 10:10
 
7
0

atbildot uz Grey Wolf komentāru " nav teikts, viens ir veiksmīga foto, otrs reā... "

Ganas vilcienam tikai krāsas atraktīvākas. Tas ir viss.

Jāpiekrīt, ka vilcieni ir uzlabojušies - interjers nomainīts, biļešu iegādes iespējas ir stipri plašākas (ar karti, kešā, Mobilly, PV aplikācija), ir WiFi. Bet citādi ir paskumji. No Juglas līdz Siguldai jābrauc stunda (nezinu, kāpēc, bet šinī līnijā vilcieni "po žizņi" kursē lēnāk).

Kad vasarā vazāju klientu pa Rīgu, vandījāmies pa promenādi. Un tieši patrāpījās, ka tobrīd pār dzelzceļa tiltu vilciens brauca. Klients tādā sajūsmā - o, jūs arī retro vilcienus laižat kursēt. Tas tūristiem, ne?

Nācās skaidrot, ka tas ir nevis retro, bet ikdienas transportlīdzeklis daudziem LV iedzīvotājiem.

Grey Wolf avatars
Medaļa Dienas domaMedaļa Dienas domaMedaļa Dienas doma
  Grey Wolf 27.11.17 07:27
 
5
0

atbildot uz KremljaTrollis komentāru " Pat Ganā labāki 🤣 "

nav teikts, viens ir veiksmīga foto, otrs reālais vilciens..

Tie LV vilcieni nebūt tik slikti nav.. sen jau iekšā nav koka krēsli, un kāpnes ka nevar izkāot..

Iekšā viss ir stipri moderni, un pārdomāti..  tajā skaitā bezmaksas i-nets.. piedevām vilcieni ir paredzēti stipri īsam maršrutam mazliet virs 50 KM..

Nu šobrīd laikam taisās to maršrutu pagarināt līdz kādien 100 Km.. bet tas tāpat ir maksimums 2 stundas vilcienā.. Lielākā daļā brauc nepilnas 30 minūtes.. faktiski - izmanto kā citās pilsētās metro..  tad nu esi tik laipns un salīdzini izskatu ar metro izskatu - tas būtu daudz korektāks salīdzinājums..  

Crop avatars
Medaļa Bronzas ninjaMedaļa Zelta ninjaMedaļa Sudraba ninja
  Crop 27.11.17 05:44  
 
5
0
Wow, šis ir skumji.

KremljaTrollis avatars
Medaļa JubilārsMedaļa PamatskolnieksMedaļa Spoks
  KremljaTrollis 27.11.17 05:43  
 
3
0
Pat Ganā labāki 🤣

SAMSS avatars
Medaļa Zoles 3000 spelesMedaļa Zoles nedelas top 1Medaļa Duraka 3000 speles
  SAMSS 27.11.17 07:07
 
3
0

bremzes

Grey Wolf avatars
Medaļa Dienas domaMedaļa Dienas domaMedaļa Dienas doma
  Grey Wolf 27.11.17 07:28
 
3
0

atbildot uz Anonīms komentāru " Bet. Sakiet atklāti, cik cilvēki vispār... "

ļoti daudz, gada desmitiem tūkstoši...

Greyish avatars
Medaļa Dienas domaMedaļa Dienas domaMedaļa Spoks
  Greyish 28.11.17 08:57
 
3
0

atbildot uz Grey Wolf komentāru " Par to lēnumu- ātrumu.. arī paši jaunākie vil... "

Nepiekrītu. Vilcienam vidējais ātrums tomēr ir lielāks nekā Prusakova sabtransam. Un tam, ka to ietekmē pieturu biežums piekrītu tikai daļēji. Pamēģini kādreiz kaut ar to pašu Waze pabraukt vilcienā un pabraukt ar autobusu, tramvaju vai trolejbusu. Rīgas robežās. Pamanīsi, ka vilcieni drasē ātrāk. Uberkruti vilcieni mainītu daudz ko. Dēļ tiem būtu jāmaina sliežu ceļš. Un tad jau arī varētu ātrāk braukt. Tas pats likvidētais maršruts Rīga-Ērgļi, kur tagad forša taka, kur ar moci maukt, īsi pirms likvidācijas bija jau tik nojāts, ka vilciens vilkās lēnāk par nāvi.

Jāmaina būtu viss kompleksi. Nevis tikai ritošais sastāvs, bet arī pati infrastruktūra.

Drakonvīrs avatars
Medaļa Sertificēts spoksMedaļa Dienas domaMedaļa Rainis
  Drakonvīrs 27.11.17 15:23  
 
1
0

atbildot uz Eeeee komentāru " TAC KAUNS JA PUTU FUNFACETV PIE VARAS T... "

Tu pats saprati, ko uzrakstiji? Iemācies vienreiz rakstīt latviski!  

Grey Wolf avatars
Medaļa Dienas domaMedaļa Dienas domaMedaļa Dienas doma
  Grey Wolf 27.11.17 11:09
 
1
0

atbildot uz Greyish komentāru " Ganas vilcienam tikai krāsas atraktīvākas. T... "

Par to lēnumu- ātrumu.. arī paši jaunākie vilcieni kursētu ar tādu pašu ātrumu..

vidējais ātrums 50 KM/h  tā tas ir gandrīz visiem sabiedriskajiem transportiem, kam pieturas ir bieži.

Vari paņemt jebkuru sabiedrisko, un apskatīties cik viņš pavada ceļā.. 

Tāpēc nekas nemainīsies pat ja ievestu uber krutus vilcienus..

Vilciens vienkārši nevar pat lāga paspēt ieskrieties, jo peituras ir stipri bieži.. aptuveni 2-6 km robežās  

 

mazais28 avatars
Medaļa VienotībaMedaļa Vilkaču klana biedrsMedaļa Vampīru klana biedrs
  mazais28 27.11.17 07:00
 
1
0

  

Grey Wolf avatars
Medaļa Dienas domaMedaļa Dienas domaMedaļa Dienas doma
  Grey Wolf 28.11.17 09:27
 
0
0

atbildot uz Greyish komentāru " Nepiekrītu. Vilcienam vidējais ātrums tomēr ... "

Rīga Lielvārde - ceļa garums aptuveni 50Km ceļā pavadītais laiks stunda

Rīga Saulkrasti ceļa garums aptuveni 50 KM ceļā pavadītais laiks sunda..

Bļin tie nav 50/km stundā? 

VIDĒJAIS ĀTRUMS= ir atkarīgs no ceļa garuma un ceļā pavadītā laika. un nevis cik ātri vilciens spēj pabraukt..

Ogres virziena vilciens vietām iet pāri par 120 km stundā, tu var redzēt jo blakus ir šoseja, un neviena vieglā netiek līdz..

Bet ir posmi kur viņš velkās ar 5 km stundā, un stāv arī stacijās, tas viss tiek nemts vērā rēķinot vidējo kustības ātrumu

pilnīgi tas pats ir ar autobusiem..  

Protams tālie vilcieni iet ievērojami ātrāk, bet viņiem ta pieturu tikpatkā nav.. un pat tad vidējais ātrums nesasniedz 60Km/h

Dzejnieks11 avatars
Medaļa PirmavotsMedaļa UberziņaMedaļa Admins iesaka
  Dzejnieks11 31.01.18 13:38
 
0
0

  

Anonīms
Maks 11.02.18 18:07  
 
0
0
Moldovu varēja nelikt, kā piemēru. Forografijā ir 60~70.gados būvētie Hungarijā un 2010.gadā modernizētie D1 sērijas dīzeļvilcieni.
Anonīms
Anonīms 12.02.18 20:24  
 
0
0
atbildot uz KerCiet komentāru " Es vilcienu neizmantoju. "

poh nav ka neizmanto?
aumy avatars
Medaļa Gada RAKSTS 2016Medaļa NostradamsMedaļa Rainis
  aumy 12.02.18 23:43
 
0
0

ierasta situācija lv

Kaspars Lasis avatars
Medaļa Spoks
  Kaspars Lasis 13.02.18 06:39
 
0
0

Runājam mēss par latvijas kultūru utt.Lūk latvijas kultūra korupcija.Gadu gadiem milzīgas sumas tiek izsaimniekotas.Jo valsts un pašvaldības iestādēs,strādā nē ne strādā bet sēž.Un tupa izsaimnieko valsts buģetu.Nebūtu mūsukultūra korupcija,būtu sen jauni vilcieni.Vaine KNAB.

Anonīms
Wolverine 13.02.18 14:31
 
0
0

smukas plastmasas nav kvalitāte, bet ņemot vērā tiešām ļoti novecojošo ritošo sastāvu LDz, ir jāsāk krietni apšaubīt - vai tiešām RVR ražotie vilcieni no 1970'ajiem ir izdevīgi? 

 

Jā, ietaupās 100 miljoni eur, bet RVR vilciens noteikti rij 3x vairāk degviela vai elektrības kā lēts plastmasas mūsdienu vilciens. 

 

Tuklāt tas naudas trūkums ir pilnīgs bullšits - Bibliotēkai puse deputātu aizgūtnēm centās naudu iegrūst (jo vajadzēja nozagt) un redz, ka atradās - veseli 300 miljoni. un LNB tagad stāv tukša.  Ā, pareizi, daļu izmanto biznesam, kur par tavu un manu naudu kāda firma pelna, nomājot banketu zāles. 

Reāli praktiskās lietās mēs neieguldam. 

KerCiet avatars
Medaļa Sertificēts spoksMedaļa Burvju klana biedrsMedaļa Lācitis
  KerCiet 27.11.17 08:40  
 
1
4
Es vilcienu neizmantoju.