Sveiki, spoki. Mans šīsdienas raksts būs par aktieriem, kas nereti kādas lomas dēl pārvēršas līdz nepazīšanai. Enjoy. Liekam plusus.
Pirms un pēc...1
Zoī Saldana filmā Avatars (2009). Iespaidīgās pārmaiņas veiktas pateicoties datorgrafikai un tādai atribūtikai kā mākslīgās ausis un mati. Tikai retais uzņemšanas laukumā patiesi staigāja zils un ar asti.
Nikolass Hoults filmā Mans draugs zombijs (2013). Lai uzklātu zombija grimu, māksliniekiem bija nepieciešama pusotra stunda. Pēc filmēšanas beigām Nikolasam vēl pāris dienu bija melns aiz ausīm, un vajadzēja pavadīt vairākas stundas karstā dušā, lai dabūtu ārā no matiem visu šo ķēpu.
Nikolass Hoults dzīvē.
Endijs Serkis filmā Hobits: Negaidīts ceļojums (2012). Lai gan Golums šķiet viens no sarežģītākajiem tēliem, tas patiesībā radīts pavisam vienkārši. Endijam vajadzējis ietērpties speciālā kombinezonā, kas atvieglotu datorgrafiķu darbu, tas arī viss.
Roberts Daunijs juniors filmā Tropu negaiss (2008). Roberts no pilnasinīga baltā cilvēka pārvērties melnādainajā. Grimēšanās laikā, kas aizņēma pāris stundu, aktieris tika ne tikai pie šokolādes krāsas ādas, bet arī pie tumšādainajiem cilvēkiem tik raksturīgā platā deguna un lūpām. Ar šādu grimu cilvēks var mainīt identitāti :D
Džons Travolta filmā Matu laka (2007). Kapēc gan lai sievietes lomu nevarētu atveidot vīrietis? Ar attiecīgiem polsteriem, grimu un apģērbu ir iespējams viss. Kad pēc grimēšanās aktieris ieskatījies spogulī, viņš pat nav pazinis pats sevi.
Bils Naitijs filmā Karību jūras pirāti (2007). Līdzīgi kā Grinčā Bilam tika izgatavots īpašs tērps, kas savienojumā ar grimu un, protams, datorgrafiku tika padarīts par baisa astoņkāja galvas īpašnieku.
Rūnija Mara filmā Meitene ar pūķa tetovējumu (2011). Lomas vajadzībām Rūnija Mara nokrāsoja savus gaiši brūnos matus melnus un tika pie neparasta griezuma, caurdūra krūšu galus, lūpu un uzaci, kā arī šķīrās no kaunuma apmatojuma, lai kailskatos varētu valkāt kaunuma apmatojuma parūku. Visi pīrsingi ir īsti nevis kosmētikas simulācijas.
Rūnija Mara dzīvē.
Dženifera Lorensa filmā X -cilvēki: Pirmā klase (2011). Ja Avatārā cilvēki tika padarīti zili, izmantojot datorgrafiku, tad X cilvēkos tie bija kostīmi un stundām ilgs grima mākslinieku darbs.