local-stats-pixel fb-conv-api

NASA astronomi atklājuši kosmosā Dieva mājvietu! (Pievienota aptauja!)97

981 21

1994.gadā kosmiskais teleskops „HABBL” nofotografēja kosmosā brīvi peldošu gigantisku objektu, kas noteikti nav dabiskas izcelsmes. NASA līdzstrādnieki to nokristīja par „Dieva mājokli”. ASV valdība pieņēma lēmumu šo atradumu nepubliskot. Tomēr informācija noplūda.

981 21 97 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv

Komentāri 97

0/2000

ak dievs, man kā zvaigžņu vērotājam tas šķiet mega smieklīgi, es kad sēnes saēdos arī mākonī  visādus brīnumus saskatīju emotion

41 2 atbildēt

Tomēr atrada, kur es dzīvoju. Tie kosmosa paparaci.

32 0 atbildēt

paga vai tad ir 1.aprīlis?

34 3 atbildēt

okey, okey. emotion

Pat ja tā ir, pat ja tas ir "visuma" centrs vai arī apzināti radīts brīnums - cilvēcei tas neko nemaina. Itin īpaši ja "zinātnieki" runā par "dieva mājokli"... emotion

Loģika ir elementāra. - Tu neredzi dvēseli. Tu nevari redzēt vietu kurp tā nonāks. Starp citu pati "lielā sprādziena teorija" ir tikpat slidena cik pārējās. Zeme ir plakana. emotion Visuma izplešanās nav saistīta ar galaktiku kustību... Saprotiet, tas varbūt skanēs stulbi, bet pilnīgi viss ir nepareizi. emotion Jebkāds matemātisks aprēķins ir cilvēkbūtnes radīts ( vai iedots ) brīnums. Pilnīgi visas mērvienības, pilnīgi viss ir izdomāts. Bet viss strādā, jo viss ir nepareizi. emotion

17 2 atbildēt

Ar to noteikti ir saistīti arī dīvainie kosmosa kuģi, kas jau kopš gada sākuma lidinās ap zemeslodi. NASA šo faktu rūpīgi slēpj, bet Wikileaks tomēr uzlauza NASA slepenos serverus un nopludināja kosmosa kuģu attēlus. Tikmēr Obama plikšķina savas reptīliešu ačteles un izliekās, ka viss ir kārtībā.emotion

15 2 atbildēt

Dievs ir visapkār, viscaur un visur, tam nevajag "mājvietu". Dievs pats ir mājvieta visam eksistējošam un varbūt pat visam neeksistējošam. Tātad dotie attēli ir blēņas!

7 0 atbildēt

Man izskatās, ka kādam vienkārši bija mājasdarbs agrīnajā fotošopā. Šito taču var uztaisīt ar slāņu overlay un transparency aptuveni 15 minūtēs...

7 0 atbildēt
****ec mums cilvēciņiem drīz būs.
7 0 atbildēt

Un es esmu faraona  mazmaz(x25)meita.

9 3 atbildēt

Dieva mājvietu nevar redzēt emotion

9 3 atbildēt

Prieks, ka Dievs par arhitektūras paraugu izvēlējies tieši cilvēku celtas ēkas emotion

Un interesanti, ka katrā bildē ēkas ir savādākas emotion

5 0 atbildēt

Man rodas iebildums pret aptauju. Kāpēc atbilde ''Nē'' ir pirms ''Jā''?

4 0 atbildēt

Visādi "dievi", "allahi", "budas", šmudas un sazin' vēl kas, patiesībā ir radīti, lai vieglāk kontrolētu pelēko masu. Pabiedē ar "varenā" iedomu drauga dusmām un "taisno tiesu", ievāc "ziedojumus", "visvarenā" iedomu drauga pielabināšanai, un grēki piedoti. Dabiski, ka ziedojumus zināma grupiņa ļautiņu (aka "garīdznieki"emotion mundri sastūķē kabatās.

Tomēr cilvēks ir tāds jocīgs kukainis, kuram dikti gribas cerēt un ticēt, ka kādreiz mokas, ko sauc arī par "dzīvi" reiz beigsies un viņa "dvēsele" nonāks "paradīzē". Patiesībā tā ir krietni vieglāk izturēt. Tam pat es, vecais ciniskais burkšķis, pilnīgi piekrītu. emotion

4 1 atbildēt

Palasīt jau interesani, cik tur patiesības ne mums spriest...

3 0 atbildēt
ABSURDS! Par raksta autoru neko sliktu nevar teikt, bet tie, kas izvirzījuši šo teoriju -ir dzēruši un turpina dzert BALINĀTĀJU! emotion Lai izklīdinātu saldo neziņu par Habla iespējām un kosmisko objektu izmēriem, to veidošanās fiziku -nu, vismaz pameklējiet Youtube. Tur pārsvarā viss ir saprotami parādīts un paskaidrots! emotion
4 1 atbildēt

Šoreiz atteicos no atbildes aptaujā, jo nevaru atbildēt, ja dieva eksistence nav pierādīta! kad ieraudzīšu tad ticēšu...

Ja jau dievs eksistētu, tad nebūtu kari un visāda citāda hu.jova!!!

3 0 atbildēt

Par kosmosā atrasto savādo tehnogēno objektu tika ziņots pašām augšām. ​Apbrīnojamā atraduma turpmāko likteni apsprieda prezidents Bils Klintons un viceprezidentss Alberts Gors

Žirinovski, Misteru Bīnu, Luiju de Finesu un Kombuļu Inesi vēl varēja uzaicināt emotion

3 1 atbildēt

Iesviedu pirmo bildi googles bilžu meklētājā, visur un vienīgi šī bilde ir krievu avotos. Bet krievi ir spējīgi sadzejot da jebko. Te es vienbrīd kaifoju par vienu šamējo feiku http://spoki.tvnet.lv/vesture/Skaisti-nostradats-fake/619290

Bet piestrādāts perfekti- attēla nosaukums "NASA heaven", un, ja nepaskatās tieši attēlus, bet atrasto pec attēla nosaukuma, tiešām parādās tādas saites kā "http://www.nasa.gov"; un līdzīgas smagsvara.

2 0 atbildēt