Gribēju publiskot vienu interesantu recenziju, pagaidām spokos recenzijas neēsmu redzējis. Tieši šī filmas recenzija mudina noskatīties godalgoto ārzemju filmu "Mīlestība palaistuve".
Kino-Style ļāva publiskot šo rakstu, ja es pasaku kādu vārdu par viņiem, jo šis raksts pieder viņiem.(www.kino-style.blogspot.com)
Filmas nosaukums: Amores perros Gads: 2000 Filmas autors: Guillermo Arriaga Galvenās lomās: Emilio Echevarría, Gael García Bernal un Goya Toledo. Žanrs: Drāma/Kriminālromāns Meksikāņu filma „Amores Perros” jeb angliski tulkota „Love’s a Bitch”(„Mīlestība Palaistuve”) kļuva par 2000. gada kino sensāciju un nenoliegšu, ka daudzējādā ziņā tā spēj šokēt un pozitīvi pārsteigt arī 11 gadus vēlāk. Zīmīgi, ka būdama, viena no izcilāko(manuprāt) mūsdienu režisoru- Alehandro Gonsalesa Injaritu, pirmā pilnmetrāžas filma, „Amores Perros” tika nominēta „Oskaram”, kā labakā ārzemju filma, kā arī triumfēja veselās 52 nominācijās, tostarp BAFTA( kā labākā ārzemju filma). Ar „Amores Perros” Injaritu aizsāk savu filmu triloģiju par tēmu „nāve”, kuru vēlāk papildina panākumiem bagātās un visā pasaulē pazīstamās filmas „21 Grams” un „Babel”.
Savā jomā un žanrā Injaritu ir absolūts ģēnijs, kura pasaules skatījumā robežas neeksistē. Tieši tādēļ „Amores Perros” ir komplicēta, viegli iespaidojoša un spēcīga filma. Tajā tiek parādīti 3 atsevišķi stāsti, kurus kādā brīdī pekšņi savieno paliekošas sekas radošs,zīmīgs notikums. Pirmās pavedienu līnijas galvenie varoņi ir Oktavio(Gael Garcia Bernal !) un Suzanna- divi iemīlējušies cilvēki, kurus gan vieno, gan šķir pienākumi, ģimeniskās saites un morālie principi. Otrs stāsts ir par veiksmīgu modeli Valēriju un žurnāla izdevēju Danielu, kurš pamet ģimeni, lai būtu kopā ar mīļoto, tomēr Injaritu pierādīs to, cik trausla mēdz būt laime un cik viegli sagraujama patiesībā ir mūsu nākotne. Trešā stāsta varonis ir sirms, noskrandis un sīksts večuks, kurš savas dienas pavada suņu bara ielenkumā, apcerot pagātni un mēģinot atjaunot attiecības ar jaunībā pamesto meitu. Jāatzīmē, ka filma nekļūtu par tādu izlēcēju, ja vien režisora firmas zīme nebūtu sakāpināti reālistiskais cilvēka smagās dzīves, ikdienas un izteikti skaudrās apkārtējās vides atainojums.